دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 - 20:12:20

رنگ موی دم راکونی

این مدل رنگ مو به شما این امکان را می دهد که موهای تان را به صورت 2 رنگ درست کنید. این مدل بسیار آسان اما منحصر به فرد می باشد. در این مدل شما می توانید از هر رنگی که دوست دارید استفاده کنید و به سادگی در هر جای موهای تان آن را به کار بگیرید. شما می توانید به دو صورت دائمی و موقتی موهای تان را شبیه به دم راکون درست کنید.

 

روش 1: رنگ موی دائمی

1.       قسمتی از موها را که می خواهید رنگ کنید جدا کنید. بقیه ی موها را با سنجاق یا کلیپس جمع کنید. اگر می خواهید چند قسمت را رنگ کنید، باید هر بار فقط یک قسمت را باز بگذارید. اگر موهای شما فر هستند، اول باید آن ها را صاف کنید تا رنگ تان آسان تر و مرتب تر گذاشته شود. همچنین باید خوب دقت کنید که موهای را که برای رنگ انتخاب می کنید باید از لحاظ بلندی یکسان بوده و وقتی پایین می افتند درست به هم چسبیده باشند.

2.       بسته به ضخامت رشته مویی که انتخاب کرده اید، چسب های تان را به اندازه ی 2.5 تا 7.6 سانتی متر ببرید و دور همان قسمت از مو بچسبانید. برای این کار می توانید از کش پلاستیکی و روغن بدن کودک هم استفاده کنید. به این صورت که ابتدا روغن بدن کودک را روی کش ها مالیده و قسمت قسمت موها را با کش ببندید. سپس روی قسمت هایی که نمی خواهید رنگ شوند، نرم کننده بزنید. نرم کننده مانع از رنگ شدن موی شما می شود.

3.       چسب ها را با فاصله های مساوی و به صورت منظم روی موها بچسبانید. مطمئن شوید که آن ها کاملا سفت روی موها چسبیده اند.

4.       رنگ را آماده کنید. اول خوب دستورالعمل رنگ را مطالعه کنید و طبق آن رنگ تان را بسازید. بعضی از رنگ ها باید روی موهای خیس گذاشته شوند و بعضی دیگر روی موهای خشک. حتما از دستکش و یک لباس کهنه استفاده کنید. خط رویش موها و گوش ها را با وازلین بپوشانید تا با رنگ لکه دار نشوند.

 

5.       با استفاده از انگشتان و یا یک قلم مو، رنگ را روی قسمت های که چسب ندارند بزنید. در همین حین باید با دست دیگرتان چسب را سفت نگه دارید که رنگ از زیر آن داخل نشود. به رنگ زدن قسمت های بدون چسب ادامه دهید و مراقب باشید که همه جای موها خوب رنگ بگیرند.

6.       بگذارید رنگ، روی موهای تان باز شود. در طول این مدت باید آرام و صبور باشید و شامپو و وسایل آرایشی موهای تان را آماده کنید. یادتان باشد که حتما دستورالعمل رنگ موی تان را خوب مطالعه کنید و طبق مدت زمان گفته شده رنگ را روی موهای تان بگذارید.

7.       با دقت موها را آبکشی کرده و در همین حال کم کم چسب ها را بکنید. مطمئن شوید که تمام رنگ ها را از لا به لای موهای تان شسته اید. پس از آبکشی، موها را شامپو و نرم کننده بزنید و نگذارید رنگ روی صورت تان بیاید زیرا ممکن است اثر رنگ روی صورت تان بماند.

8.       موهای تان را خشک کنید و از رنگ موی دم راکونی خودلذت ببرید. برای زیبایی بیشتر باید موهای تان را دوباره صاف کنید.

 

روش 2: ریمل مو

این روش برای رنگ موی موقتی است و تنها تا زمانی روی سرتان می ماند که موهای تان را بشوید.

1.       قسمت هایی از موها را با ضخامت 2.5 سانتی متر جدا کنید.

2.       ریمل را روی موهای تان بزنید و تا جایی ادامه دهید که خط آن متوقف شود.

3.       این کار را تا قسمت نوک موهای تان انجام دهید.

 

  


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 06 خرداد 1394 - 18:17:29
سلام من سوال درمورد رنگ مو دارم چه جور بپرسم
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: