شنبه 27 دی 1399 - 14:09:07

معرفی بهترین مرکز خدمات اکستنشن مو

 

 

بهترین مرکز اکستنشن مو در کرج

آموزش و خدمات تخصصی اکستنشن مو سالن مهرجان

 

بهترین مرکز اکستنشن مو کرج

 

 

 

 

 

فهرست مطالبی که در این آیتم خواهید خواند:

 

کراتین سربست در بهترین مرکز اکستنشن مو

خدمات اکستنشن مو و کراتین سرنصب در بهترین مرکز اکستنشن مو

خدمات اکستنشن مو خطی در بهترین مرکز اکستنشن مو

مزایای مراجعه به بهترین مرکز اکستنشن مو

ترمیم اکستنشن مو در بهترین مرکز اکستنشن مو

مراقبت های پس از اکستنشن مو توسط بهترین مرکز خدمات اکستنشن مو

آدرس و شماره تماس بهترین مرکز اکستنشن مو کرج

 

 

 

موها نقش بسزایی در زیبایی چهره و ظاهر افراد دارند. بسیاری از خانم ها به طور طبیعی دارای موهای کم پشت هستند و امکان بلند کردن موهای خود را نیز ندارند. اکستنشن مو یکی از روش های نوین و کاربردی پرپشت و بلند تر نشان دادن موها است. اکستنشن مو انواع مختلفی دارد که هر یک را می توان با توجه به ویژگی ها و نیازهای مشتری به کار برد. انجام اکستنشن مو نزد متخصص حرفه ای و باتجربه نیز بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که به بافت طبیعی مو آسیبی وارد نشده و موها همچنان سلامت و تراکم خود را حفظ خواهند کرد. در ادامه این مطلب از سایت رژلب قصد داریم معرفی بهترین مرکز اکستنشن مو را خدمت شما ارائه دهیم تا همواره موهایی سالم و زیبا داشته باشید. اگر شما هم سلامت موهایتان برایتان اهمیت دارد و قصد دارید اکستنشن مو را در مرکز تخصصی و حرفه ای انجام دهید، ما به شما بهترین مرکز اکستنشن مو مهرجان در کرج را پیشنهاد می دهیم. با ما همراه باشید.


کراتین سربست در بهترین مرکز اکستنشن مو


قبل از انجام اکستنشن مو، باید کراتین سر بست انجام دهیم. روش کار به این صورت است که ابتدا موها طبیعی را به صورت یکدست مرتب کرده و به دسته های دلخواه تقسیم بندی می کنیم. سپس کراتین را به طور کامل ذوب می کنیم و مقداری از مواد را روی قسمت ابتدایی موها قرار می دهیم. هنگام سربست کردن اکستنشن موی طبیعی توجه داشته باشید که مواد کراتین باید کاملا بین تمامی تارهای مو قرار بگیرد و هیچ گونه هوایی وجود نداشته باشد. چون اگر هوا وجود داشته باشد، باعث ریزش مو لابلای سر مشتری خواهد شد.

پس از اینکه کل لایه مو به کراتین آغشته شد، به وسیله انبر آن را کاملا فیکس می کنیم. کراتین سر نسب این مزیت را دارد که سرعت عمل کار شما را در حجم بالا فوق العاده افزایش می دهد. یعنی برای شاخه های بالای 200 یا 300 تا بسیار پر کاربرد است. در بهترین مرکز اکستنشن مو مهرجان به مدیریت سرکار خانم مرجان بلالیان، تنها از موهای طبیعی برای ارائه خدمات استفاده می شود و مشتری این اطمینان خاطر را دارد که ماندگاری اکستنشن موی وی در بیشتری حد ممکن خواهد بود.

 

بهترین مرکز اکستنشن مو کرج

 

خدمات اکستنشن مو و کراتین سرنصب در بهترین مرکز اکستنشن مو


پس از کراتین سربست، موها را به روش مورد نظر تقسیم بندی می کنیم. سپس کراتین سر نسب شده را زیر لایه جدا شده قرار داده و با اتو آن را کاملا ثابت می کنیم. دقت داشته باشید که موها را باید از بالا کاملا ببندیم تا هیچ فاصله ای بین اکستنشن و موی طبیعی وجود نداشته باشد.

این روش برای آن دسته افرادی که به مش علاقه مندند اما نمی خواهند از تکنیک های دکلره کردن استفاده کنند، بسیار مناسب است. به این صورت که شما می توانید اکستنشن مو را به رنگ روشن تر انتخاب کرده و با نصب آن روی سر، جلوه مش را ایجاد کنید. توجه داشته باشید که شاخه ها باید خیلی ظریف نصب شوند تا اکستنشن مو جلوه طبیعی تری داشته باشد.

 

خدمات اکستنشن مو خطی در بهترین مرکز اکستنشن مو


یکی از خدماتی که در بهترین مرکز اکستنشن مو ارائه می شود، اکستنشن مو مدل خطی است. برای انجام اکستنشن مو خطی، ابتدا از جایی که قصد داریم موها را اضافه کنیم، تقسیم بندی را انجام می دهیم. تقسیم بندی مو باید در یک خط راست و افقی انجام شود. روش اکستنشن موی خطی به دو صورت است: در روش اول می توان بافت گوشتی آفریقایی یا بافت کف سر انجام داد. روش دوم هم استفاده از مهره است. برای بافت که روش نسبتا قدیمی تری محسوب می شود، یک سری معایب وجود دارد. به عنوان مثال امکان شل شدن بافت وجود دارد و اینکه مو کش می آید. امروزه روش های جدیدتری در اروپا انجام می شود که از جمله آن ها می توان به روش مهره اشاره کرد.

در روش مهره از اکستنشن خطی یا لاینی، موها توسط مهره به هم گره زده می شود تا سطح کار آماده انجام اکستنشن شود. برای این کار ابتدا موها را به صورت شطرنجی جدا می کنیم. یعنی یک لایه نازکی از مو را در دست گرفته و لایه بعدی را رها کرده و مجددا لایه بعدی را در دست می گیریم. در واقع تقسیم بندی شطرنجی را به صورت لایه های یکی در میان انجام می دهیم. سپس مهره را از داخل موهایی که جدا کردیم، رد می کنیم.

 

بهترین مرکز اکستنشن مو کرج

 

 

پس از این که تمام اتصال ها را به وجود آوردیم، موی سردوخت آماده را به وسیله نخ و سوزن روی مهره ها می دوزیم. روش دوخت اکستنشن، دندان موشی است. بعد از هر اتصالی که انجام دادیم، یک گره کوچک می زنیم. دوخت اکستنشن مو را تا انتهای لاین انجام می دهیم. برای این که موهای نصب شده از استقامت بالایی برخوردار باشند، باید از نخ مخصوص دوخت اکستنشن استفاده کرد.

مزیت اکستنشن مو خطی یا لاینی نسبت به سایر روش های اکستنشن این است که باعث می شود موهای فوق العاده یکدستی داشته باشیم. همچنین، هیچ گونه برجستگی روی سطح سر مشاهده نخواهد شد. این روش اکستنشن مو برای افرادی مناسب است که قصد دارند موهای یکدست و پرپشتی داشته باشند. البته ماندگاری این روش اکستنشن مو به نسبت روش چسبی یا لیزری کمتر است. پس روش اکستنشن مو خطی برای افرادی مناسب است که می خواهند مدت زمان کمتری اکستنشن روی موهای آنان قرار گیرد. ریموو اکستنشن مو خطی بسیار آسان است و آسیبی به موها وارد نمی کند. روش کار به این صورت است که ابتدا نخ دوخت اکستنشن را تا انتها بشکافید و سپس مهره را خارج کنید.

 

مزایای مراجعه به بهترین مرکز اکستنشن مو


چنانچه برای اکستنشن موهای خود به بهترین مرکز اکستنشن مو مراجعه کنید، این تضمین وجود دارد که موهای شما پس از گذشت ماه ها و حتی سال ها، کاملا سالم و بدون آسیب باقی بماند. چنانچه اکستنشن مو به طور کاملا اصولی نصب شود، هیچ گونه آسیبی را برای پوست سر و همچنین موهای طبیعی به دنبال نخواهد داشت. اگر اکستنشن مو به طور ظریف و از روش های درست انجام شود، آسیبی ایجاد نخواهد کرد. اما اگر برای خدمات اکستنشن مو به مراکز نامعتبر مراجعه کنید، احتمال این که به موهای شما آسیب جدی وارد شود، بسیار زیاد است. برای این که موهای شما صدمات و آسیب های جدی از اکستنشن مو نبیند، پیشنهاد می کنیم به بهترین مرکز اکستنشن مو مهرجان به مدیریت سرکار خانم مرجان بلالیان مراجعه کنید.

 

بهترین مرکز اکستنشن مو کرج

 


ترمیم اکستنشن مو در بهترین مرکز اکستنشن مو


ترمیم اکستنشن مو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر به موقع جهت ترمیم اکستنشن موهای خود اقدام کنید، نتیجه کار بسیار رضایت بخش خواهد بود. برعکس، اگر به موقع جهت ترمیم اکستنشن مو اقدام نکنید، احتمال آسیب به فولیکول موها وجود دارد. باید به این نکته توجه داشته باشید که اکستنشن مو نیاز به ترمیم دارد. یعنی شما پس از گذشت مدت زمانی باید نسبت به برداشتن آن و نصب دوباره اقدام کنید. اگر توجهی به ترمیم اکستنشن مو نداشته باشید، احتمال اینکه به موهای طبیعی آسیب برسد و باعث ایجاد گره شود، بسیار زیاد است. مدت زمان ترمیم اکستنشن مو معمولا بین یک و نیم تا سه ماه است. با تمام این تفاصیل می توان گفت که مراقبت های بعد از اکستنشن حتی از انجام خود اکستنشن نیز مهم تر است.


مراقبت های پس از اکستنشن مو توسط بهترین مرکز خدمات اکستنشن مو


بهترین مرکز اکستنشن مو به افرادی که اکستنشن مو انجام می دهند، توصیه می کند که از برس مخصوص اکستنشن برای شانه زدن موهای خود استفاده کنند. هنگام خواب سعی کنید موها را ببافید تا از ایجاد گره روی آن جلوگیری شود. به هیچ عنوان کف سر را خیس نگه ندارید و پس از استحمام حتما موها را با حرارت ملایم سشوار خشک کنید. به دلیل این که آب باقی مانده در کراتین اکستنشن مو باعث ایجاد برفک می شود و دوام آن را تا حد زیادی کاهش می دهد. از این رو زودتر باید نسبت به ترمیم اکستنشن مو اقدام کنید و هزینه های بیشتری را نیز متحمل شوید. علاوه بر این نکاتی که ذکر کردیم، استفاده از ماسک مو مخصوص اکستنشن نیز می تواند بسیار موثر واقع شود.

 

بهترین مرکز اکستنشن مو کرج

 

 

آدرس و شماره تماس بهترین مرکز اکستنشن مو کرج

 

آدرس اینستاگرام
Mehrejan.Beautysalon

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات اکستنشن مو کرج محدوده گوهردشت می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 12 آبان 1399 - 12:02:04
سلام ظهر بخیر خوبی خسته نباشی بهترین روش اکستنشن مو بلوند چیست با تشکر ویژه از شما ؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: