دوشنبه 15 شهریور 1400 - 16:02:31

هایلایت با اکستنشن مو

 

هایلایت با اکستنشن مو

بهترین مرکز اکستنشن گوهردشت


اگر از آن دسته مشتری هایی دارید که کمی در مورد موهای خود حساس بوده و نمی خواهند موهای خود را رنگ کنند می توانید به آن ها رنگ کردن موها با اکستنشن را پیشنهاد بدهید. در این روش موها تنها با اکستنشن رنگ گرفته و بسیار زیبا به نظر می رسند. از طرفی یکی ازمدل های محبوب رنگ مو در بین خانم ها بالیاژ است. در این روش که رنگ در پایین موها به صورت سایه روشن کمرنگ می شود منظره ای بسیار زیبا روی سر به وجود می آورد. در این مقاله نیز آموزش انجام بالیاژ با اکستنشن مو آورده شده است، تا بتوان بدون رنگ کردن موها به زیبایی بالیاژ دست یافت.

 

مرحله اول

در این آموزش از آن جایی که رنگ پایه موها 8 و یا بلوند تیره بود، می توان از رنگ موی بلوند بژ و زرد کمرنگ و پلاتونیوم استفاده کرد.

مرحله دوم

در این مرحله بدون تغییر رنگ موهای اصلی مشتری هایلایت هایی روی موهای او قرار می دهیم.

مرحله سوم

از رنگ موی بلوند بژ در قسمت پایینی موها استفاده کرده  و برای دست یافتن به ظاهری طبیعی تر در بالای موهای سر از اکستنشن به رنگ خود موها یعنی بلوند تیره پایه 8 استفاده کنید. هر چقدر به صورت نزدیک می شوید نیز از اکستنشن های روشن تری استفاده کنید تا صورت باز شود.

مرحله چهارم

با استفاده از قیچی خود قسمت های بالایی اکستنشن که تیره تر بودند را نازک کنید تا لایه های پایینی و روشن تر آن بهتر دیده شوند. برای کسانی که مدل موی مشخص تری می خواهند، می توانید از اکستنشن های رنگ روشن روی بالای سر نیز استفاده کنید.

مرحله پنجم

در انجام اکستنشن همان طور که بالای سر نزدیک می شوید، از اکستنشن زرد کمرنگ و در روی سر از اکستنشن پایه 8 استفاده کنید. اکستنشن پایه 8 به رنگ اصلی خود موهای مدل بوده و باعث می شود تا رنگ اکستنشن زرد کمرنگ بهتر خود را نشان دهد.

مرحله ششم

برای به وجود آوردن حالت مورب روی سر، از رنگ های بلوند پر رنگ و کمرنگ تری نیز می توانید استفاده کنید. این کار رنگ بالیاژ را زیباتر نیز می سازد.

مرحله هفتم

هنگامی که قرار دادن اکستنشن روی موها پاییان یافت، کل سر را بررسی کرده و اطمینان حاصل کنید که در هیچ نقطه ای از سر جای خالی باقی نمانده است.

مرحله هشتم

پس از آن که قرار دادن موها پایان یافت، پایین موها را مرتب کرده و همه موها را به اندازه موهایمدل در آورید. برای لابه دادن به موها نیز از بالا به پایین عمل کرده و موهای تیره تر را لایه ای کوتاه کنید تا موهای پایینی خود را بهتر نشان دهند.
 

 

شما با یک بار مراجعه, به باشگاه مشتری های ثابت ما اضافه خواهید شد.

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 28 شهریور 1394 - 21:39:58
خیلی خوب بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: