چهارشنبه 04 مرداد 1396 - 08:50:39

ترفندهای آرایشگری

ترفندهای زیبایی

ترفندهای زیرکانه ارایشی

ترفند آرایش صورت

 

ترفندهای آرایشگری

برخی از افراد بر این باورند که برای داشتن یک میکاپ زیبا حتما باید به سالن های زیبایی مراجعه کرد و توسط گریمورهای کارکشته چهره زیباتری به دست آورند. اما این  باور صحیح نیست و هر خانمی می تواند با شناخت نوع چهره خود و با ترفندهای آرایشگری ساده و رنگ هایی که مناسب چهره خودش است، آرایش زیبایی داشته باشد. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به تعدادی از ترفندهای آرایشگری پرداخته می شود.

 

ترفندهای آرایشی


مداد چشم را به خط چشم ژله ای تبدیل کنید.

برای داشتن خط چشم های ژله ای در رنگ های مختلف نیازی به خرید همه رنگ ها نیست و تنها کافی است مداد چشم مورد نظر را برای یک ثانیه روی آتش گرفته و پس از 15 دقیقه که خنک شد، تغییر آن را مشاهده کرده و از آن استفاده کرد.

 

 

 برای بهتر دیده شدن سایه روی پلک مداد سفید بزنید.

برای این که سایه روی چشم بهتر دیده شود می توان از یک مداد سفید کمک گرفت. برای این کار نیز کافی است مداد را روی پلک کشیده و پس از پخش کردن آن، سایه مورد نظر را روی چشم کشید تا بهتر دیده شود.

 

 

 کشیدن طرح کلی خط چشم و سپس پر کردن آن

برای این که خط چشم تمیزتر دیده شود، بهتر است ابتدا مرز آن کشیده شده و سپس داخل آن پر شود. این کار زیبایی خط چشم را تضمین کرده و چشم ها را به شکل زیباتری نشان می دهد.

 

 

 استفاده از قاشق برای کشیدن خط چشم

برای این که خط چشم روی هر دو چشم یکسان به نظر برسد، می توان از قاشق غذاخوری استفاده کرد. به این صورت که ابتدا از دسته قاشق استفاده کرده و یک خط صاف کشید. سپس با استفاده از قسمت گود قاشق انحنای زیبایی در بالای خط کشیده شده رسم کرد و با پر کردن داخل آن خط چشم زیبایی به دست آورد.

ترفند های زیبایی

ترفند آرایش چشم

 

 کشیدن هشتگ برای به دست آوردن سایه دودی

برای این که یک سایه دودی به دست آورد می توان شکل هشتگ را در قسمت خارجی چشم با مداد چشم رنگی مورد نظر رسم کرده و پس از پخش کردن مداد سایه دودی زیبایی به دست آورد.

 

 

 استفاده از قاشق برای پخش نشدن ریمل

برای پخش نشدن ریمل می توان یک قاشق را در بالای مژه ها نگه داشته و ریمل زد. این کار به فر شدن بهتر مژ ها نیز کمک می کند.

 

 

استفاده از سشوار روی فرمژه

برای این که فر کردن مژه ها با فرمژه بهتر انجام شود، میتوان از یک سشوار کمک گرفته و فرمژه را در زیر آن قرار داد تا داغ شود. سپس باید کمی صبر شود تا فرمژه خنک شود تا بتوان از آن استفاده کرد.

 

 

 پرکردن مژه ها با پنکک

برای این که مژه ها پرتر به نظر رسیده و گلوله گلوله نشوند، می توان یک دور ریمل را روی آن ها زده و سپس با فرچه کمی پنکک روی آن ها زد. سپس بار دیگر ریمل را زده و مژه هایی زیبا به دست آورد.

 

 

 چسب زدن مژه مصنوعی با سنجاق سر

برای این که چسب بهتر روی مژه مصنوعی قرار گرفته و پخش نشود، می توان از سنجاق سر استفاده کرده و پس از چند ثانیه آن را روی چشم ها زد.

 

 

 رژلب ماندگارتر با تکنیک دستمال

برای این که رژلب ماندگاری بیشتری داشته باشد، می توان ابتدا رژلب دلخواه را روی لب ها زده و سپس یک دستمال را روی لب ها قرار داده و روی آن پنکک مالید. این کار حالت سه بعدی زیبایی به لب ها داده و به ماندگاری رژلب نیز کمک می کند.

 

 

 سایه های پودر شده و ساخت رژلب

در صورتی که یک سایه پودر شده هدر نرود، می توان آن را کمی کرم یا وازلین ترکیب کرده و رژلب زیبایی به دست آورد.

 

 

  کشیدن x روی لب ها برای بهتر نشان دادن فرورفتگی بالای لب

برای این که فرو رفتگی بالای لب زیباتر به نظر برسد، کافی است با استفاده از مداد همرنگ رژلب یک x روی آن رسم شده و سپس رژلب را روی آن زد.

 

 

  مثلث از بین برنده تیرگی زیر چشم

یکی از تکنیک هایی که برای از بین بردن تیرگی زیر چشم به کار می رود، کشیدن یک مثلث توسط کانسیلر در زیر چشم هاست. همچنین این کار به برجسته تر نشان دادن گونه ها نیز کمک می کند.

 

 

  کانتورینگ گونه با مداد یا خودکار

برای این که کانتورینگ گونه ها دقیق تر شود، می توان از دسته یک مداد یا خودکار استفاده کرد. برای این کار نیز کافی است ابتدا استخوان گونه را پیدا کرده و مداد را دقیقا زیر آن قرار داد. زدن رژگونه در این قسمت گونه ها را برجسته تر و زیباتر نشان می دهد.

 

 

 کانتورینگ صورت با مداد ابروی ژله ای

پس از این که بیس آرایش انجام شد، می توان از دو مداد ژله ای به رنگ روشن و تیره استفاده کرده و با یک مداد قهوه ای تیره، فرورفتگی زیرگونه ها، شقیقه، خط رویش مو، خط فک و اطراف بینی را تیره کرده و آن را به خوبی پخش کرد. سپس باید با یک مداد ژله ای روی گونه ها، وسط پیشانی، خط وسط بینی و بالای لب را روشن کرده و به خوبی پخش کرد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: