شنبه 22 اردیبهشت 1397 - 00:16:06

سفید کردن دندان با روغن نارگیل

روش سفید کردن دندان
سفید کردن دندان در خانه

 

روش طبیعی برای سفید کردن دندان

دندان های زرد و تیره زیبایی صورت را از بین می برند. به همین دلیل نیز سفید کردن دندان بین بسیاری از افراد محبوبیت دارد. از طرفی روغن نارگیل مزایای زیادی برای بدن و به خصوص پوست و مو دارد ولی این روغن طبیعی می تواند در سفید کردن دندان نیز موثر باشد. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب، روش سفید کردن دندان با روغن نارگیل بررسی شده است.

 


مزایای سفید کردن دندان با روغن نارگیل

هندی ها برای سلامت و بهداشت دهان و دندان از روغن نارگیل استفاده می کنند. روغن نارگیل حاوی لوریک اسید است و می تواند با باکتری های موجود در دهان و سطح دندان ها که باعث زردی دندان ها می شوند، مبارزه کند و با از بین بردن آن ها دندان ها را روشن تر نشان دهد.

 50% روغن نارگیل لوریک اسید و اسیدهای چرب است که به عنوان آنتی باکتری و آنتی میکروب عمل می کند و از تیرگی دندان ها جلوگیری می کند. باکتری های مختلفی در دهان هر فرد وجود دارند که برخی خطرناک است و سلامت دندان ها را به خطر می اندازند، در حالی که برخی دیگر تنها دندان ها را تیره تر نشان می دهند.

یکی از مهم ترین مزایای روغن نارگیل در این است که شیمیایی نیست و عوارض جانبی بسیاری از محصولات شیمیایی که برای سفید کردن دندان  به کار می روند را ندارد. به علاوه روغن نارگیل علاوه بر از بین بردن باکتری ها و سفید کردن دندان، به درمان بیماری های دهانی نیز کمک می کند. به طور مثال با کمک روغن نارگیل می توان تورم لثه ها و باکتری و پلاک های روی آن ها را نیز از بین برد.

یکی دیگر از مزایای استفاده از روغن نارگیل این است که این روغن به نسبت بسیاری از روش ها و محصولات دیگر ارزان قیمت است و علاوه بر درمان بیماری های دهانی و سفید کردن دندان ، با بوی بد دهان نیز مبارزه می کند. به علاوه روغن نارگیل لثه ها را تقویت و محکم کرده و خونریزی لثه ها را درمان می کند. روغن نارگیل با باکتری های دهان و دندان ها مبارزه می کند

 

سفید کردن دندان


دستورالعمل سفید کردن دندان با روغن نارگیل

برای سفید کردن دندان می توان از روغن نارگیل استفاده کرد. برای این کار کافیست از دستورالعمل زیر پیروی کرده و به نتیجه دلخواه دست یافت.


ابتدا یک قاشق چایخوری روغن نارگیل را داخل دهان قرار داده و صبر کنید تا آب شود.
 سپس آن را برای 15 تا 20 دقیقه در دهانتان بچرخانید. با این کار روغن نارگیل به همه قسمت های دهان می رسد.
در نهایت نیز دهان را با آب ولرم شسته و مطابق معمول دندان ها را مسواک بزنید.
می توانید چند بار در هفته این کار را تکرار کنید.

  روی مسواک خود روغن نارگیل زده و دندان هایتان را با این روغن مسواک بزنید البته برای این کار بهتر است از روغن نارگیل خالص و طبیعی استفاده شود.
 کمی بکینگ سودا به روغن نارگیل خود اضافه کرده و سپس این ترکیب را روی مسواک خود بزنید.
همچنین می توانید کمی عصاره نعنای تند به ترکیب خود اضافه کرده و علاوه بر سفید کردن دندان ها، دهان را خوشبوتر کنید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: