شنبه 26 خرداد 1397 - 09:57:14

اسپری آب معدنی بهترین اختراع آرایشگری یا معجزه زیبایی پوست

اسپری آب معدنی چیست؟
بالا بردن دوام آرایش با اسپری آب معدنی
حفظ شادابی و زیبایی پوست با اسپری آب معدنی 

 


اسپری آب در چند سال اخیر به یکی از  محبوب ترین محصولات آرایشی و بهداشتی در اروپا و آمریکا تبدیل شده است. مطمئن باشید که به زودی بیش از این ها اسم آن محصول را خواهید شنید. اما اسپری آب معدنی چیست و چه خواصی دارد؟ مورد استفاده آن چیست و اصلا چرا باید برای خرید این محصول هزینه کرد؟ در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب سعی میکنیم تا به تمامی این پرسش ها پاسخ دهیم.

اسپری آب معدنی چه کاری انجام میدهد؟

اسپری آب معدنی در حقیقت آبی است که حاوی مواد معدنی متعدی است که تمام آنها برای پوست و مو و در مواقعی حتی برای چشم مفید است. به علاوه در این اسپری ها از محصولات مختلفی اعم از عصاره گیاهان دارویی مثل گلها، الوئه ورا وسایر گیاهان طبیعی استفاده میشود. از این اسپری ها برای تازه کردن و رفرش کردن  آرایش صورت استفاده میشود. اگر در طول روز احساس کردید آرایش روی صورت سنگینی میکند یا به اصطلاح روی پوست ماسیده است تنها چند اسپری از آب معدنی میتواند طراوت مجدد به پوست و آرایش شما ببخشد. همچنین در روزهای سرد زمستان که پوست خشک میشود و همه جا نمیتوان از کرم مرطوب کننده استفاه کرد یا روی صورت آرایش شده مجددا از کرم مرطوب کننده استفاده کرد اسپری آب معدنی نجات بخش پوست صورت شما خواهد بود.
اگر عادت دارید که از کرم پودر و زیر ساز زیادی استفاده کنید لازم است که حتما یک اسپری آب معدنی در کیفتان داشته باشد پاشیدن این اسپری به پوست باعث میشود آرایش شما در طول روز خط دار نشود و در نقاط مختلف صورت یکدست روی صورت بنشیند.


برخی از اسپری های آب معدنی حاوی روغن های طبیعی گیاهی است که مناسب افرادی است که از خشکی پوست رنج میبرند. اسپری کردن آب معدنی که حاوی روغن هایی ازجمله روغن استوخودوس، نارگیل یا ژل آلوئه ورا هستند تا حد زیادی از ایجاد چین و چروک روی پوست جلوگیری میکند.

اسپری آب معدنی معجزه ای برای بالا بردن دوام آرایش

اگر بتوانید اسپری آب معدنی مناسب نوع پوست خودتان را پیدا کنید؛ معجزه ای در آرایش و کیفیت پوستتان رخ خواهد داد. اسپری آب معدنی علاوه بر مرطوب کردن و آبرسانی به پوست میکاپ را درخشان و با طراوت میکند.
اگر پوست چرب دارید و نمیتوانید از کرم های سنگین مرطوب کننده استفاده کنید اسپری آب معدنی بهترین راهی است که بدون چرب کردن، پوستتان را همیشه مرطوب نگه دارید و با آب رسانی مدارم از پیری پوست جلوگیری کنید.
شاید برای شما جالب باشد که اسپری آب به هیچ وجه اختراع نوینی نیست. این محصول در شکلی متفاوت از زمان های گذشته بین زنان برخی اقوام استفاده میشده. به همین دلیل برخی ادعا میکنند که اسپری آب میتوان از پیری پوست جلوگیری کند.

 

 

انتخاب اسپری آب معدنی مناسب پوست شما 

بعد از این که تصمیم گرفتید اسپری آب معدنی را به لیست اقلام ضروری آرایشی خود اضافه کنید، با توجه به نوع پوست و نیازی که دارید، اسپری آبی را انتخاب کنید که در راستای برطرف کردن نیاز های شما باشد. معنی این جمله این است که اگر پوست چربی دارید و میخواهید اسپری آب را جایگزین کرم های مرطوب کننده ای کنید که جز جوش و چربی بیشتر سودی برایتان نداشته، دنبال اسپری هایی باشید که در آنها از روغن استفاده نشده و در عوض حاوی آلوئه ورا و عصاره گل رز یا میوه های مختلف است. اگر پوست خشکی دارد و آرایشان به سرعت روی پوست خشک و ترک دار میشود اسپر آبی را تهیه کنی که حاوی روغن های گیاهی باشد. اگر به دنبال جوانسازی پوستتان هستید اسپری آب معدنی مناسب شماست که حاوی هلیارونیک اسید باشد و به بازسازی و جوانسازی پوستتان کمک کند.
این نکته را به خاطر داشته باشید که تمام اسپری آب معدنی ها حاوی این مواد نیستند، حتی برخی مارک ها تنها به مواد معدنی اکتفا کرده اند و مدعی هستند که این مواد به حدی غنی هستند و از آب مرغوب کوهستان استفاده کرده اند که نیازی به افزودنی دیگری نیست. این اسپری ها مناسب کسانی که به باشگاه میروند یا مدت زمان زیادی را بیرون از خانه میگذرانند و با دستان آلوده نمیتوانند به پوست حساس صورت دست بزنند. اسپری اب معدنی به شاداب شدن پوست کمک میکند و خنکی و رایحه دل انگیز اسپری آب معدنی موجب سرحال شدن هم میشود.
در آخر این نکته را به خاطر داشته باشید که اسپری آب معدنی را شاید بتوان جزو بهترین اختراعات مدرن دنیای آرایشگری و زیبایی دانست چرا که برای همه انواع پوست مناسب است و میتوایند با خیال راحت از این محصول استفاده کنید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سلام.
بهترین اسپری برای یکدست کردن یعنی ترمیم صورت ائم از جای جوش لک چال های ریز وغیره...یا یک کرم یا محصولی صابونی چه است؟!وایا صابون خاویار این کار را انجام می‌دهد وچه مارکی؟!
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: