چهارشنبه 25 خرداد 1401 - 12:10:58

تیره کردن رنگ موی روشن

آموزش تیره کردن موهای روشن

 نکات مهم برای تیره کردن موهای روشن و دکلره

رنگ مو

فهرست مطالب:

 

خانم ساناز برومندی متخصص رنگ و لایت و احیا و کوتاهی در زعفرانیه - برای بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید

 

 

امروز بانوان زیادی به دنبال انتخاب رنگ مو عالی و مناسب برای موهای خود هستند. در این انتخاب آنها بهتر است که به نکاتی مانند رنگ پوست و زنگ چشم توجه خاصی داشت. رعایت این نکات در انتخاب شما باعث میشود که زیبا تر و جذابتر به نظر برسید. انتخاب رنگ مو مناسب در چهره شما میتواند تاثیر بسزایی داشته به طوری که سبب شود صورتتان بازتر و موهایتان جذاب تر از قبل به چشم بیاید.

رنگ مو در واقع نشاندهنده سبک زندگی افراد میباشد. پس بهتر است هنگامی که میخواهید موهای خود را رنگ کنید و به دنبال رنگ مناسب موهای خود هستید به این موضوع دقت کنید.

از آن جایی که رنگ های روشن بسیار زیبا هستند، بسیاری از خانم ها موهای خود را روشن می کنند. اما تیره کردن رنگ موی روشن کار دشواری است و برای انجام آن باید دقت کرد. به خصوص این که معمولا موهای روشن دکلره شده اند و آسیب پذیرتر از موهای معمولی هستند. در این مقاله از سایت آرایشگری رژ لب علاوه بر آموزش تیره کردن رنگ موی روشن  به چند نکته مهم در رابطه با حفظ سلامتی موها نیز پرداخته می شود.

 

 

 

آموزش تیره کردن رنگ موی روشن در 6 مرحله


 برای این که همه موها به طور یکدست تیره شوند، راحت ترین راه این است که ابتدا موها را تقسیم بندی کرد. برای این کار نیز باید ابتدا موها را به چهار تقسیم کرد که موهای جلو و بالای سر یک قسمت، موهای عقب، چپ و راست نیز یک قسمت را تشکیل دهند.


 سپس باید رنگ موی مورد نظر را در یک ظرف پلاستیکی ترکیب کرده و برای رنگ کردن موها آماده کرد.


 رنگ موی ترکیب شده را هر بار روی یک قسمت از موها مالیده و دقت داشته باشید که ابتدا رنگ مو را روی ریشه موها زده و سپس آن را روی قسمت انتهایی موها بزنید. این کار را روی تمام موها تکرار کرده و سپس رنگ مو را روی موها و کف سر ماساژ دهید.


 با توجه به نوع رنگ موی به کار رفته و رنگ موی انتخابی صبر کنید تا موها رنگ بگیرند. برخی از رنگ موها را باید با کلاه پوشاند تا سر گرم شده و موها بهتر رنگ شوند. همچنین پس از مدت زمان ذکر شده می توان دسته ای از موها را امتحان کرده و از رنگ گرفتن موها مطمئن شد.


 برای شستن موها باید از آب ولرم استفاده کرده و رنگ مو را تنها با آب از روی موها شست.


 سپس باید موها را با شامپو و کاندیشنر شست و آبکشی کرد.

 

 

خانم شیما ابراهیمی یکی از بهترین مدرس های رنگ و لایت و احیا در محدوده میرداماد، جهت بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید

 

مراقبت های پس از رنگ کردن موها

از آن جایی که رنگ کردن موها رطوبت موجود در آن ها را از بین می برد، به همین دلیل بهتر است این رطوبت از دست رفته را به موها بازگرداند. برای این کار نیز می توان از کاندیشنرهای قوی تر و یا کاندیشنرهای بدون نیاز به شستشو استفاده کرد. لازم به ذکر است که هر چه موها رطوبت بیشتری داشته باشند، رنگ مو را بیشتر حفظ کرده و در عین حال درخشش مو را حفظ می کنند.

 

 

رنگ مو زیبا

 

رعایت 5 نکته برای تیره کردن رنگ موی روشن

  تناسب رنگ مو با چهره

وقتی که  رنگ موی روشن و بلوند به رنگ تیره در می آیند، ظاهر فرد نیز متفاوت دیده می شود و به همین دلیل کسانی که موهای بلوندی دارند، بهتر است قبل از رنگ کردن موهای خود این نکته را در نظر بگیرند و رنگ موی مناسبی انتخاب کنند تا چهره زیباتری داشته باشند.

 

 

 ترکیب رنگ مو 

از آن جایی که هر قسمت از موها در شرایط خاص خود هستند، نباید توقع داشت که موهای همه قسمت ها یکسان رنگ بگیرند. به همین دلیل باید رنگ مو به گونه ای ترکیب شود که در آن هاله ای از رنگ های دیگر نیز وجود داشته و موها شاداب و درخشان تر به نظر برسند.

 

 

 میکاپ مناسب رنگ مو

کسانی که موهای بلوند دارند باید میکاپ خاص خود را امتحان کرده و کسانی که موهای تیره ای دارند نیز باید میکاپ مخصوص خود را داشته باشند. به همین دلیل نیز کسانی که رنگ موی روشن خود را تیره می کنند، باید میکاپ متفاوتی که مناسب رنگ موی جدید آن ها باشد، امتحان کنند.

 

 

  شامپوی مناسب رنگ مو

شستشوی موهای بلوند باید با شامپوی مخصوص موهای بلوند بوده و موهای تیره را نیز باید با موهای مخصوص موهای تیره شست.

 

 

 رنگ مو در تابستان

در طی ماه های گرم سال شدت تابش خورشید بیشتر بوده و موهای تیره در زیر این اشعه ها به سرعت روشن می شوند و به همین دلیل نیز باید در مراقبت از موها بیشتر دقت کرد.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: