چهارشنبه 19 آبان 1395 - 14:21:05

رژلب جامد MAC

بهترین رژلب های جامد MAC

رژلب جامد مک

رژلب مک

رژلب جامد



یکی از معتبر ترین و برترین برندهای آرایشی، مارک MAC است که در سرتاسر دنیا محصولات این کمپانی مشهور یافت شده و طرفداران بی شماری چه در بین افراد عادی و چه در بین افراد مشهور دارد. کمپانی مک بیش از صدها رنگ، مواد

ومحصولات آرایشی تولید کرده و یکی از ابر قدرت های محصولات آرایشی در دنیاست.یکی از محصولات این کمپانی برجسته نیز رژلب های آن است که در رنگ های بسیار متنوعی وجود دارند.

در این مقاله از سایت آرایشی رژلب به بررسی رژلب هایی پرداخته می شود که داشتن آن ها یک ضرورت است و هر خانمی باید حداقل یک بار در طول عمر خود از آن ها استفاده کند.

 

10 رژلب جامد MAC


رژلب قرمز روبی وو (Ruby Woo)
 

رژلب قرمز


یکی از رژلب های زیبا و متفاوت از سری محصولات کمپانی مک، رژلب های قرمز روبی وو هستند. این رژلب ها زیرتوناژ آبی داشته و تنها با یک بار کشیدن آن ها بر روی لب ها تا شش یا هفت ساعت روی لب ها باقی می مانند.

 

 رژلب های صورتی کندی یام یام (Candy Yum Yum)
 

رژلب صورتی


رژلب های صورتی رنگ مَک که یادآور آبنبات های توت فرنگی هستند ظاهری صورتی رنگ و درخشان به لب ها داده و با روشن تر و براق تر نشان دادن لب ها، به زیبایی آن ها می افزایند. این رنگ به خصوص برای مناسبت های شبانه مناسب بوده و با اضافه کردن کمی رژلب تیره تر هم می توان یک رژلب ترکیبی صورتی سرخابی به دست آورد.

 

رژلب های قهوه ای کمرنگ کیندا (Kinda)
 

رژلب قهوه ای


رژلب های قهوه ای کمرنگ رنگی زیبا و در عین حال آرام دارند. این رژلب ها را می توان در هر موقعیتی استفاده کرده و از آن جایی که حالت نود و به رنگ لب دارند برای هر نوع پوستی مناسبند. به خصوص اگر روی چشم ها به صورت دودی آرایش شود، می توان لب ها را به این رنگ زیبا در آورد.

 

رژلب های بنفش اسموکد (Smoked)
 

رژلب بنفش


این رژلب های زیبا مخصوص فصل های سرد سال و پاییز هستند و هر چه این رنگ تیره تر باشد برای فصول سرما مناسب تر است. این رژلب پوست را روشن و شفاف نشان می دهد و همراه آن تنها کافیست از ریمل استفاده کرد بدون این که نیاز به هرگونه آرایش چشم دیگری باشد.

 

رژلب های قرمز مات راشِن رِد (Russian Red)
 

رژلب قرمز


رنگ قرمز از جمله رنگ هایی است که چه روی لب ها و چه روی ناخن ها برای هر  نوع رنگ پوستی مناسب بوده و خواه ناخواه چهره را جذاب تر نشان می دهد. به خصوص این برند رژلب که تا ساعت ها روی لب باقی مانده و از آن جایی که به صورت مات است می توان روی آن کمی مرطوب کننده و یا برق لب مالید.

 

رژلب های قرمز کمرنگ دیوا (Diva)
 

رژ قرمز کمرنگ


این رژلب بسیار از رژلب های قرمز معمولی روشن تر است و حالت طبیعی و زیبایی به لب ها می بخشد. برای جذابیت بیشتر لب ها می توان از این رژلب استفاده کرده و تا 5 ساعت رنگ زیبایی روی لب ها داشت.

 

رژلب های نارنجی لیدی دَنجِر (Lady Danger)
 

رژلب نارنجی


این رژلب بهترین رژلب نارنجی رنگ بوده و با داشتن رگه هایی از رنگ قرمز در خود روی هر نوع پوست و هر چهره ای زیبا دیده می شود. به علاوه این رنگ رژلب شیک و سرزنده است و به خصوص دختر خانم های جوان می توانند از آن استفاده کنند.

 

 رژلب های بنفش براق هیروئین (Heroine)
 

رژلب براق


این رژلب با داشتن زیرتوناژهای نارنجی رنگ یکی از رژلب های زیبا در سری محصولات مَک بوده و از آن جایی که برخلاف رژلب های جامد معمول روی لب ها را خشک نمی کند برای داشتن لب هایی نرم و زیبا مناسب است.

 

رژلب جیگری پلیز می (Please me)
 

رژلب جیگری


این رنگ جذاب رژلب که در آن ترکیبی از رنگ قرمز و صورتی هم به کار رفته می تواند تا ساعت ها روی لب ها باقی مانده و ظارهی شاداب و سرزنده به چهره فرد ببخشد. برای زیبایی بیشتر این رژلب هم کافی است که آن را با خط لب تیره تری روی لب ها زد.

 

 رژلب صورتی پر رنگ اُل فایِرد آپ (All Fired Up)
 

رژلب صورتی


این رژلب صورتی پررنگ روی پوست های روشن و تیره به یک اندازه زیبا به نظر رسیده و برای هر مناسبتی چه مناسبت های رسمی و چه یک بیرون رفتن معمولی با دوستان هم مناسب است. مانند دیگر محصولات  دیگر مَک این رژلب هم حداقل تا شش ساعت روی لب ها می ماند.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

دوشنبه 30 تیر 1399 - 21:05:21
این رژلب چنده
دوشنبه 30 تیر 1399 - 21:05:06
سلام
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: