چهارشنبه 29 تیر 1401 - 14:39:21

خرید اینترنتی بهترین پودر دکلره ایتالیایی

بهترین پودر دکلره ایتالیایی

 

خرید اینترنتی بهترین برند پودر دکلره ایتالیایی

 

دکلره یا دکلراسیون کردن مو از رایج ترین روش های آرایشی میباشد. دکلره به زبان ساده ساده یعنی برداشتن رنگ مو. نتیجه ی این عمل تغییر رنگ پیگمنت های مو یا رنگدانه های مو از ساختمان مو میباشد. دکلره کردن باعث میشود که رنگ مو از تیره به روشن تغییر یابد

رنگ کردن موها به هیچ وجه امری ساده نیست و به دلیل آنکه یک فرایند شیمیایی میباشد احتیاج به توجه و تجربه بسیار دارد. به ویژه برای خانم هایی که سعی دارند موهای تیره خود را بلودند کنند. آنها میبایست مراقبت های لازمه را چند برابر رعایت کنند. درست است که در گذشته روشن کردن مو ها با دارچین، آبلیمو، حنا و.. رایج بود اما با پیشرفت علم برای روشن مو روش هایی جدید ابداع شده است.

 

 

آیتم هایی که در این مطلب خواهید خواند

 

 

 

 

پودر دکلر

همه‌ی ما قبل از دکلره و روشن کردن موها نگرانی هایی داریم و خانم هایی را در اطراف خودمان دیده ایم که بعد از دکلره مو دچار مشکلاتی شده اند. فکر کردن به  احتمال سوختن مو، شکستگی یا  به اصطلاح دمیج شدن و زبر شدن انتهای موها ممکن است مانع شود که حتی برای  یکبار  این کار را امتحان کنیم.

از سویی دیگر روشن کردن موها می‌تواند امکان‌ داشتن رنگ موهای متنوع را برایتان به وجود بیاورد و  به محض اینکه برای اولین بار یک دکلره خوب و صحیح داشته باشید تعجب می کنید که چرا تا الان موهایم را روشن نکرده بودم. برای اینکه بتوانید بدون هیچ گونه آسیبی موهایتان را دکلره کنید چند نکته خیلی مهم است.

  1. پودر دکلره خوب

  2. دکلره کردن صحیح مو

  3. استفاده از شماره اکسیدان مناسب

  4. چند روز قبل از دکلره کردن، موها شسته نشود.

 

پودر دکلره

 

پودر دکلره چگونه عمل می کند؟

پودر دکلره یک ماده‌ی شیمیایی است که رنگدانه‌های طبیعی را از تارهای موی شما خارج می‌کند. می‌توانید پودر دکلره را با انواع مختلف اکسیدان مخلوط کرده تا میزان قدرت آن را تغییر دهید. پودر دکلره یک نوع روشن کننده نیمه دائمی موها است که با استفاده از آن می توان موها را به طیف گسترده ای از رنگ موهای روشن در آورد. پودردکلره از ذرات ریزی تشکیل شده است که به آسانی داخل بافت مو نفوذ کرده و باعث از بین بردن پیگمنت مو می شود. به این ترتیب می توان روشنایی مو را تا 10 الی 11 درجه روشن تر کرد. اگر به درستی از دکلره استفاده شود، رنگ مو بسیار جذاب و درخشان خواهد شد و نتایج قابل قبولی را به دنبال خواهد داشت.

باید توجه داشته باشید اولین باری که موهایتان را دکلره می‌کنید، بافت و رنگ موها تغییر می‌کند، زیرا در واقع رنگدانه‌های مو را از بین برده‌اید.هنگامی که مواد شیمیایی فعال می‌شوند، پودر دکلره بطور طبیعی گرما تولید می‌کند. از آنجا که ریشه‌های مو به سر نزدیک‌تر است، از بقیه‌ی قسمتهای مو، گرمتراست. بنابراین ریشه‌ی موها به احتمال زیاد به دلیل گرمایی که از پوست سر شما منتشر می‌شود، بهتر از بقیه‌ی قسمتهای مو روشن می‌شوند.بهتر است درهنگام دکلره کردن مو، روی ریشه‌ها از یک فرمول ضعیف‌تر استفاده کنید  تا مطمئن بشید که مو بطور یکنواخت روشن می‌شود.

انتظار نداشته باشید که موهای شما یک ساعت بعد از دکلره، به حالت طبیعی برگردد. اما اگر موقع دکلره‌ مو، بدرستی از موها مراقبت کرده باشید، می‌توانید از آسیب دیدگی جلوگیری کرده و ظاهر آن را سالم نگه دارید. استفاده صحیح و به جا از شماره های اکسیدان و داشتن یک پودر دکلره خوب و زمان مکث مناسب می تواند بدون هیچ نگرانی موهای شما را به پایه مو دلخواه برساند.
 

پودر دکلره خوب چه ویژگی هایی دارد؟

  1. پودر دکلره خوب غبار ندارد. یعنی وقتی از فاصله 30 سانتی متری پودر دکلره را داخل ظرف می ریزیم غباری بلند نمی شود.

  2. پودر دکلره خوب بعد از ترکیب با اکسیدان کف نمی کند

 

پودر دکلره

 

 

بهترین پودر دکلره مو

مارک را به دلیل داشتن استانداردهای خوب می توان جز بهترین پودر های دکلره ایرانی قرار داد. پودر دکلره  از مواد اولیه ایتالیایی اما در کشور عزیزمان ایران تولید می شود و همچنین این پودر دکلره پروانه ساخت از وزارت بهداشت و درمان به شماره را دارد.

پس با خیال راحت می توانید به منظور بی رنگ کردن موی سر از پودر دکلره استفاده کنید. این پودر دکلره علاوه بر اینکه موهای شما را به پایه دلخواه می رساند با ایجاد یک لایه نامرئی بر سطح مو از آسیب رساندن به موی سر جلوگیری می کند.
 

پودر دکلره در دو رنگ سفید و آبی و در بسته بندی 500 گرمی در بازار موجود است. 
 

روش استفاده از پودر دکلره

 

برای ترکیب پودر دکلره باید به نسبت یک به یک آن را با اکسیدان مخلوط کنید. البته نسبت ترکیب رنگ برخی اکسیدان ها متفاوت است که روی بسته درج شده و با خواندن آن می توانید نکات لازم را رعایت کنید. ترکیب به دست آمده را روی موهای خشک قرار دهید و برای به دست آوردن نتیجه بهتر، آن را لابلای فویل بپیچید. نیازی به دادن حرارت نیست. 15 دقیقه صبر کنید و سپس موها را چک کنید. اگر مو نیاز به مدت مکث بیشتری داشت، می توانید دوباره مقداری مواد روی آن قرار دهید و 10 دقیقه صبر کنید. پس از این که مو به درجه روشنی مورد نظر رسید، آن را آبکشی کنید. می توانید از نرم کننده نیز استفاده نمایید. اجازه دهید موها کاملا خشک شوند و سپس از رنگساژ مورد نظر به کار ببرید.

برای رنگ موهای فانتزی مانند صورتی، بنفش، آبی و ... توصیه می شود موها را ابتدا به پایه 8 دکلره برسانید و سپس رنگ مو فانتزی را مورد استفاده قرار دهید. به این صورت جلوه رنگ موی شما بسیار زیباتر و دلنشین تر خواهد بود. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که سایه های مختلف رنگ مو نیاز به پایه متفاوت خواهند داشت. بنابراین اگر می خواهید از رنگ موهای فانتزی خیلی روشن و به اصطلاح پاستلی استفاده کنید، نیاز است موها را تا پایه 10 دکلره برسانید.

در یک ظرف غیر فلزی مقدار یک حجم از پودر دکلره را با دو حجم از اکسیدان مخلوط کرده تا خمیر یکنواختی به دست آید و به منظور رساندن مو به پایه دلخواه طبق اطلاعات زیر عمل کنید


مدت مکث: 30 دقیقه  و درجه روشن کنندگی پایه 5

مدت مکث: 40 دقیقه  و درجه روشن کنندگی پایه 7

مدت مکث: 50 دقیقه  و درجه روشن کنندگی پایه 9

 

یک پیمانه پودر + 2 پیمانه اکسیدان را ترکیب می کنیم تا قدرت آن کم و زیاد نشود.

 

پودر دکلره

 

 

چگونه از موهای دکلره شده مراقبت کنم؟

وقتی موهایتان را دکلره می‌کنید، چربی های طبیعی را از بین می‌برید و باید به مو و پوست سرتان فرصت دهید تا چربی از دست رفته را دوباره جایگزین کند. می توانید با استفاده از ماسک مو لطافت و درخشندگی را به موهایتان برگردانید. زیرا وجود روغن بادام و پرووتئین موجود در این ماسک غذای کاملی برای موهای دکلره شده را فراهم می کند.

مطالب مهم درباره پودر دکلره

برای دکلره آمبره برای دکلره هایی که بلیاژ انجام میدهیم، پودری باید استفاده شود که به هیج عنوان کف نکند تا موقع کار دچار نشتی نشود و مناسب تکنیک آمبره و بلیاژ باشد.

آمبره به دلیل اینکه باید سفت درست شود، اگر میزان اکسیدان را کم کنیم ممکن است قدرت روشن کنندگی را از بین ببرد. بنابراین در دکلره معمولی و رنگ از اکسیدان یک استفاده می کنیم در آمبره و بلیاژ از اکسیدان دو استفاده می کنیم تا غلیظ تر درست شود. 

نداشتن بوی بد و زننده پودر دکلره از دیگر ویژگی های این پودر دکلره است.


تفاوت پودر دکلره آبی و سفید

پودر دکلره و آبی و سفید هر دو دارای یک قدرت هستند ولی پودر دکلره آبی به دلیل داشتن دانه های آبی، رنگ نارنجی و زردی مو را بخوبی از بین می برد، البته این بدان معنی نیست که بگوییم پودر آبی از پودر سفید قوی تر است.

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (4)

دوشنبه 09 تیر 1399 - 19:04:17
قیمتش چنده
پنجشنبه 08 شهریور 1397 - 20:10:53
منم خریدم عالیه واقعا
شنبه 16 تیر 1397 - 13:50:00
از کجا میشه تهیه کرد
این پودر عالیه واقعا کیفیتش مثل پودزهای خارحیه
من که خیلی راضیم
پف نمیکنه و اصلا غبار نداره
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: