پنجشنبه 24 مرداد 1398 - 22:52:20

آموزش اکستنشن مژه

آموزش اکستنشن مژه

 بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران

 

 

 

 

 


انواع روش های اکستنشن مژه

 

به طور کلی دو نوع اکستنشن مژه وجود دارد:

1- اکستنشن مژه کلاسیک (تار به تار)
2 اکستنشن مژه -ولوم

در اکستنشن مژه  کلاسیک 1 تار روی 1 تار مژه ی شخص قرار میگیرد که ضخیم تر از مژه ی فرد میباشد.
در اکستنشن مژه ولوم، مژه به صورت چندتار (از 2 بعد به بالا) روی یک تار شخص قرار میگیرد که ضخامت تارها نصف مژه ی انسان،نرم،انعطاف پذیر و بدون هیچگونه آسیبی میباشد.

 


فواید و مضرات اکستنشن مژه چیست؟

 

مانند بسیاری از لوازم آرایش و زیبایی، اکستنشن مژه دارای فواید و مضراتی است که در ادامه به شرح هر یک خواهیم پرداخت.
با انجام اکستنشن مژه دیگر نیازی نیست هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید، چشم های خود را ریمل بزنید یا حتی آرایش کنید. اکستنشن نیمه دائم، موجب پرتر نشان دادن مژه های شما شده که فرم زیباتری را برای چشم ها به ارمغان خواهد آورد. چنانچه نکات ضروری برای چسباندن مژه را رعایت کنید و از عدم حساسیت نسبت به چسب مخصوص اکستنشن اطمینان حاصل نمایید، این روش هیچ عارضه ای را برایتان به دنبال نخواهد داشت. اگر هنگام چسباندن مژه احساس سوزش یا درد کردید، حتما آرایشگر خود را در جریان بگذارید. یادتان باشد که این کار هیچ دردی ندارد. بنابراین اگر هنگام انجام آن با درد مواجه شدید، بدانید که حتما اشتباهی در کار است. قبل از شروع کار، از چسب مورد استفاده اطمینان حاصل کنید؛ این چسب نباید حاوی فرمالدئید باشد.


فرق لیفت و لمینت و اکستنشن


در لیفت مژه ای به مژه ی شخص اضافه نمیشود بلکه مژه ی فرد 20-30درصد بلندتر و ضخیم تر میشود. با استفاده از مواد بوتاکس همراه با عمل لیفت و لمینت یا اکستنشن مژه ها تقویت خواهند شد. اما در اکستنشن مژه به مژه های شخص مژه اضافه می شود.


معرفی یکی از بهترین مدرسان اکستنشن مژه


اگر برای اکستنشن مژه خود به دنبال یک اکستنشن کار ماهر هستید، پیشنهاد وب سایت رژلب به شما سرکار خانم سارا جعفرپور می باشد. ایشان با سال ها سابقه کار مفید در این حوزه، تجربه خوبی از اکستنشن مژه را در اختیار شما قرار می دهند. جهت برقراری ارتباط با سارا جعفرپور می توانید با شماره ذیل تماس حاصل نمایید.

 

09122686877

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: