یکشنبه 05 مهر 1394 - 13:13:11

لب هایی نرم و صورتی در هوای سرد

 



خانم ها معمولا در مورد زیبایی خود بسیار حساس بوده و دوست دارند به زیبایی شخصیت های افسانه ای و کارتونی باشند. به همین دلیل به هرجایی که بروند چه سر کار و یا یک مهمانی مجلل همیشه یک رژ لب یا برق لب به همراه خود دارند که به زیبایی لب های خود بیافزایند. از طرفی به دلیل تفاوت هایی که در رنگ پوست و رنگ لب ها وجود دارد، لب ها قسمت مهمی از زیبایی یک فرد را تشکیل می دهند. به خصوص لب هایی که به طور طبیعی نرم و صورتی رنگ باشند یکی از زیبایی های صورت به حساب آمده و به جذابیت خانم ها می افزایند. به همین دلیل است که خانم ها دوست دارند که لب هایی نرم داشته باشند و دیگران را مبهوت زیبایی لب های خود کنند. هر رنگ رژ لب روی صورت یک خانم زیبا بوده و به او اعتماد به نفس می بخشد و هر خانم باید در انتخاب نوع و رنگ رژ لب خود دقت کند. به طور مثال خانم هایی که پوست چرب دارند، باید از رژ لب های مات یا هر رژ لبی که چرب بودن پوستشان را کمتر نشان دهد استفاده کنند.
پوست لب ها بسیار حساس بوده و در طول روز نیاز به مراقبت های ویژه ای دارد. به همین دلیل روی پوست لب باید از محصولاتی استفاده شود که علاوه بر نرم کردن لب ها حاوی مواد شیمیایی نبوده و به لب ها آسیب نرساند. زیرا تحقیقات نشان داده است که برخی از محصولات آرایشی که روی لب ها استفاده می شود سمی بوده و منجر به بروز عفونت و آسیب به لب ها می شود. به همین خاطر شما می بایست در انتخاب نوع و برند محصولی که انتخاب می کنید نیز دقت داشته باشید.  اما برای این که نیازی به نگرانی راجع به هیچ کدام از این موارد نبوده و بتوانید بدون استفاده از هرگونه لوازم آرایشی گران قیمت لب های خود را نرم و دلپذیر کنید کافیست از برخی روش های زیر استفاده کرده و با استفاده از روش های طبیعی و به صورت روز مره زیبایی و نرمی لب های خود را تضمین کنید. پس از این به بعد سعی کنید که به جای استفاده از محصولات گران قیمت از روش هایی که در زیر گفته شده است استفاده کنید.
1. به جای استفاده از هر گونه مرطوب کننده لب از یک مسواک استفاده کرده و روی لب ها آن را بمالید تا لب ها نرم و صورتی شوند.
2. هر شب قبل از رفتن به رختخواب لب های خود را به آرامی ماساژ دهید. اگر می خواهید لب های شما نرم و زیبا شود می توانید آن ها را با روغن بادام و آب لیمو ماساژ دهید.
3. اگر می خواهید لب های شما با گذشت سال ها جوان تر و زیبا تر به نظر برسند باید از هرگونه نرم کننده و مرطوب کننده ای کمک گرفته و آن ها را روی لب های خود بمالید. برای این کار پیشنهاد می کنیم که روی لب های خود کرم مرطوب کننده زده و آن ها را با ژل پترولیوم چرب نگه دارید.
4. اگر می خواهید به سرعت لب هایی نرم و صورتی داشته باشید، دانه های انار درمان معجزه گری برای شماست. برای این کار کافیست دانه های انار را له کرده و به صورت خمیر در آورید. سپس آن ا هر شب قبل از خوب روی لب های خود بمالید. این کار روی لب های شما معجزه می کند.
5. اگر شما لب های خود را مرطوب نگه دارید، لب هایی زیباتر و نرم خواهید داشت. بدین منظور می بایست هر روز مقدار زیادی آب نوشیده و در کنار آن در برنامه غذایی خود مقدار زیادی میوه و سبزیجات قرار دهید.
6. برای نرم و مرطوب کردن لب ها هیچ وقت آن را لیس نزنید. زیرا با این کار خشکی لب های شما بیشتر می شود. به جای این کار از مرطوب کننده لب می توانید استفاده کنید.
7. از سیگار کشیدن و نوشیدن الکل اجتناب کنید. زیرا این کار ها باعث تیرگی لب ها می شود.
8. اگر می خواهید لب های خود را با مواد طبیعی نرم کنید می توانید از سر شیری که خود با جوشاندن شیر در خانه گرفته اید، استفاده کنید. این کار باعث صورتی شدن لب ها می شود.
9. اگر لب های تیره ای دارید و می خواهید لب های خود را نرم کنید، کافیست مخلوطی از آب لیمو و گلیسیرین روی لب های خود بمالید.
10. اگر به دنبال داشتن لب هایی نرم هستید نیز می توانید از عسل کمک گرفته و هر شب کمی عسل روی لب های خود بمالید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 06 مهر 1394 - 20:48:34
عالیییهههه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: