شنبه 29 اردیبهشت 1397 - 08:41:25

موخوره ی مو

درمان موخوره

موخوره چیست؟

 

موخوره

گاهی اوقات اگر با دقت به انتهای مو نگاه کنید متوجه می‌شوید که انتهای آن چند شاخه شده است که به آن موخوره می‌گویند. موخوره به دلیل استفاده زیاد از سشوار، دستگاه‌های صاف‌کننده مو و شانه زدن زیاد به وجود می‌آید و تنها راه درمان آن کوتاه کردن است، اما شما می‌توانید با استفاده کمتر از سشوار، دستگاه‌های صاف‌کننده مو و استفاده مدوام از نرم‌کننده‌ها و محافظت مو در هوای سرد و گرم از موخوره جلوگیری کنید.

– با پروتئین موخوره را درمان کنید

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که همواره از وسایل برقی و داغ مانند اتوی مو، بابلیس و هر وسیله دیگری برای موهای خود استفاده می‌کنید، و یا از آن دسته افرادی هستید که به طور مکرر موهای خود را رنگ یا فر می‌کنید، باید بدانید که همواره در حال تخریب و آسیب زدن به لایه پوشش دهنده و بیرونی موهای خود هستید. نتیجه نهایی این آسیبها هم چند شاخه شدن انتهای مو و یا همان موخوره خواهد بود. اما امروزه محصولات آرایشی و بهداشتی زیادی هستند که از این آسیب موها محافظت می‌کنند، مخصوصا نرم‌کننده‌های حاوی پروتئین.

لازم است این نرم‌کننده‌ها چند دقیقه در انتهای موها باقی بمانند. اما فراموش نکنید تاثیر این نرم‌کننده‌ها تنها تا حمام بعدی بر موها می‌ماند.

با پرنس بهترین باشید

جدیدترین متدهای میکاپ و موی دنیا در سالن پرنس


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: