سه شنبه 23 مرداد 1397 - 09:40:37

آموزش تصویری زیرسازی پوست


آموزش آماده کردن پوست برای آرایش
روش استفاده از کرم پودر



آماده سازی پوست برای آرایش مهمترین گام در آرایش محسوب میشود. پوست به مثابه بومی است که با زیرسازی آرایش میتوانیم آن را بی نقص جلوه دهیم تا آرایش خودش را روی پوست زیبا تر نشان دهد. پوست زیبا و صاف ظاهر آرایش را کاملا تغییر میدهید. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب سعی کردیم تا مراحل زیرسازی پوست را به صورت تصویری آموزش دهیم
 


مرحله اول زیرسازی پوست

 

مرحله اول زیرسازی آرایش


 
قبل از هرکاری ابتدا باید صورت خود یا مشتری را بشویید. این گام را جدی بگیرید و در صورت نیاز تا دو مرحله تکرار کنید تا تمام آلودگی ها از پوست پاک شود. بهتر است بعد از شستن صورت با پد پنبه ای و میسلار واتر روی پوست بکشید تا اگر در منافذ صورت چیزی باقی مانده کاملا پاک شود.

 


مرحله دوم زیر سازی پوست

 

مرحله دوم زیرسازی آرایش

 


 
استفاده از مرطوب کننده و کرم ضد آفتاب
بهتر است برای زیر آرایش از یک مرطوب کننده و ضد آفتاب سبک استفاده کنید. برای زدن ضد آفتاب به هیچ وجه صورت را ماساژ ندهید و به صورت یک لایه روی صورت بکشید.


 


مرحله سوم زیرسازی پوست

 

 

مرحله سوم زیرسازی آرایش


 
استفاده از پرایمر
این کار شبیه به استفاده از بیس کوت در طراحی ناخن است. با پرایمر سطح صورت صاف میشود و مدت زمان ماندگاری آرایش افزایش میابد.

 


مرحله چهارم زیرسازی پوست

 

 

مرحله چهارم زیرسازی آرایش


 
مرطوب کردن لب ها
مهم نیست چه اندازه برای رژ لب خود خرج میکنید، تا زمانی که پوست لب صاف و یکدست نباشد ظاهر رژ لب شما خوب نمیشود. قبل از هر کاری لب را لایه برداری کنید و سپس با یک مرطوب کننده لب را آبرسانی کنید. اینکار علاوه بر صاف و لطیف کردن پوست لب با جذب آب و رطوبت لب را پرتر نشان میدهد.

 


مرحله پنجم زیر سازی پوست

 

مرحله پنجم زیرسازی آرایش


 


پیدا کردن جای جوش و تیرگی روی پوست
ابتدا هرگونه جای جوش، لک و تیرگی را پیدا کنید و سپس با استفاده از کانسیلر همرنگ پوست و قلموی کوچک آنها را کاور کنید و با انگشت به آرامی روی مواد بزنید تا به خورد پوست برود.

 


مرحله ششم  زیرسازی پوست

 

مرحله ششم زیرسازی آرایش


 


بعد از اینکه کرم پودر مناسب پوستتان را پیدا کردید با استفاده از یک براش پهن نرم از مرکز صورت به سمت بیرون مواد را روی پوست قرار دهید. اگر پوست شما خیلی چرب است بهتر است با دست مواد را روی پوست پخش نکنید و از براش کمک بگیرید. برای امتحان کردن رنگ کرم پودر مقداری از آن را روی گردنتان بزنید اگر رنگ کرم پودر همرنگ پوست گردن بود، انتخاب رنگ آن درست است.
 


مرحله هفتم زیرسازی پوست

 

مرحله هفتم زیرسازی آرایش


 
پنکک
برای ثابت کردن هم مواد روی پوست بهتر است که از کرم پودر استفاده کنید و اگر پوست شما خیلی چرب است در این مرحله پودر بیک را جایگزین پنکک کنید و با پد پنکک یا براش پودر را به پوست بزنید. اینکار علاوه بر افزایش دوام آرایش کرم پودر را مات میکند.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

جمعه 09 آذر 1397 - 18:33:36
آرایش پوست خشک بزاری
دوشنبه 29 مرداد 1397 - 15:49:07
سلام ببخشیدمن پوستم چربه پودربیک ک گفتین ازلوازم آرایشی هاتهیه کنم..وپرایمربی رنگ برازیرسازآرایشم استفاده کنم یان؟؟مرسی
چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 23:13:06
میشه در مورد پرایمر بیشتر توضیح بدید.چه مارکی بهتره.ممنون.
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: