شنبه 14 اسفند 1395 - 11:53:03

معرفی بهترین مارک رژلب

انتخاب بهترین مارک رژلب

انواع رژلب 

مارک رژلب مناسب

 

آرایش لب با رژلب

رژلب بخش  مهمی از آرایش خانم ها می باشد و حتی می توان گفت، آرایش اکثر خانم ها استفاده از رژلب است. رژلب ها در مدل ها و رنگ های متنوعی وجود دارد و هر کدام از آن ها برای یک نوع پوست خاص مناسب هستند. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به معرفی بهترین مارک رژلب برای پوست معمولی پرداخته شده است.

 

انواع مارک رژلب 


 رژلب صورتی پر رنگ رِولُن

 

این  رژلب  روی لب ها بسیار زیبا دیده شده و لب ها را خشک و ترک ترک نمی کنند. البته می توان همراه آن ها از بالم لب و یا مرطوب کننده مناسب لب استفاده کرده و به رطوبت رسانی بیشتر لب ها کمک کرد.
ماندگاری این رژلب  تا 4 ساعت بوده و حتی در صورتی که پاک شوند، رد کمرنگ و زیبایی از خود بر روی لب ها باقی می گذارند.

 

 رژلب قرمز لورِآل

 

این رژلب  قرمز رنگ، لب ها را به رنگ قرمز در آورده و آن ها را نرم و مرطوب نشان می دهند. به علاوه 5 رنگ از این رژلب ها در بازار وجود دارد و بسته به سلیقه هر فرد می توان از آن ها استفاده کرد.

 

 رژلب  صورتی پررنگ لورِآل

 

یکی از بهترین مارک رژلب برای پوست معمولی، رژلب های صورتی پر رنگ لورآل است که انواع آن در بازار وجود دارد و استفاده از آن ها لب ها را زیبا و جذاب نشان می دهد.

 

رژلب های کالر بار

 

رژلب مات کالر بار که در رنج های رنگی مختلفی در بازار وجود دارند، بسیار زیبا هستند و در رنج رنگی مختلفی مانند صورتی، قرمز و نارنجی وجود دارند. این تنوع رنگی  رژلب برای پوست معمولی زیبا و مناسب بوده و باعث جذابیت بیشتر این رنگ پوست زیبا می شود.

 

رنگ های متنوع رژلب

انتخاب رژلب مناسب

 

رژلب نارنجی مایل به قرمز لَکمه

 

رژلب نارنجی مایل به قرمز لکمه  از رنگ های زیبای رژلب برای پوست های معمولی ست که به و لب ها زیبایی و جذابیت می بخشد.  این رژلب ماندگاری بسیاری بالایی بر روی لب ها داشته و علاوه بر این رنگ، در رنج رنگی گلبهی، صورتی و قرمز نیز وجود دارد.

 

 رژلب مات میبی لاین

 

رژلب مات میبی لاین نیز ازانواع بهترین مارک رژلب برای پوست معمولی است، آن دسته از رنگ های این برند که مخصوص پوست های معمولی در نظر گرفته شده اند بسیار زیبا هستند. این برند رژلب ماندگاری بالایی داشته و علاوه بر رطوبت لب ها، به جذابیت آن ها نیز کمک می کند.

 

 رژلب قرمز مات نارس

 

این رنگ رژلب بسیار زیبا بوده و برای هر رنگ پوستی، چه روشن و چه معمولی مناسب است. این رژلب را می توان بدون آرایش نیز به کار برده و لب هایی زیبا و جذاب به وجود آورد.

 

 رژلب قرمز لورِآل

 

این رژلب ها از خشکی پوست جلوگیری کرده و علاوه بر حجم دادن به لب ها، آن ها را مرطوب و زیبا نشان می دهند. به علاوه رنگ قرمز رژ لب برای پوست معمولی بسیار مناسب می باشد.

 

 رژلب گلبهی مات میبی لاین

 

یکی دیگر از بهترین مارک رژلب ، رژلب گلبهی مات میبی لاین  می باشد، این مارک رژلب برای استفاده روزانه مناسب بوده و از آن جایی که خیلی پررنگ نیست در هر محلی قابل استفاده است.

 

 رژلب شرابی NYX

 

این رژلب مناسب لب های خشک بوده و با رطوبت رسانی به لب ها، آن ها را زیباتر نشان می دهد. به علاوه این رژلب برای هر مناسبتی مناسب بوده و روی پوست های معمولی جلوه زیبایی دارد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

جمعه 25 اسفند 1396 - 09:38:02
سلام گلبهی مات هست یاساده
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: