سه شنبه 03 دی 1398 - 14:56:20

انواع اکستنشن مو

 

مدل های مختلف اکستنشن مو

بهترین مرکز اکستنشن مو به پیشنهاد رژلب

 

 

اکستنشن مو

 


یکی از وسایل پرکاربرد در زیبایی و آرایش موی خانم‌ها اکستنشن‌ است. اکستنشن مو به خصوص در بین خانم‌هایی که موهای کوتاهی داشته و به دنبال بلندتر نشان دادن موهای خود هستند و یا خانم‌هایی که موهای کم پشتی دارند و می‌خواهند موهای خود را پرپشت‌تر نشان دهند، از طرفداران زیادی برخوردار است. بسیاری از ما با کلمه اکستنشن مو و حتی شاید چند نوع از آن برخورد داشته‌ایم. امّا واقعیت این است که اکستنشن مو، انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن‌ها برای یک سری افراد توصیه می‌شود. در این مقاله ازسایت آرایشی رژلب، به بررسی انواع اکستنشن مو پرداخته و تناسب آن با سلیقه و شرایط هر فرد به خوبی توضیح داده شده است.


ابتدا ذکر این نکته ضروری است که اکستنشن مو دو دسته مصنوعی و طبیعی دارد که موهای مصنوعی معمولاً با لایه ای از سیلیکون پوشانده شده‌اند تا درخشش طبیعی موها را داشته باشند. این نوع درخشش با گذشت زمان و شستشن موها از بین می‎رود. یکی از مزایای این نوع اکستنشن مو، قیمت ارزان آن است، این در حالی است که نمی توان چنین موهایی را بیش از حد حرارت داد و یا رنگ کرد. یکی دیگر از ویژگی های اکستنشن مو مصنوعی این است که می‌توان آن‌ها را به مدت 1 تا 3 ماه به طور پیوسته به کار برد. این برای کسانی که به طور روزانه از اکستنشن خود استفاده می‌کنند، مناسب نیست.

دسته‌ی دیگری از اکستنشن وجود دارد که از موهای طبیعی انسان ساخته شده‌اند و کاملاً شبیه موی خود فرد خواهند بود. همان طور که تصور می‌شود، این دسته موها قیمت بالاتری دارند؛ امّا می‌توان آن‌ها را مانند موی طبیعی خود حرارت داده و یا رنگ کرد و حالت داد. ویژگی که این موها را متمایز می‌کند این است که چون از موی طبیعی انسان ساخته شده‌اند، بهتر با موهای خود فرد ترکیب شده و مانند آن‌ها حالت می‌گیرند. به علاوه این دسته موها را می‌توان از 6 تا 12 ماه نگه داری کرد که خود مزیت بزرگی است.


انواع اکستنشن مو

 


اکستنشن میکرو لینک، میکرو بید، میکرو لوپ

 

اکستنشن میکرو



این نوع اکستنشن که نام‌های مختلفی، مانند: میکرو بید و میکرو لوپ دارد، از طریق قرار دادن حلقه‌های ریزی که در موی اکستنشن وجود دارد، بین موها نصب می شود. نوک این حلقه‌ها نیز، حلقه‌های فلزی‌ای قرار دارد که به اتصال موهایاکستنشن به موهای طبیعی کمک می‌کند. یکی از مزایای اکستنشن مو میکرو این است که می‎توان این حلقه‌ها و موهای مصنوعی را در بالا یا پایین ساقه‎ی مو بست. امّا یکی از معایب این روش این است که این کار باعث آسیب رساندن به موها شده و حلقه‎های فلزی می‌توانند موها را شکننده کنند.

 

 

اکستنشن بافتی یا گره ای

 

 

اکستنشن بافتی


 

این نوع اکستنشن برای خانم‌هایی مناسب است که موهای پرپشتی داشته و می‌خواهند موهای خود را بلندتر نشان دهند. در این نوع اکستنشن موهای خود فرد در یک ردیف بافته شده و سپس دسته‌های مصنوعی مو روی این دسته موی بافته شده به کمک سوزن و نخ قرار می‌گیرند. مزیت این روش این است که می‌توان از آن روی هر نوع موی کوتاه و بلندی استفاده کرد. امّا باید دقت داشت که اگر موی بافته شده به خوبی روی سر قرار نگیرد، دسته موهای مصنوعی می‎توانند، روی سر سنگینی کرده و آزار دهنده باشند.

 

 

اکستنشن مو  چسبی

 

اکستنشن مو چسبی



 

 

این نوع اکستنشن مو نیمه دائم است و مهم‌ترین مشخصه‎ی اکستنشن موی نیمه دائم این است که به سادگی روی سر قرارمی گیرد. این نوع اکستنشن از 6 تا 12 هفته روی موها باقی مانده و نگه داری از آن‌ها نیز بسیار ساده است. البته در هنگام استفاده از اکستنشن مو چسبی باید دقت کرد و به این نکته توجه کرد که هنگام استفاده از آن‌ها نمی‎توان موها را در بالای سر جمع کرد.

 

 

اکستنشن مو متصل به هم

 

اکستنشن متصل



 

نوع دیگر اکستنشن مو، اکستنشن مو متصل به هم است که از محبوبیت بالایی برخوردار است. البته این نوع اکستنشن هم در صورت قرارگیری نامناسب روی موها می‎تواند به آن آسیب برساند. برای چسباندن این نوع اکستنشن از چسب، کراتین و گیره استفاده می‎شود. نوعی از اکستنشن نیز وجود دارد که به دلیل ظرافت بالای آن 4 تا 6 ساعت زمان برای قرار گیری، روی موها نیاز دارد.

 

 

 

اکستنشن مو با لیزر

 

 

 

اکستنشن مو کرج

 

 

 

 

جدیدترین روش اکستنشن مو؛ اکستنشن مو با لیزر

 

 

 اکستنشن مو با لیزر یکی از جدیدترین روش‎های اکستنشن است که دارای مزایایی متفاوت نسبت به تمامی روش‎های اکستنشن است:


  در این روش تنها 10 الی 15 درصد از موی فرد درگیر اکستنشن می‎شود.

  نصب اکستنشن در این روش، بسیار ظریف تر از روش های دیگر است و نزدیک به ریشه می‎باشد؛ همین باعث می‎شود، تشخیص آن نسبت به موی سر، تنها با لمس کردن و باز کردن مو امکان پذیر باشد.

  ماده وصل اکستنشن مو با لیزر، کراتین است که نوعی چسب بی‎ضرر بر گرفته از ساختار اصلی موهاست.

  اکستنشن با لیزر به راحتی با ریمور از سر جدا می‎شود و موها هیچ گونه ریزشی ندارند.

  با این روش می‎توانید به راحتی موهای خود را شینیون یا دم اسبی کنید؛ زیرا جای نصب اکستنشن اصلاً شما مشخص نیست.

 

 

 اکستنشن مو با لیزر در سالن مهرجان، توسط خانم مرجان بلالیان انجام می‎شود. ایشان دارای گواهینامه بین المللی در زمینه اکستنشن مو هستند. 

مرکز اکستنشن مو و سالن زیبایی مهرجان واقع در گوهردشت کرج، مورد تایید وب سایت رژلب بوده و شما علاقه مندان عزیز می توانید با خیال راحت به این مجموعه مراجعه نمایید.

 

 

برای کسب اطلاع از کلاس‎های آموزش اکستنشن یا استفاده از خدمات ارائه شده توسط خانم بلالیان، می‎توانید با شماره  

 

09123690364

 

 

 تماس حاصل فرمایید.

 
 

آدرس اینستاگرام سالن زیبایی مهرجان گوهردشت کرج


Mehrejan.Beautysalon

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

خیلی خوب بود
یکشنبه 02 دی 1397 - 20:50:18
عالی بود ممنون که وقت گذاشتید و این مطالب را نوشتید خسته نباشید
چهارشنبه 26 آبان 1395 - 11:57:31
خیلی خوب بود من میخواستم موهام رو اکستنشن کنم این مطلب بهم کمک کرد
ممنوووونم
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: