یکشنبه 07 آبان 1402 - 22:40:03

مدرس هاشور ابرو و آرایش دائم شمال تهران

 

 

معرفی بهترین مدرس هاشور ابرو محدوده نیاوران

آموزش و خدمات کلیه متدهای جدید تاتو صورت شمال تهران

 

مدرس هاشور ابرو

 

 

 

فهرست آیتم هایی که در این مطلب خواهید خواند

 

آموزش و خدمات میکروشیدینگ ابرو توسط مدرس هاشور ابرو

آموزش و خدمات تکنیک جدید بولد بروز نزد مدرس هاشور ابرو

آموزش و خدمات هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن توسط مدرس هاشور ابرو

آموزش و خدمات هاشور ابرو به روش میکروبلیدینگ توسط مدرس هاشور ابرو

آموزش و خدمات فیبروز ابرو توسط مدرس هاشور ابرو و آرایش دائم

 

 

امروزه استقبال از آرایش دائم به دلیل اینکه در وقت و هزینه ها تا حد زیادی صرفه جویی می شود، بسیار زیاد است. انجام متدهای آرایش دائم و تاتو صورت نزد پیگمنت آرتیست حرفه ای بسیار حائز اهمیت می باشد؛ چرا که زیبایی در کنار سلامتی معنی پیدا می کند. اگر می خواهید از بهترین و سالم ترین خدمات میکروبلیدینگ و هاشور ابرو برخوردار شوید، رژلب به شما پیگمنت آرتیست برتر، سرکار خانم لیلا نعمتی را پیشنهاد می دهد. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با نمونه کارهای ایشان آشنا کنیم.


آموزش و خدمات میکروشیدینگ ابرو توسط مدرس هاشور ابرو


افرادی که تمایل دارند ابروهای خود را بسیار پرپشت نشان دهند، می توانند از روش میکروشیدینگ ابرو استفاده کنند. این ایده برای افرادی که ابروهای کم پشت دارند و تمایل دارند آن را پر نشان دهند، مناسب است. این روش برخلاف متد میکروبلیدینگ، هیچ صدمه ای به پوست وارد نخواهد کرد. قابل ذکر است که روش میکروشیدینگ می تواند بین 2 تا 4 سال ماندگاری داشته باشد.
در روش میکروشیدینگ، برخلاف متد میکروبلیدینگ از یک قلم برقی که در انتهای آن یک نیدل یا سوزن تعبیه شده است، استفاده می شود. علاوه بر این، این قلم برخلاف قلم مخصوص میکروبلید، دارای سوزن تیز و برنده نیست. متخصص تاتو ابرو از قلم میکروشید برای ایجاد سوراخ های بسیار ریز و انتقال رنگدانه به زیر پوست استفاده می کند. سوراخ های ایجاد شده در داخل ابروها می توانند فرم کلی آن را به وجود آورند.
میکروشیدینگ با نام پادر بروز نیز معروف است. قبل از انجام میکروشیدینگ، بی حسی موضعی روی سطح پوست اعمال می شود؛ بنابراین هیچ دردی را احساس نخواهید کرد.
در ابتدای کار با ابروهایی تیره و ضخیم مواجه خواهد شد؛ اما نگران نباشید، بعد از چند روز که زخم های روی پوست به همراه مقداری رنگ از بین رفت، فرم اصلی و زیبای ابروها نمایان خواهد شد. زمان ترمیم ابروها هر دو سال یکبار است و شما در این زمان می توانید فرم ابروهای خود را در صورت تمایل، کمی تغییر دهید.
اگر تمایل دارید روش میکروشیدینگ ابرو یا پادر بروز را انجام دهید و از مزایای آن بهره مند شوید، توصیه می کنیم این کار را نزد مدرس هاشور ابرو و آرایش دائم، خانم نعمتی انجام دهید.

 

آموزش و خدمات تکنیک جدید بولد بروز نزد مدرس هاشور ابرو

 

بولدبروز، یکی از جدیدترین متدهای هاشور ابرو است که حالتی طبیعی داشته و به ابروها حجم می بخشد. در واقع بولدبروز بسیار شبیه به میکروبلیدینگ است؛ با این تفاوت که با تکنیک های مختص به خود پیاده سازی می شود. در این روش طرز دست گرفتن قلم و فشار دست، متفاوت است. تکنیک بولدبروز برای افرادی که ابروهای نازک دارند، مناسب است.

توجه داشته باشید که تکنیک بولدبروز برای انواع پوست چرب، نازک و حساس مناسب نیست. در تکنیک بولد بروز باید قسمت ابتدایی ابرو از عرض کمتری نسبت به قسمت آرک برخوردار باشد. همچنین، برخلاف روش میکروبلیدینگ، تارهای ابرو نامنظم و خارج از خط و قاعده کشیده می شوند.
اگر تمایل دارید ابروهای شما جلوه طبیعی تری داشته باشد، از این روش استفاده نمایید. اگر ظاهری جسورانه می خواهید، روش بولدبروز را امتحان کنید.
مدرس هاشور ابرو و آرایش دائم، خانم نعمتی مسلط به انواع جدید هاشور ابرو هستند و می توانند تجربه بسیار خوبی از تاتو ابرو و سایر خدمات آرایش دائم را خدمت شما عزیزان ارائه دهند.

 

مدرس هاشور ابرو و میکروبلیدینگ

 

 

آموزش و خدمات هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن توسط مدرس هاشور ابرو

 

میکروپیگمنتیشن جهت بازسازی طبیعی، جلوه بخشی و متعادل سازی چهره مورد استفاده قرار می گیرد. اساس کار میکروپیگمنتیشن مبتنی بر اصول علمی است که با استفاده از دستگاه های استاندارد و وسایل یکبار مصرف صورت می گیرد و این امکان را به پیگمنتر می دهد که آرایش دائمی ایمن را پیاده سازی کند.
طی انجام میکروپیگمنتیشن، رنگدانه های زیست سازگار در عمق مشخصی از پوست تزریق می شوند که این عمل، آسیب به بافت های پوستی را به حداقل می رساند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این نوع تتو علاوه بر کاربردهای زیبایی در حوزه پزشکی نیز کاربرد دارد. میکروپیگمنتیشن نسبت به تاتو سنتی، دارای درد و خونریزی کمتری است و ماندگاری بالاتری نیز دارد.
میکروپیگمنتیشن دارای تکنیک های بسیاری است که از جمله آن ها می توان به میکروپیگمنتیشن پوست سر، میکروپیگمنتیشن چشم، میکروپیگمنتیشن خط لب و رژلب و همچنین بن مژه اشاره کرد. ا به کارگیری تکنیک میکروپیگمنتیشن می توان تاتو ابرو انجام داد و با طراحی حالت طبیعی موها، شکل طبیعی تری به چهره داد. حتی می توان ناحیه خارجی ابرو را تغییر داد و با شکل دادن به آن، چهره را جوان تر و زیباتر کرد. اصلاح رنگ و شکل ابروها نیز با استفاده از این روش امکان پذیر است.
میکروپیگمنتیشن لب، تاتو رژلب یا هاشور لب، تکنیکی است که جهت قرینه سازی لب یا حجیم سازی آن به کار می رود. تاتو خط لب گاهی، برای از بین بردن سفیدی بیش از حد لب ها استفاده می شود. انجام این کار جذابیت ها و مزایای زیادی دارد. همچنین، تاتو خط لب روشی درمانی، برای رفع نقص افرادی است که به دلایل مادرزادی یا اکتسابی خط لب خویش را از دست داده اند. به طور مثال در افراد لب شکری پس از درمان نقص اصلی، می توان از تاتو کردن برای ترمیم خط لب بهره برد.
اصولاً خانم هایی که اقدام به میکروپیگمنتیشن رژلب یا خط لب می کنند به دنبال زیبایی دائم هستند؛ در حقیقت این افراد، نمی خواهند در طول روز درگیر تمدید کردن رنگ رژلب خود باشند. وقتی صحبت از تاتو و آرایش دائم به میان می آید، باید در انتخاب رنگ و مدل تاتو رژلب و تاتو خط لب توجه کنیم؛ زیرا در یک بازه زمانی طولانی این رنگ با ما خواهد بود و پشیمان شدن و تغییر دادن رنگ تاتو رژلب یا تغییر طرح تاتو خط لب کاری سخت و دردسر زاست.
واکنش هر پوست نسبت به رنگ تاتو لب متفاوت است و این تغییر رنگ هم نباید شما را نگران کند؛ زیرا بعد از مدتی رنگ اصلی لب ها نمایان خواهد شد.
تکنیک های خط چشم و بن مژه، روش های بسیار ظریف و زیبایی هستند که به ما کمک می کنند چشم هایی زیباتر و پرفروغ تر داشته باشیم. انجام بن مژه از حساسیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این، ممنوعیت هایی وجود دارد که باید نسبت به آن ها نهایت دقت را به خرج دهید. به طور مثال، باید از انجام تاتو روی غدد اشکی چشم خودداری نمایید. همچنین، نمی توان میکروپیگمنتیشن بن مژه را روی لثه چشم انجام داد.
در نظر داشته باشید که مشتری هنگام مراجعه، هیچ گونه التهاب و قرمزی نباید روی پلک داشته باشد. در میکروپیگمنتیشن خط چشم و بن مژه باید از بهترین برند رنگ تاتو استفاده کرد تا به مرور به رنگ آبی و خاکستری تبدیل نشود. شما می توانید برای میکروپیگمنتیشن خط چشم و بن مژه از رنگ های فاقد آیرونوکساید استفاده نمایید. توجه داشته باشید که رنگ مشکی یک رنگ ریز میکرون است که پس از گذشت مدت زمانی زیر پوست پخش خواهد شد. بنابراین رنگ مشکی نباید به صورت خالص مورد استفاده قرار گیرد. البته می توان برای خط چشم یا بن مژه از رنگ های دیگر نیز استفاده کرد. رنگ های سورمه ای و قهوه ای بهترین گزینه های جایگزین برای میکروپیگمنتیشن خط چشم و بن مژه هستند.

 

مدرس هاشور ابرو و آرایش دائم

 

 

آموزش و خدمات هاشور ابرو به روش میکروبلیدینگ توسط مدرس هاشور ابرو


میکروبلیدینگ را می توان یکی از روش های تاتو یا خالکوبی دانست؛ اما نه به آن اندازه عمیق. قلم میکرونیدلینگ از هزاران میکرونیدل تشکیل شده است. میکرونیدل ها به قدری کوچک هستند که با چشم غیر مسلح نمی توان جزئیات آن را مشاهده کرد. بنابراین این گونه می توان تارهای نازک ابرو را تقلید کرد. قلم میکرونیدلینگ به صورت دستی کار می کند و جوهر را به لایه اپیدرم پوست می رساند.
اولین جلسه از تاتو میکروبلیدینگ، بسیار طولانی تر از سایر جلسات خواهد بود. این زمان بسته به سطح مهارت های تاتوکار می تواند بین یک و نیم تا دو ساعت به طول بینجامد. در این زمان اقداماتی نظیر مشاوره، طراحی اولیه ابروها، بی حسی و تاتو صورت می گیرد. هنگامی که کرم بی حسی را روی سطح ابرو قرار می دهید، باید حدود 30 تا 45 دقیقه صبر کنید تا اثر کند و سپس کار خود را آغاز نمایید.

اگر به انجام میکروبلیدینگ تمایل دارید، باید این مژده را به شما بدهیم که این روش به طور کلی بدون ضرر است. مهمترین عامل در انجام میکروبلیدینگ، تسکین درد است که تا حد زیادی با استفاده از محصولات بی حسی انجام می شود. با این حال، ممکن است پس از برطرف شدن تاثیر بی حسی کمی احساس درد کنید که توصیه می شود از قرص مسکن استفاده نمایید.
اغلب اوقات دو هفته طول می کشد تا میکروبلیدینگ کاملا بهبود یابد؛ اما این زمان در هر شخص می تواند متفاوت باشد. بلافاصله پس از انجام تاتو ابرو، ابروهای شما بسیار تیره به نظر می رسد. سپس با گذشت 10 الی 14 روز، پوست شروع به لایه برداری کرده و این گونه به نظر می رسد که رنگ تاتو بسیار کمرنگ شده است. دوباره پس از گذشت چند روز، رنگ اصلی میکروبلیدینگ نمایان می شود. توصیه ما این است که تا بهبودی کامل و مشخص شدن رنگ ابرو، یک ماه صبوری کنید. پس از این زمان، رنگ واقعی ابروها آشکار می شود. در طول این یک ماه می تواند هر شب ابروهای خود را چرب کنید. اگر پوست شما خشک است، نیاز بیشتری به مرطوب نگه داشتن پوست خواهید داشت.

 

آموزش و خدمات فیبروز ابرو توسط مدرس هاشور ابرو و آرایش دائم


فیبروز ابرو، روشی نیمه دائمی برای آرایش ابروها است که طی آن از فرآیند طراحی هاشور و سایه به کار گرفته می شود. این عمل به صورت دستی و با استفاده از سوزن های یکبار مصرف صورت می گیرد و به دلیل آن که تزریق در لایه های سطحی پوست انجام می شود، درد و خونریزی زیادی را به همراه ندارد. همچنین از آن جایی که طراحی هاشور ابرو به صورت نامنظم و با خطوط ریز انجام می شود، فرم زیبا و طبیعی را برای ابروها به ارمغان خواهد آورد.
طراحی ابرو در روش فیبروز بر اساس فرم کلی صورت فرد و اجزای آن شکل می گیرد و این موضوع بدان معنی است که مشتری هیچ نقشی در تصمیم گیری مدل آن نخواهد داشت. بلکه درستی انجام این عمل و رضایت از نتیجه کار کاملا به تخصص و حرفه تاتو کار بستگی دارد.


معمولا در طراحی ابرو به روش فیبروز از قانون نسبت طلایی استفاده می شود که در آن نسبت اجزای مختلف بدن که بیشترین هماهنگی با هم دارند را عدد 1.618 تعیین کرده اند. قرینه سازی ابروها به این صورت است که ابتدا فاصله میان دو ابرو را اندازه گرفته و نقطه میانی آن را با استفاده از مداد طراحی ابرو علامت می زنیم. سپس موقعیت قرارگیری تاج ابروها را علامت می زنیم که برای این کار می توان از استخوان بینی کمک گرفت. در مرحله بعد، باید اندازه قد ابروها را در نظر گرفت که برای این کار می توان خط کش دیوایدر را به صورت موازی با ابروها و لب مراجعه کننده قرار داد.
پس از طراحی ابروها، کار انجام شده را با اپلیکیشن چک می کنیم تا خطای دید موجب بروز اشکال در آن نشده باشد. پس از این که طراحی خود را چک کردیم، مواد بی حسی را روی ابروها قرار داده و به مدت 20 الی 30 دقیقه منتظر می شویم تا کارایی خود را داشته باشد. در مرحله بعد، از قلم یک بار مصرف میکروبلیدینگ به همراه سوزن نازک برای ایجاد خطوط طبیعی و مشابه با تارهای ابرو استفاده می کنیم. بهتر است خطوط در زوایای مختلف و همانند تارهای اصلی ابروها ایجاد شوند تا نتیجه بهتری حاصل شود. سپس ماسک رنگ را روی ابروها قرار می دهیم و به مدت 2 الی 3 دقیقه به آن مکث می دهیم. پس از این مدت، رنگ را با استفاده از یک پد آرایشی به طور کامل از روی ابروها پاک می کنیم. دوباره شروع به طراحی ابروها کرده و نقاطی که جا انداخته بودیم را ایجاد می کنیم. سپس دوباره ماسک رنگ ایجاد کرده و به همین ترتیب، رنگ را از روی ابروها پاک می کنیم. پس از این که طراحی دو ابرو به پایان رسید، دوباره ماسک رنگ را همراه با مکث روی ابروها قرار می دهیم. سپس فوم التیام دهنده را روی ابروها قرار داده و آن را به خوبی ماساژ می دهیم.

 

معرفی بهترین مدرس هاشور ابرو و آرایش دائم شمال تهران

 

اگر به دنبال یک مرکز حرفه ای برای طراحی و قرینه سازی ابرو هستید، وب سایت رژلب سرکار خانم ...  را به شما پیشنهاد می کند. شما می توانید جهت بهره مندی از خدمات یا شرکت در کلاس های آموزشی سالن ... با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن غرب تهران با مدیریت سرکار خانم سمیه عبدالهی بهترین مدرس آرایش دائم تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: