شنبه 03 دی 1401 - 07:36:43

اکستنشن مژه در کرج

 

نکاتی درباره اکستنشن مژه که باید بدانید

معرفی یکی از بهترین متخصصان اکستنشن مژه در کرج

 

مرکز تخصصی اکستنشن مژه در کرج 

 

 

 



امروزه برای هر چه زیباتر شدن چشم ها از روش های مختلفی استفاده می شود که اکستنشن مژه یکی از این موارد است. اکستنشن مژه برای خانم هایی که از آرایش چشم روزانه خسته شده اند و تمایل دارند طبیعی تر به نظر برسند نیز گزینه عالی محسوب می شود. اگر به دنبال یک مرکز فوق تخصصی اکستنشن مژه در کرج هستید، پیشنهاد می کنیم مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.
روش کار در اکستنشن مژه به این صورت است که تارهای طبیعی یا مصنوعی را روی مژه های فرد نصب می کنند. این روش معمولا هر سه هفته نیاز به ترمیم دارد. روش های مختلفی برای انجام اکستنشن مژه وجود دارد که از جمله آن ها می توان به اکستنشن مژه کلاسیک، اکستنشن مژه والیوم، اکستنشن مژه ابریشمی، اکستنشن مژه رنگی و ... اشاره کرد که بنا به درخواست مشتری و فاکتورهای دیگر همچون تناسب با اجزای چهره انجام می شوند.

فهرست مطالب:


مراحل انجام اکستنشن مژه


در اولین مرحله باید مژه ها را به وسیله ضد قارچ به خوبی شستشو داد تا عاری از هر گونه آلودگی شود. سپس پرایمر را روی تارهای مژه می زنیم تا آماده پذیرش چسب شوند. مدت زمان یک دقیقه مکث لازم است تا محلول روی مژه ها خشک شود و سپس پد مخصوص را زیر پلک پایین چشم نصب می کنیم. توجه داشته باشید که پد یا چسب مورد استفاده در پلک پایین نباید با لثه داخلی چشم در تماس باشد؛ چرا که احتمال بروز حساسیت و خارش را افزایش می دهد. پس از این که پدها را در ناحیه گفته شده چسباندیم، از مشتری می خواهیم چشم های خود را ببندد و فرآیند چسباندن مژه ها را آغاز می کنیم. برای اکستنشن مژه باید از چسب های مخصوص و باکیفیت موجود در بازار استفاده کرد تا آسیبی به مژه های طبیعی وارد نکند. همچنین، بهتر است از مژه مصنوعی ساخته شده از الیاف طبیعی استفاده نمایید که وزن کمتری داشته و طبیعی تر به نظر می رسند.
پس از انجام اکستنشن مژه، هر روز آن را شانه کنید. به این صورت که یک چشم خود را بسته و به کمک براش تمیز و خشک ریمل، مژه ها را به سمت بالا شانه بزنید. این کار را به آرامی برای چشم دیگر نیز انجام داده و از برخورد براش با ریشه مژه ها خودداری کنید.

 

آموزش اکستنشن مژه در کرج

 

انواع مژه مصنوعی

اکستنشن مژه امروز با انواع و اندازه های گوناگونی از مژه های مصنوعی انجام مییشود. به طور مثال اندازه مژه ها از 6 الی 17 میلی متر میباشد. شما نیز باید با توجه به طول و ضخامت ابرو خودتان به دنبال طول و ضخامت مژه مخصوص چهره تان بگردید. اما به یاد داشته باشید که یک آرایشگر حرفه ها همیشه میتواند به شما بهترین مدلی را کی مناسب چهره و چشم هایتان است را پیشنهاد بدهد.

اگر میخواهنید از سلامت مژه هایتان نیز مطمئن باشید بهتر است ابتدا از اکستنشن های کوچکتر و کمتری استفاده کنید. سپس به طور مداوم مژه های بیشتری را به آن بیافزایید. مخصوصا اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دارای مژه های طبیعی کوتاه و نازک هستند.

 

نکاتی درباره چسب مژه مصنوعی

بهترین نوع چسب برای استفاده در اکستنشن و برای استفاده از مژه مصنوعی چسب های جراحی است که در داروخانه ها نیز موجود میباشد. از این نوع چسب ها میتوان به چسب های مشکی و چسب های سفید اشاره نمود. پسب های سفید در ابتدا سفید و بعد به تدریج بی رنگ و شفاف خواهند شد.

به یاد داشته باشید که بهتر است چسب را با تیوب به مژه نزنید بلکه با یک خلال یا مواردی مشابه آن، چسب را روی نوار داخلی مژه بچسبانید.

برای اطمینان از چسب مصرفی میتوان روز قبل چسب مژه را پشت گوش فرد تست و تا 24 ساعت صبر کرد و اگر واکنشی دیده نشد میتوان از آن چسب استفاده کرد.

 

خطرات مژه مصنوعی

درصورت استفاده از مژه های مصنوعی خطراتی هستند که مارا تهدید میکنند. از این خطرات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

آسیب دیدن مژه های طبیعی

اگر در هنگام استفاده از چسب مخصوص اکستنشن فرد دقت کافی نکند امکان دارد که مقدار از این چسب رو مژه اصلی ریخته شود و هنگام برداشتن چسب از روی مژه اصلی تعدادی از مژه های اصلی نیز کنده شوند. نصب پیاپی و طولانی مدت مژه مصنوعی و سپس برداشتن آن به مژه های اصلی آسیب وارد میکند؛ و در صورت تکرار زیاد، فرصت جبران و رشد مجدد را به مژه های اصلی نمیدهد و به مرور زمان مژه های شما کم میشود.

 

التهاب عفونت چشم

مواد شیمیایی در چسب مورد استفاده در اکستنشن گاهی ممکن در افراد مختلف حساسیت به وجود آورد. حتی امکان دارد در اثر چندین بار استفاده مداوم از مژه مصنوعی مکان مناسبی برای رشد باکتری های مضر روی چشم به وجود آوریم و باعث عفونت چشم ها شویم.

 

تاری دید

 از جدی ترین خطراتی که افراد را در این روش تهدید میکند تاری دید یا حتی کور شدن دائم فرد بر اثر ریختن چسب مژه مصنوعی به داخل چشم فرد است. بنابراین افراد میبایست هنگام استفاده از چسب مژه دقت بسیار بالا به خرج داده و زیر دست افراد متخصص این روش را انجام دهند. لازم به ذکر است که اگر شخص هنگام انجام اکستنشن مژه نیز در چشم خود داشته باشد در صورت ریخته شدن چسب در چشم میبایست سریعا لنز را خارج، مژه مصنوعی را برداشته و چشم ها را بشوید.

 

مراقبت های بعد از اکستنشن مژه


پس از انجام اکستنشن یا ترمیم آن، تا 24 ساعت از رفتن به حمام، استخر و سونا خودداری کنید. هیچ گاه مژه های اکستنشن شده را نکشید؛ چرا که موجب کنده شدن مژه های طبیعی نیز خواهد شد. اگر تصمیم دارید اکستنشن مژه را ریموو کنید، این کار را به متخصص بسپارید تا با استفاده از محلول های مخصوص انجام دهد. بعد از اکستنشن مژه از مصرف فرمژه و لوازم آرایشی ضد آب اجتناب کنید تا طول عمر آن افزایش یابد.
چنانچه به دنبال یک متخصص حرفه ای اکستنشن مژه در کرج هستید، پیشنهاد وب سایت رژلب به شما سرکار خانم مرجان بلالیان است. شما می توانید جهت بهره مندی از خدمات یا شرکت در کلاس های آموزشی ایشان با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 

شما با یک بار مراجعه, به باشگاه مشتری های ثابت ما اضافه خواهید شد.

 آدرس پیج اینستاگرام مهرجان

mehrejan.beautysalon@

 



نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

مرسی
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: