پنجشنبه 24 مرداد 1398 - 23:30:40

مژه مگاولیوم روسی

آموزش اکستنشن مژه در گوهردشت

بهترین خدمات مژه در کرج

 

 

روش کاشت مژه والیوم


در ادامه، یکی از روش‌های متداول برای کاشت مژه والیوم شرح داده می‌شود:

1. در آغاز فرآیند اکستنشن مژه، بسیار مهم است که مژه‌ها را از هرگونه آلودگی یا گرد و غبار پاک کنید. برای اینکار، باید از یک ضد قارچ یا فوم مخصوص شستشوی مژه استفاده کنید. با استفاده از محلول‌های ضد قارچ می‌توانید همزمان با ضد عفونی کردن مژه‌ها هرگونه چربی را نیز از آن‌ها بزدایید. حتما توجه داشته باشید که تا 24 ساعت بعد از کاشت مژه والیوم، نباید آب با چشم‌ها تماس داشته باشد. همچنین در روز کاشت، از داشتن هرگونه آرایش بر روی چشم اجتناب کنید.
با این حال، حتی اگر چشم‌ها به نظر تمیز و بدون آرایش به نظر می‌رسند، حتما باید از محلول‌های ضد قارچ و یا فوم استفاده کنید. برای اجرای یک کاشت موفق و باکیفیت، هیچ غبار یا آلودگی نباید روی مژه‌ها بماند تا چسب به خوبی روی مژه قرار بگیرد، بنابراین این مرحله پاکسازی باید با دقت کامل انجام شود.

2. بعد از اینکه مژه‌ها به خوبی با محلول شستشو داده شدند، زمان آن است که پرایمر را اعمال کنید. پرایمر نیز یک نوع فوم تمیز کنده است که شما را از پاک بودن مژه و چشم خاطر جمع می‌کند. سپس باید یک دقیقه صبر کنید تا مژه‌ها خشک شوند و بعد با استفاده از یک پد سطح مژه‌های پایین را به خوبی بپوشانید.
در مرحله چسباندن پد، دقت کنید که برخی پد‌ها حساسیت زا هستند. همچنین پدهای تولید کننده کلاژن و کاغذی نیز وجود دارند که اغلب نوع کاغذی را توصیه می‌کنند. این پد‌ها هیچ گونه قرمزی، تحریک و یا حساسیتی برای پلک مشتری ایجاد نمی‌کنند و با استفاده از آن‌ها به خوبی می‌توانید مژه‌های پایین را بپوشانید.
با استفاده از چسب، به خوبی مژه‌های پایین و نه پلک را بپوشانید. در این مرحله از کار، کاملا دقت کنید که تنها باید مژه‌ها پوشانده شوندو نه قسمت قرمزی داخل پلک. همچنین بهتر است که قبل از چسباندن پد، با کمک دست کمی از شدت چسب روی پد بکاهید تا هنگام برداشتن آن به مژه‌ها آسیبی وارد نشود.

3. قبل از شروع فرایند کاشت، باید تصمیم بگیرید که از چه نوع اکستنشنی می‌خواهید استفاده کنید. در کاشت مژه والیوم، بسته به برندی که استفاده می‌کنید، 0/5 یا 0/7 مناسب است. سایز اکستنشن باید با توجه به خواسته فرد و فرم چشمان وی باشد. همانطور که گفتیم، کیفیت اکستنشنی که استفاده می‌کنید بسیار مهم است. اکستنشنی خوب است که کاملا از مو طبیعی درست شده و سبک باشد.

4. در اینجا زمان آن است که اکستنشن‌ها را به مژه‌ها اضافه کنیم. اما قبل از آن باید یک starter به مژه‌ها بزنید تا چسب به خوبی روی مژه عمل کند. برای چسباندن اکستنشن والیوم و مگا والیوم، باید دسته‌های اکستنشن را درست کنید. شما می‌توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید.
به این صورت که به آرامی یک دسته مژه را با پنس برمی‌دارید. برای کاشت والیوم از اکستنشن 3D و برای مگا والیوم از 6D و 7D استفاده می‌شود. سپس انتهای دسته را با ملایمت و ظرافت گرم و به مقداری چسب آغشته کنید. به این کار «فن کردن» به روش دستی گفته می‌شود و یکی از سریع‌ترین و بهترین روش‌ها است.

5. در مرحله‌ی آخر کاشت مژه والیوم، یک تار مژه جدا می‌کنید، و فن را روی آن می‌چسبانید. دقت کنید که بسیار مهم است اکستنشن تنها روی یک مژه قرار بگیرد، بنابراین به خوبی مژه‌ها را با پنس از هم جدا کنید تا به هم نچسبند. این کار را براساس اینکه در کدام قسمت‌ها می‌خواهید اکستنشن اضافه کنید ادامه دهید.

 

بهترین مرکز اکستنشن در کرج

 

اگر به دنبال یک اکستنشن کار خوب در کرج هستید، پیشنهاد وب سایت رژلب به شما خانم مرجان بلالیان از سالن مهرجان است.

 

آموزش تخصصی اکستنشن مژه مهرجان


وجه تمایز مرکز آموزش تخصصی اکستنشن  مهرجان با سایر مراکز:

تشکیل کلاس‌های خصوصی (تک نفره)

برگزاری کلاسهای تک‌ نفره این اطمینان را به هنرجو می‌دهد که مدرس تمام زمان و ذهن خود را بر روی یک هنر جو متمرکز کند و زمان کلاس را به گونه‌ای مدیریت کند که بر روی نقاط ضعف هنرجو زمان بیشتری اختصاص یابد و هنرجو بدون اضطراب هرگونه سوالی را مطرح نماید.

رفع اشکال رایگان مادام‌العمر

هنرجو امکان رفع اشکال را چه به‌صورت تلفنی و چه به‌صورت حضوری به صورت مادام و رایگان به عنوان ضمانت کار مدرس را دارد. این رفع اشکال با کمال میل و با رویی گشاده صورت می‌گیرد چرا که رضایت هنرجویان بالاترین سرمایه هر آموزشگاهی است. تماس با هنرجوهایی که قبلا این دوره‌ها را گذرانده‌اند میتواند این اطمنیان را حاصل کند.

اخذ مدرک بین‌المللی و فنی حرفه‌ای

در پایان دوره، هنرجو می‌تواند مدرک فنی‌حرفه‌ای، بین‌المللی و مربی‌گری خود را در صورت تمایل دریافت نماید. هنرجویان با ارائه مدرک فنی‌حرفه‌ای، می‌توانند از تسهیلات و وام‌های مربوط به وزارت کار و امور اجتماعی برخوردار شوند.

سایر خدمات مرکز زیبایی مهرجان

 جدیدترین رنگ و مش ها ، کراتینه مو و احیای موهای آسیب دیده، صافی  برزیلی، میکروپیگمنتیشن (هاشور  ابرو ، ...)

 

 

 

 

شما با یک بار مراجعه، به باشگاه مشتری های ثابت ما اضافه خواهید شد.

 

تلفن مرکز تخصصی اکستنشن مو و مژه مهرجان


09123690364

 

 

 

آدرس اینستاگرام:
Mehrejan.Beautysalon

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

جمعه 25 مرداد 1398 - 10:14:07
خوبه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: