جمعه 10 بهمن 1393 - 00:33:04

چطور رژ لب قرمز بزنیم

لبهای قرمز بسیار جذاب  و زیبا می باشند، اما داشتن کاملا صحیح آنها مستلزم دانستن چند نکته می باشد. گاهی اوقات، رژلب قرمز بیشتر شما را شبیه هیت لجر در بتمن می کند. برای داشتن لبهای قرمز زیبا به روش صحیح ، مراحل زیر را دنبال کنید:

 

 روش اول: انتخاب رنگ صحیح

1.برای پوست های بور و بسیار روشن یک قرمز واقعی انتخاب کنید. برای پوستهای عروسکی بور، یک قرمز آب نباتی ، تضاد دلپذیر و دوست داشتنی به پوست شما  می دهد. به دنبال رنگی باشید که دارای پس زمینه آبی باشد (بجای زرد) تا در پوست شما ایجاد گرما کند.

2. برای پوست های بژ از رنگ قرمز مرجانی استفاده کنید. پوست شما با قرمز هایی که دارای تن طلایی و مرجانی می باشند به خوبی سازگاری داشته و به چشم می آید. بجای استفاده از نارنجی غلیظ ، قرمزی با تن کدو حلوایی(تن سرد) پیدا کنید.

3.برای پوست های متوسط از قرمز آجری استفاده کنید. اگر پوست شما کمی برنزه است ، قرمز آجری غلیظ بسیار برای شما مناسب می باشد. نگران غلیظ بودن آن نباشید، رنگی را انتخاب کنید که کمی تیره تر و غلیظ تر از قرمز آلبالویی باشد.

4.برای پوست های زیتونی از قرمزی با تن صورتی استفاده کنید. پوست های مسی با رنگ قرمز توت فرنگی روشن بسیار هماهنگ می باشد. درخشندگی قرمز تمشکی ، با گرمای طبیعی پوست شما سازگار می باشد.

5.برای پوست های شکلاتی از رنگ بنفش قرمز استفاده کنید. پوست شکلاتی به همراه یک قرمز با پایه بنفش ، شما را فوق العاده شیک می کند.

6.برای پوستهای قهوه ای از قرمز آلبالویی استفاده کنید. قرمز روشن برای پوستهای قهوه ای بسیار مناسب می باشد. پوست شما در تضاد زیبایی با قرمز براق با تن آبی می باشد.

 

روش دوم: انتخاب فرمول صحیح

 

1.یک قرمز مات را درنظر بگیرید.کلاسیک ترین حالت با لبهای قرمز مات ایجاد می شود.رژ لب های مات ماندگار تر بوده و این ویژگی، آنها را برای یک روز طولانی در محل کار یا یک شب در کنسرت مناسب می نماید.

2.از یک قرمز براق استفاده کنید. برای داشتن قرمز مدرن تر ، از یک رژلب قرمز براق استفاده کنید. بر خلاف قرمز های براق و درخشان دوران نوجوانی، امروزه قرمزهای براق ، حالتی پیچیده را برای لبهای شما به ارمغان می آورد. رژ لب قرمز براق را به عنوان یک رنگ مستقل ، یا برای پوشش اضافی  به عنوان لایه ای روی رنگ مات  به کار برید.

3.از یک مرطوب کننده رنگی قرمز استفاده کنید. اگر برای استفاده از یک رژ لب قرمز به طور کامل، آمادگی ندارید، با یک مرطوب کننده رنگی قرمز شروع کنید. براق کننده های رنگی ، رنگ کافی برای  اضافه کردن به رژ سنتی لبهای شما را دارا می باشند، اما به آسانی پاک شده و کمی براق می باشند.

 

 

روش سوم: کاربرد صحیح

 

1. لبهای خود را صاف کنید. یکی از نتایج ناگوار رژ لب قرمز زدن (به ویژه رژلب مات)، خشک شدن و پوسته پوسته شدن لبها می باشد. از شکر به عنوان لایه بردار استفاده کنید و پوست مرده ی لبها را برطرف کنید و مرطوب کننده بزنید. و رژ لب قرمز بزنید.

2.دور لبها را روشن کننده بزنید. برای برجسته ساختن بیشتر لبها ، دور لبها را روشن کننده بزنید .

3.از خط لب استفاده کنید.

4.رژ لب بزنید. از یک رژ لب پوشاننده و نرم برای تمامی سطح لب استفاده کنید. با استفاده از یک قلم کوچک ، دقیق تر و بهتر این کار را انجام دهید.

5.رژ لب اضافی را پاک کنید. مسلما  خانمهایی با دندانهای آغشته به رژ لب قرمز اصلا جذاب به نظر نمی رسند. برای جلو گیری از این مسئله ، یک دستمال کاغذی را بین لبها قرار داده و به آرامی لبها را به هم فشار دهید.

6.در هنگام استفاده از رژلب قرمز، آرایش سنگینی را برای چشمهایتان انتخاب نکنید. در عوض پوستی صاف و چشمهایی طبیعی با رژ لب قرمز بسیار کلاسیک و زیبا می باشد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: