سه شنبه 28 شهریور 1396 - 15:45:00

سایه چشم اکلیلی

 

آموزش سایه چشم

آموزش مرحله ای آرایش چشم 

 

 

آموزش سایه چشم توسط خانم نوروزی:

با سلام و عرض ادب خدمت اعضای سایت رسمی رژلب، نوروزی هستم مدرس گریم و میکاپ و مراقبتهای پوستی در گروه آموزشی تخصصی مثلث طلائی.  در این مقاله با آموزش یک سایه چشم اکلیلی در خدمت شما عزیزان هستم .


 

 

در مرحله ی اول  انجام سایه چشم در پشت پلک از آی پرایمر استفاده میکنیم  و بعد از پنج دقیقه مکث، کانسیلر نارنجی به اضافه ی یک مقداررنگ نخودی را ترکیب میکنیم  و پشت پلک با قلم شماره ی دوازده میزنیم وبا پد چربی اضافه ی مواد را گرفته و مواد را در پشت چشم یکدست میکنیم  و به مقدار خیلی کم از کامپکت برای فیکس کردن مواد در پشت پلک استفاده میکنیم .
 

 

 


در مرحله ی دوم سایه چشم  مقداری رنگ قهوه ای را با قلم سر گرد در قسمت حدقه ی چشم میزنیم و اطراف این رنگ را کمرنگ میکنیم در مرحله ی بعد از یک بیس چرب مشکی در زیر قسمت قهوه ای استفاده کردیم . وقتی بیس چرب را  در پشت پلک زدیم ، یک مقدار لبه های رنگ مشکی را  داخل رنگ قهوه ای فید میکنیم، و مرز بین قهوه ای و مشکی را محو میکنیم  و بر روی قسمت مشکی از سایه ی فشرده ی مشکی استفاده میکنیم  که هم سایه ی مشکی را  فیکس کند و هم چربی بیس چرب را بگیرد.

بعد از اینکه مرز بین قهوه ای و مشکی را فید کردیم و نیز بر روی سایه ی مشکی از سایه ی مشکی فشرده استفاده کردیم ،کمی سایه ی قهوه ای را تمدید میکنیم . زمانی که تمام تمدیدها و فیدهای بالا تکمیل شد ، به سراغ پلک پایین میرویم . و دقیقا مراحل بالا را تکرار میکنیم . یعنی ابتدا پرایمر میزنیم . کمی صبر میکنیم و ترکیب رنگ کانسیلر نخودی و نارنجی را پشت دستمان میسازیم و زیر پلک استفاده میکنیم . با پد اضافه ی مواد رو میگیریم . در پلک پایین نسبت به پلک بالا از کامپکت به مقدار بیشتری استفاده میکنیم . که سایه و مواد در زیر چشم کاملا فیکس شود و هیچ چربی ای باقی نماند .



 

 


در مرحله سوم سایه چشم پس از اینکه کاملا فیکس شد، از یک بیس مشکی چرب که در بالا هم استفاده کردیم ، زیر مژه ها میکشیم و فرم خط چشم زیر را ایجاد میکنیم . لبه های رنگ مشکی را با یک قلم تمیز فید میکنیم و از سایه ی فشرده ی مشکی روی قسمت مشکی و روی لبه های فید شده ، یک مقدار رنگ قهوه ای استفاده میکنیم وسایه را تکرار میکنیم ....هر چقدر تکرار سایه بیشتر باشد ، دوام آن بیشتر خواهد بود و رنگبندی هم قشنگتر میشود . کاملا مرزهای بین سایه ها را محومیکنیم و سپس خط چشم بالا را کار میکنیم و مژه را کار میکنیم و ریمل میزنیم .

ابروها را نیز با خط چشم ژله ای قهوه ای پر میکنیم . دور ابروها را با کانسیلر صاف میکنیم که فرم دلخواه ابرو بدست بیابد .اگر زیر چشم به میزان زیادی چروک باشد ، از این زیر ساز سنگین نمیتوان برای آن استفاده کرد زیرا چروکها را بیشترنمایان میکند. در این حالت ابتدا پلک بالا را کار میکنیم، و سپس گریم صورت را انجام میدهیم .

 

 

 

در مرحله آخر سایه چشم پس از تمام شدن گریم صورت،از فونی که روی صورت هست، به زیر چشم هم میزنیم . ایرادهای چشم مانند گودی و تیرگی را توسط کانسیلر میپوشانیم و در انتها که صورت را فیکس کردیم  سایه ی زیر چشم را کارمیکنیم. به روشی که گفته شد، زیرساز پلک پایین سبکتر خواهد بود و چروک ایجاد نمیشود.

البته قابل ذکر است که پرایمر هم در باز شدن چروکها و هم دوام آرایش چشم بسیار موثر است.در انتها برای براق شدن سایه، میتوان از چسب اکلیل استفاده کرد  و نیز ازاکلیل قهوه ای برای دیزاین سایه استفاده میکنیم 


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: