شنبه 14 دی 1398 - 16:20:17

بهترین مرکز میکروبلیدینگ و فیبروز در نیاوران

 

 

بهترین متخصص تاتو ابرو به پیشنهاد رژلب

معرفی بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن شمال تهران منطقه نیاوران

 

 

مرکز میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ نیاوران نسترن خورشیدی

 


یکی از جدیترین تکنیک های تاتو و هاشور ابرو در جهان، متد فیبروز است. این متد برای نخستین بار توسط آقای برانکو بابیک از کشور صربستان ابداع شده است. همه ساله افراد بسیاری از اقصی نقاط جهان به خصوص کشور عزیزمان نسبت به فراگیری جدیدترین روش های تاتو ابرو اقدام می کنند. خانم نسترن خورشیدی نیز یکی از متخصصان باتجربه حوزه میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو هستند که به جدیدترین تکنیک های روز دنیا مسلط می باشند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با بهترین مرکز میکروبلیدینگ و فیبروز در نیاوران آشنا کنیم. با وب سایت رژلب همراه باشید.


فیبروز ابرو، روشی نیمه دائمی برای آرایش ابروها است که در آن از طراحی هاشور به کمک شیدینگ یا سایه استفاده می شود. این عمل معمولا به صورت دستی و با استفاده از سوزن های یک بار مصرف صورت می گیرد. همچنین، از آن جایی که تزریق در لایه های سطحی پوست انجام می شود، درد و خونریزی زیادی را به دنبال نخواهد داشت. به دلیل آن که طراحی هاشور ابرو بر عکس روش تاتو به صورت نامنظم و با خطوط ریز انجام می شود، فرم زیبا و طبیعی را برای ابروها به ارمغان خواهد آورد.


رنگ های مورد استفاده در تکنیک فیبروز از مواد معدنی ساخته شده اند که فاقد هر گونه فلزات سنگین نظیر سرب هستند و به راحتی جذب پوست می شوند. این موضوع تاثیر به سزایی در طبیعی جلوه دادن ابروها داشته و پس از گذشت مدت زمانی، ته رنگ قرمز از خود به جای نمی گذارند. به دلیل آن که در ساخت آن از الکل استفاده نشده است، دچار ریزش نمی شود.

 

مرکز میکروپیگمنتیشن خورشیدی


مزایای فیبروز ابرو چیست؟


در تاتوی ابرو به روش قدیمی، جوهر به صورت یک دست و غیر طبیعی در لایه درم پوست تزریق می شد که حالت مصنوعی به چهره می داد. همچنین از آن جایی که لایه درم در عمق پوست قرار دارد، امکان پاک کردن تاتو به امری بس دشوار تبدیل می شد. این در حالی است که تکنیک های جدید تاتو، تمام این معایب را نقض کرده و حالت طبیعی تری به چهره می بخشند. در روش میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن و فیبروز که همگی اخیرا در دسته های تاتو جای گرفته اند، جوهر در لایه سطحی پوست تزریق می شود که امکان پاک کردن آن را آسان تر می سازد. همچنین با گذشت زمان و تغییر مد می توان مدل هاشور ابرو را بدون ترس از به جای ماندن تاتو قبلی، حذف کرد یا تغییر داد.

 

معرفی بهترین متخصص تاتو ابرو


اگر به دنبال بهترین مرکز تاتو در نیاوران هستید، پیشنهاد ما به شما سرکار خانم نسترن خورشیدی می باشد. خانم نسترن خورشیدی مدرس و پیگمنتر متخصص و دارای مدرک بین المللی آکادمی Axford انگلیس- دارای مدارک رژووی آمریکا- کمپانی pmcs استرالیا و دارای مدرک انجمن پزشکی سازمان ملل متحد UN در زمینه میکروپیگمنتیشن میکروبلیدینگ و مدرک پداگوژی می باشد. شما می توانید جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات خانم خورشیدی با شماره تلفن درج شده در ذیل تماس حاصل نمایید.

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: