دوشنبه 25 تیر 1397 - 19:35:31

اکستنشن مژه

کاشت مژه

لیفت و لمینت مژه

کاشت مژه روی مژه و زیر مژه با سه روش ترکیبی، طبیعی و عروسکی کار می شود. اما در اکستنشن مژه از مژه های تارتار استفاده می شود و اجازه عروسکی کردن مژه را روی آیتم اکستنشن مژه به هیچ عنوان نخواهیم داشت.
یک سری اصول اولیه می باشد که برای شروع اکستنشن و کاشت مژه برای دوستان معرفی می شود.چشم ها باید عاری از هرگونه آرایش باشد و ما این کار را با کلینزرهای مخصوص آرایشی انجام دهیم و کاملاَ چشم را تمیز کنیم. ازکلیزرهای چرب و پدهای چرب برای تمیز کردن چشم به هیچ وجه استفاده نگنید، چون میزان چسبندگی چسب ما و دوام کاشت ما را پایین می آورد.

بعد از تمیز کردن چشم یک مقدار لوسیون روی میکرو براش می ریزیم و مژه های پلک پایین و ابرو را به دلیل اینکه وقتی میخواهیم با نوار چسبهای کاغذیمان پلک را به سمت بالا و پایین هدایت کنیم مژه های پایین و ابرو آسیب نبینند.این نوارچسب های کاغذی به شما کمک میکند که در حین کاشت، پلک مشتری و پوست مشتری به حالت کشیده در آید و در حین کاشت با مشکل مواجه نشوید.

بعد از چسباندن نوار چسب های کاغذی از پد های درجه دار استفاده مینماییم بهتر است برای تازه کارها از پدهای درجه دار حتما استفاده شود به دلیل اینکه این پدهای درجه دار به شما در قرینه سازی کاشت اکستنشن مژه کمک میکند.
کسانی که مژه های نامنظمی دارند با استفاده از حالت دهنده های بی رنگ شده و با برس مژه، مژه ها را آرام آرام حالت میدهیم و مژه ها را از حالت تابه تایی و به هم ریختگی درمی آوریم و مرتب میکنیم که در کاشت و اکستنشن مان مژه ها نامرتب و نامنظم نباشد.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: