شنبه 29 اردیبهشت 1397 - 16:18:36

30 مدل طراحی ناخن زیبا برای تابستان 2018

 

30 مدل طراحی ناخن جذاب برای تابستان 2018

مدل های طراحی ناخن پا 2018

 

 

تابستان فصل پوشیدن صندل و پیاده روی کنار ساحل است و داشتن پاهایی که با ناخن های زیبا و جذاب طراحی شدن ظاهر تابستانی شمار را تکمیل خواهد کرد. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب 31 مدل طراحی ناخن 2018 از مدل های طراحی ناخن ساده تا مدل های طراحی ناخن رنگا رنگ و شاد را  انتخاب کرده ایم که در ادامه میبینیم:

 

 

مدل 1 تا 3 طراحی ناخن برای تابستنان 2018 

 

 

1.طراحی ناخن پولکی صورتی و آبی :

چند پولک و پودر تزئینی ناخن به نوک انگشتانتان بزنید و روی همه ی آنهارا با یک لایه از برق ناخن بپوشانید.

 



2. طراحی ناخن امبره با لاک نود

این ناخن زیبا و شیک منسب مناسبت های رسمی و خاص است. جزئیان طلایی روی زمینه لاک نود به زیبایی میدرخشد. اگر جواهرات مخصوص تزئین ناخن را ندارد. میتوانید از خرده ریزه های بدلیجاتی بلااستفاده تان استفاده کنید.

 

 

 

3. طراحی ناخن صورتی با گلهای مرواریدی

گلهای مروایدی زیبا با پرچم های طلاییشان روی زمینه لاک صورتی نود ظاهری جذاب و فریبنده پیدا کرده اند. به نظر میرسد که این طراحی ناخن در تابستان 2018 بسیار محبوب شود.
 

 

 

مدل 4 تا 6 طراحی ناخن برای تابستان 2018 

 

 

 

4.طراحی ناخن گل گلی صورتی


اگر طرفدار گل های مرواریدی نیستید عاشق این طراحی ناخن دخترانه خواهید شد. این طراحی ناخن با گل های صورتی را میتوانید به وسیله سر براش لاک یا وسیله نقطه گذاری در کیت طراحی ناخن بکشید.

 


5. طراحی ناخن صورتی و نارنجی


احتمالا تصور میکنید که صورت و نارنجی رنگ های مناسبسی برای ترکیب یا کنار هم قرار گرفتن نیستند اما همانطور که در تصویر میبینید ترکیب این دو یک طراحی ناخن تابستانی زیبا را ایجاده کرده است. شما میتوانید این دو رنگ را با مدل های طراحی متفاوتی استفاده کنید.

 

 

6. طراحی ناخن با لاک پاستلی


شما میتوانید با رنگ های مختلف لاک پاستلی این امبره های زیبا را ایجاد کنید و روی آن را با جواهرات تزئینی ناخن یا نگین تزئین کنید. این طراحی ناخن تابستانی به پاهای شما جلوه ای خاص و متفاوت میدهد. 

 

 

 

مدل 7 تا 9 طراحی ناخن  برای تابستان 2018 

 

 

7. طراحی ناخن صورتی و بنفش


برای نشاتن یک طراحی ناخن دخترانه از رنگ صورتی پر رنگ و بنفش استفاده کیند. ترکیب این دو رنگ هرگز کهنه نمیشود. میتوانید با افزدون چند تزئین ساده به آن ظاهر ناخنتان را تکمیل کنید.

 

 

8. طراحی ناخن درخت نخل ساحلی


تابستان بدون ساحل رفتن و دیدن نخل ها بی معنی است. طراحی درختان نخل روی انگشت بزرگ پا یک اثر هنری کوچک را خلق میکند. بهتر است بقیه ناخن ها تنها با یک لاک ساده باشد تا طراحی اولین ناخن به خوبی به چشم بیاید.

 


9. طراحی ناخن زرد وآبی


رنگ زد و آبی مکمل هم هستند . وقت آن است که سراغ ترکیب رنگ های قدیمی برویم. ناخنهایتان مثل بوم نقاشی شما هستند. خلاقیت و دید هنریتان را روی آنها پیاده کنید. 

 

 

 

مدل 10 تا 12 طراحی ناخن برای تابستان 2018  

 

 

 

10. طراحی ناخن صورتی با مروارید
 

اضافه کردن چند جواهر مخصوص ناخن به آنها درخشش و تلالو خاصی میدهد. اجرای این طراحی ناخن کار سختی نیست چرا که کافیست برای رنگ زمینه از دورنگ لاک مختلف استفاده کنید و روی آن را با مروارید تزئین کنید. 
 

 

11. طراحی ناخن نارنجی با سنگ مصنوعی

داشتن ناخن هایی به این زیبایی بدون مراجعه به یک ناخن کار حرفه ای بعید به نظر میرسد اما در حقیقت اینطور نیست. شما میتواندی با استفاده از یک رنگ لاک مناسب و چند عدد سنگ تزئینی ناخن یک پدیکور زیبا داشته باشید. در ابتدا ناخن هارا با لاک نارنجی بپوشانید و اجازه دهید خشک شود سپس روی ناخن شصت پا سنگ هایتزئینی مورد علاقه تان را بچسبانید. 


 

12.طراحی ناخن قلبی


حتی وقتی ولنتیان نیست هم میتوانید از طراحی قلبی استفاده کنید. فضاهای خالی بین قلب طراحی ناخن شما را بیشتر به چشم می آورد.

 

 

مدل  تا 15 طراحی ناخن زیبا برای تابستان 2018 


 

 

13. طراحی ناخن پری دریایی


استفاده از رنگ های گرم و روشن بعد از یک زمستان سرد در تابستان 2018 ناخن های شما را پرجلوه و زیبا خواهد کرد


14. طراحی ناخن قرمز و سیفید بار طرح گیلاس

چند برچسب ناخن بخرید و این طراحی ناخن زیبا را در کمترین زمان ممکن خلق کنید. بیشتر برچسب های ناخن تا یک ماه دوام می آوردند به ویژه اگر در انتهای کار از کوت نهایی و برق ناخن استفاده کرده باشید.

 

 

15. طراحی گل دار با لاک زرد و صورتی


رنگ های پاستلی و گل سمبل های جهانی فصل بهار هستند. گل های کوچک را به راحتی میتوانید با نقطه گذاری بکشید اگر نگین طلایی در دسترس ندارید میتوانید از رنگ زرد یا لاک طلایی استفاده کنید. 

 

 

مدل 16 تا 18 طراحی ناخن برای تابستان 2018  


 

 

16. طراحی ناخن نارنجی با گلهای سفید

همانطور که تصویر میبینید اضافه کردن یک گل سفید به ناخن شصت شما تغییر زیادی در ظاهر طراحی ناخننتان ایجاد میکند. میتوانید برای تکمیل این طراحی چند نگین تزئین ناخن به آن اضافه کنید.

 

 

17. طراحی ناخن دریا و ساحل


تابستان 2018 را بدون یک طراحی ناخن ساحلی نگذرانید. افکت ایجاد سده روی ناخن شصت را میتوانید به راحتی با یک افنج ایجاد کنید. تزئینات آماده ناخن به شکل صدق و ستاره دریایی این طراحی ناخن را تکمیل میکند.

 

 

18. طراحی ناخن راه راه صورتی و سفید


طراحی این ناخن راه راه بسیار ساده است. فقط به یک لاک صورتی روشن و یک لاک سفید و چند عدد چسب نواری نیاز دارید. طراحی ناخن راه راه زیبا، جذاب و برای طراحی کردن بسیار آسان است.

 

 

 

مدل 19 تا 20 طراحی ناخن برای تابستان 2018  

 

 

19. طراحی ناخن با لاک نئون و نقوش طلایی


اگر به رنگ های براق علاه مند هستید این طراحی ناخن دوست داشتنی مخصوص شماست. برای تکمیل این طراحی ناخن میتوانید از تزئینات طلایی استفاده کنید.

 

 


20. طراحی ناخن آبی و طلایی

 

اگر در انتخاب رنگ لاک پدیکورتان شک دارید ترکیب رنگ فوق العاده ی سفید، ابی و طلایی را امتحان کنید. رنگ سفید طلایی در تضاد با رنگ پوستتان جلوه ای بی نظیر خواهد داشت.


 

21. طراحی ناخن صورتی و نارنجی و با تزئین طلایی


با افزودن رنگ طلایی و جزئیاتی مثل سنگ های تزئینی زیبایی پدیکور خورد را چند برابر کنید.

 

 

مدل 22 تا 24 طراحی ناخن برای تابستان 2018  

 

22. طراحی ناخن بنفش براق


با افزدودن چند سنگ و نگین ساده به لاک ناخن بنفش براقتان ظاهری سلطنتی برای ناخن هایتان ایجاد کنید.


 

23. طراحی ناخن فیروزه ای و نقره ای


این طراحی شیک جزو آسانترین طراحی ناخن هاست . فقط یک لایه نازک از لاک براق نقره ایتان به ناخن شصت پا اضافه کنید. و صاحب این ناخن جذاب شوید.


 

24. طراحی ناخن سفید و طلایی دور خط دار

 

برای روزهایی که میخواهید بیشتر از دیگران در چشم باشید ما این پدیکور را به شما پیشنهاد میدهیدم

 

 

مدل 25 تا 27 طراحی ناخن برای تابستان 2018  

 

 

25. طراحی ناخن صورتی با تزئینات سنگهای رنگی


سنگ های تزئینی ناخن یکی از آسانت رین راه هایی است که در تابستان 2028  ناخن هایتان را به روز و متفاوت کنید .

 

26. طراحی ناخن ساحلی با لاک پاستلی

 

این طراحی ناخن مخصوص کسانی است که عاشق لاک های پاستلی هستند. با ایجاد یک امبره زیبا و افزودن چند صدف دریایی صاحب این پدیکور تابستانس زیبا شوید.


27. طراحی ناخن صدفی طلایی


این طراحی ناخن برای خانم هایی که فرصت رفتن به آرایشگاه برای پدیکور را نداند ایده ال است . طراحی آن بسیار ساده است و در زمان کوتاهی اجرا میشود .

 

 

 

مدل 28 تا 30 طراحی ناخن برای تابستان 2018  

 

 

 

28. طراحی ناخن   نارنجی، صورتی و طلایی


به نظر میرسد که رنگ صورتی و نارنجی تابستان 2018 را پر کرده اند. این ترکیب رنگ زیبا را اخیرا در تمام رد کارپت ها میتوان دید . اجرای این مدل طراحی ناخن نیز بسیار سرع و آسان است.

 

 

29. طراحی ناخن رنگی رنگی و براق


اگر  نگین های مخصوص ناخن ندارید میتوانید از چند اکلیل ساده روی ناخنتان استفاده کنید .

 

 

 

30. طراحی ناخن سرخ پوستی و سنتی


اصولا طراحی ناخن های سرخ پوستی و سنتی با رنگ های گرم و تند است اما اینبار دو رنگ ملایم آی و صورتی را برای این کار انتخاب کرده ایم. 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: