دوشنبه 09 تیر 1399 - 12:20:51

رنگ مو - 21 مدل ترکیب رنگ مو

 فرمول ترکیب رنگ مو

ترکیب رنگ مو جدید

 

مدل ترکیب رنگ مو جدید

 

برای رنگ کردن موها تنها نوع رنگ و نحوه رنگ کردن موها حائز اهمیت نیست؛ بلکه نحوه به کار بردن فرمول ترکیب رنگ موها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین منظور، تصمیم گرفیتم در این مطلب از وب سایت رژلب به آموزش 21 مدل ترکیب رنگ مو بپردازیم. با ما همراه باشید.


ترکیب رنگ موی دودی طلایی


برای کسب بهترین نتیجه از رنگ موی دودی طلایی، ابتدا باید پایه مو را به 8 برسانیم. سپس با استفاده از ترکیب رنگ موهایی که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت، شروع به رنگساژ کردن می کنیم:
رنگ مو دودی 7 را به اندازه 40 میل با رنگ مو  طلایی 7 به مقدار 30 میل ترکیب کنید و سپس واریاسیون طلایی را به اندازه 5 میل و واریاسیون نقره ای 3 میل و واریاسیون دودی 3 میل را به ترکیبات رنگ مو اضافه و با اکسیدان 6 مخلوط کنید. توجه کنید که مقدار اکسیدان مصرفی شما به مارک رنگ مو استفاده شده بستگی دارد. پس بهتر است قبل از ریختن اکسیدان در ترکیب رنگ مو حتما بروشور داخل آن را مطالعه کنید. به دلیل این که برخی مارک های رنگ مو نسبت 1 به یک را برای اکسیدان در نظر می گیرند؛ یعنی به هر مقداری که رنگ میریزیم، به همان مقدار هم باید اکسیدان بریزیم. اما در بعضی دیگر از برندهای رنگ مو نسبت 1 به دو یا حتی یک به یک و نیم هم برای نسبت رنگ و اکسیدان در نظر گرفته شده است.

 

در این آیتم نمونه ای از ترکیب رنگ دودی طلایی توسط سالن زیبایی تاپ رویال را مشاهده می کنید.

 


ترکیب رنگ موی بلوند شکلاتی


ابتدا موها را به پایه هشت برسانید. رنگ موی بلوند شکلاتی از ترکیب رنگ موی شکلاتی متوسط به اندازه دو سوم، رنگ موی کاراملی هم به اندازه یک سوم به همراه اکسیدان شماره یک و واریاسیون 000 به اندازه دو میل به دست می آید. دقت کنید مارک رنگ موها با هم یکی باشد تا برای به دست آوردن رنگ مورد نظر مشکلی پیش نیاید.

 

در این آیتم نمونه ای از ترکیب رنگ مو بلوند شکلاتی توسط خانم شیما محمدزاده را مشاهده می کنید.

 


ترکیب رنگ موی عسلی


برای به دست آوردن این رنگ مو، ابتدا باید پایه موها را به 6 برسانید. سپس از رنگ موی عسلی  شماره7، مسی شماره 7 و کمی رنگ طبیعی شماره 7 را باهم ترکیب کنید. توجه داشته باشید رنگ مو باید در ظرف های پلاستیکی ترکیب شود؛ چرا که رنگ مو در ظرف های فلزی واکنش نشان می دهد. برای زیباتر نشان دادن رنگ مو، داشتن هایلایت دو درجه روشن تر به جلا بخشیدن رنگ مو کمک بسیاری می کند. برای هایلات رنگ مو باید پایه مو را به 9 برسانید و سپس رنگ موی بژ شماره 9 و رنگ موی شماره 9 طبیعی را با هم ترکیب کنید.

 

نمونه ای از رنگ مو عسلی توسط سرکار خانم بحری

 


ترکیب رنگ موی مسی


رنگ موی مسی یک رنگ زنده و شاد است که باعث سر زنده نشان دادن چهره می شود. این رنگ مو برای افرادی که پوست روشن و تناژ هلویی دارند، مناسب بوده و برای افرادی با چشمان سبز، عسلی و قهوه ای بهترین گزینه است. برای ترکیب این رنگ مو شماره 44/9 به اندازه نصف تیوپ و رنگ شماره 46/7 به اندازه یک چهارم تیوپ و رنگ موی شماره23/6به اندازه یک چهارم با اکسیدان 6 درصد ترکیب کنید. همچنین، به میزان نسبت اکسیدان به رنگ توجه داشته باشید.

 

 

نمونه ای از ترکیب رنگ مسی توسط خانم لیلا فرزانه را در این تصویر مشاهده می کنید.


ترکیب رنگ موی دارچینی


برای به دست آوردن رنگ موی دارچینی، ابتدا بلوند طلایی ماهگونی متوسط به اندازه 50 میل را به همراه رنگ موی بلوند شکلاتی متوسط 30 میل و رنگ موی بلوند دودی متوسط 30 میل با هم ترکیب کنید. سپس به اندازه 10 میل بلوند پلاتینه صدفی نیز به آن اضافه کرده و 170 میل اکسیدان 6 % درصد بیفزایید. قبل از اضافه کردن اکسیدان به رنگ مو نسبت اکسیدان را از روی کاتالوگ جعبه چک کنید و به خاطر داشته باشید که بهتر است مارک رنگ مو ها با هم یکی باشد.

 

 

یک نمونه رنگ مو دارچینی زیبا و شیک که توسط سرکار خانم رمیسا میرزایی انجام شده است.


ترکیب رنگ موی کنفی


ابتدا پایه موها را به 10 برسانید. رنگ موی بلوند خاکستری روشن به میزان 70 میل را همراه با رنگ موی پلاتینه به اندازه 20 میل و کمی واریاسیون نقره ای به اندازه 15 میل و به اندازه 5 میل واریاسیون دودی و اکسیدان شماره 1 را با هم ترکیب نمایید.

 

رنگ مو پرطرفدار و شیک کنفی که در سالن زیبایی کیمیا واقع در شرق تهران محدوده پیروزی انجام شده است.

 


رنگ موی کنفی کاراملی با هایلایت استخوانی


توجه داشته باشید که در این رنگ مو، ابتدا باید پایه موها به 10 برسد. سپس رنگ موی 31/8 همراه با رنگ های n10 و رنگ c10 و واریاسیون نقره ای به میزان 5 میل ترکیب شود. در پایان نیز اکسیدان شماره 1 به نسبت رنگ مو اضافه شود. این رنگ مو اگر با کمی هایلایت استخونی همراه باشد، بسیار زیبا تر به نظر خواهد رسید که ترکیب رنگ برای هایلایت استخونی به این ترتیب است: رنگ موی هایلایت طبیعی بسیار روشن شماره 12 همراه با وارسیون 000 با اکسیدان شماره 1 سه برابر رنگ مو باید باهم ترکیب شوند.

 

 

یکی از ترکیب رنگ های پیچیده اما زیبا و شکیل، رنگ مو کاراملی با هایلایت استخوانی است که جلوه بسیار زیبایی را خلق می کند. این رنگ مو برای افراد با پوست گرم بسیار مناسب است. این نمونه رنگ مو توسط خانم مرجان جهان آبادی انجام شده است.

 


ترکیب رنگ موی شنی – ماسه ای


رنگ مو شنی ماسه ای برای افرادی که پوست های متوسطی دارند، گزینه بسیار خوبی است. توجه داشته باشید که پایه دکلره برای این رنگ باید 9 باشد. رنگ مو شنی ماسه ای از ترکیب رنگ  موهای شماره 10 و رنگ موی شماره 0 و به علاوه رنگ موc8  به دست می آید. برای اکسیدان نیز می توانید 6 درصد استفاده نمایید.

 

نظرتان در مورد یک ترکیب رنگ خنک و تابستانی چیست؟ رنگ مو شنی - ماسه ای یکی از بهترین گزینه ها برای فصل تابستان و آفتاب گرفتن است. این نمونه رنگ مو توسط خانم پروانه حبیبی از آموزشگاه آرایشگری چترگل انجام شده است.

 


ترکیب رنگ موی ماسه ای

ترکیب رنگ مو ماسه ای با دو فرمول انجام می گیرد. روش اول به این صورت است که پایه رنگ مو باید 9 باشد. از ترکیب رنگ مو بلوند خاکستری روشن با رنگ موی بلوند نقره ای پلاتینه همراه با اکسیدان شماره یک می توان این ترکیب رنگ بی نظیر را به دست آورد. دومین فرمول رنگ مو باید روی مو با پایه شماره 7 گذاشته شود. ترکیبات رنگ موهای شماره 6 و 32 همراه با اکسیدان 6%  که میزان آن نسبت به میزان رنگ مو مساوی می باشد.

 

 

رنگ مو ماسه ای به تنهایی گزینه بسیار خوبی برای فصل تابستان است. این نمونه رنگ مو ماسه ای توسط سالن زیبایی تاپ رویال واقع در نیاوران انجام شده است.

 


ترکیب رنگ موی بلوند عسلی

رنگ موی بلوند عسلی برای افرادی که پوست تیره تری دارند، زیبا به نظر می رسد. البته از آنجایی که رنگ موی عسلی یک رنگ موی پر طرف دار است، بهتر است توسط یک متخصص انجام گیرد. ترکیب این رنگ مو از رنگ بلوند شکلاتی همراه با رنگ مو بلوند طلایی و رنگ مو بلوند متوسط انجام می گیرد و اکسیدان مورد استفاده 6% است.

 

 

رنگ مو بلوند عسلی جزء آن دسته رنگ موهایی است که هیچ گاه از مد نمی افتد. این مدل رنگ مو توسط سالن زیبایی صورتی واقع در الهیه انجام شده است.

 


ترکیب رنگ موی دودی زیتونی


بعضی از رنگ ها متناسب با هر سن و پوستی نیست و برای همه افراد جلوه خیلی زیبایی ندارد. انواع بلوند روشن، دودی، دودی زیتونی و دودی خاکستری از این دست رنگ مو هستند که با دکلره به دست می آید و بهتر است برای آسیب ندیدن مو به متخصص مراجعه  شود. اما اگر می خواهید خودتان این رنگ مو را به دست آورید، بهتر است پایه موها به 9 رسیده باشد. ترکیب این مو از    c8 , m7 و اکسیدان شماره یک به اندازه دو برابر رنگ مو به دست می آید.

 

نظرتان در مورد رنگ مو دودی زیتونی با هایلایت های زیبا چیست؟ این ترکیب رنگ مو خارق العاده را می توانید نزد خانم رمیسا میرزایی انجام دهید.

 


ترکیب رنگ مو بژ دودی روشن


این رنگ مو بسیار خاص است و برای افراد جوان مناسب می باشد. رنگ موی بژ دودی روشن را می توان بیشتر یک رنگ فانتزی به حساب آورد.ترکیب این رنگ مو شامل بژ متوسط به میزان 40 میل و رنگ موی بژ روشن به میزان 30 میل ورنگ موی زیتونی 30 میل ورنگ موی دودی 20 میل و به همراه واریاسیون نقره ای 4 میل و اکسیدان 6% می باشد.

 

 

ترکیب رنگ مو دودی روشن یکی از بهترین گزینه ها برای افراد دارای پوست با تناژ سرد است. این رنگ مو جذاب توسط خانم شیما محمدزاده انجام شده است.

 


ترکیب رنگ مو شرابی


رنگ موی شرابی یک رنگ فانتزی است که بسیار شیک و زنانه می باشد. اگر به دنبال رنگ مویی شاداب و با طراوت هستید که به اندازه موی بازیگران هالیوود زیبا به نظر برسد، پیشنهاد می دهیم رنگ موی شرابی را انتخاب کنید. برای این ترکیب رنگ مو ابتدا باید پایه موها را به 6 رسانده باشید و سپس ترکیب شرابی بنفش روشن به میزان 50 میل وشکلاتی متوسط به میزان 50 میل را روی آن قرار دهید.

 

یکی دیگر از رنگ موهای جذاب و خاصی که توسط سرکار خانم شیما محمدزاده انجام شده است، رنگ مو شرابی می باشد که نمونه آن را در تصویر مشاهده می کنید.

 

 


ترکیب رنگ موی نسکافه ای


رنگ موی نسکافه ای یک رنگ بسیار پسندیده و پرطرفدار در بین خانم هاست. اکثر خانم ها از این رنگ مو استفاده می کنند و بهتر است این کار توسط یک متخصص انجام گیرد. چون برای به دست آمدن این رنگ نیاز به دکلره کردن موها است. ترکیب رنگ مو به این صورت میباشد که ابتدا پایه دکلره را به 8 برسانید. سپس رنگ مو بلوند شکلاتی متوسط به اندازه 3/2 ، رنگ موی کاراملی شماره 47/7به اندازه 3/1 و واریاسیون نقره ای به اندازه 2 سانت همراه با اکسیدان شماره یک را مخلوط و روی موهای خشک قرار دهید. توجه کنید میزان رنگ مو به اکسیدان را چک نمایید.

 

رنگ مو نسکافه ای از آن دسته رنگ موهایی است که همیشه طرفداران خاص خود را دارد. این نمونه رنگ مو توسط سالن زیبایی کیمیا انجام شده است.

 


ترکیب رنگ موی کاراملی


برای ترکیب رنگ موی کاراملی باید ابتدا پایه مو را با استفاده از دکلره به 8 برسانید. برای این فرمول ترکیبی به رنگ موی کرم کاراملی روشن به میزان 50 میل ، رنگ موی بلوند روشن به میزان 25 میل را همراه با اکسیدان شماره یک به میزان 180 میل ترکیب نمایید. همانند همه فرمول های ترکیب رنگ مو، توجه داشته باشید که برند همه رنگ موها و ترجیحا اکسیدان باید یکی باشد.

 

افراد دارای پوست گرم می توانند با خیال راحت نسبت به انتخاب و استفاده از رنگ مو کاراملی اقدام کنند. این رنگ موی شیک و منحصر بفرد که در تصویر مشاهده می کنید، توسط خانم مریم ابراهیم پور انجام شده است.

 


ترکیب رنگ مو نقره ای یخی


رنگ موی یخی مانند هر رنگ موی دیگر، باید متناسب با پوست شما باشد. اگر این شرایط را دارید که رنگ موی یخی را روی موهای خود بگذارید، به شما تبریک می گوییم.  یکی از رنگ موهایی که چهره شما رو  خاص می کند، این رنگ مو است. رنگ بلوند یخی قادر است جوانی، شادابی و طراوت را به چهره شما ببخشد. برای ترکیب این رنگ مو باید از رنگ بلوند نقره ای c9 به اندازه 10 سانت، واریاسیون خاکستری به مقدار 3 سانت و واریاسیون نقره ای 22/0 به اندازه 10 سانت، اکسیدان شماره 1 متناسب با میزان رنگ به کار رفته استفاده نمایید. برای فرمول ترکیبی این رنگ مو، رنگ مو c10همراه با روشن کننده 000 به میزان3/1 تیوپ را به همراه واریاسیون نقره ای e13 و اکسیدان شماره 2 به میزان مورد نیاز ترکیب نمایید.

 

در سال های اخیر، رنگ مو نقره ای به یکی از ترندهای جذاب تبدیل شده است. این ترکیب رنگ مو نقره ای یخی که در تصویر مشاهده می کنید، توسط سرکار خانم لیلا فرزانه انجام شده است.

 


ترکیب رنگ مو عسلی شکلاتی


رنگ موی عسلی شکلاتی توانسته توجه بسیاری از خانم های علاقه مند به مد و زیبایی را به خود جلب کند. البته انجام این کار بهتر است توسط یک متخصص رنگ و مش انجام شود. اما اگر به هر دلیلی تمایل داشتید رنگ موی عسلی شکلاتی را در منزل روی موها بگذارید، ابتدا باید موها را به پایه 9 برسانید. سپس عسلی خیلی روشن 34.9 به همراه شکلاتی طلایی 8.33 و رنگ موی طبیعی 8.0 را با هم ترکیب کرده و به میزان مورد نیاز از اکسیدان شماره 2 را به آن اضافه نمایید.

 

رنگ مو عسلی شکلاتی یکی دیگر از آن ترکیب رنگ موهای جذاب است که می توانید انتخاب کنید. این رنگ موی زیبا توسط سالن زیبایی صورتی انجام شده است.

 


ترکیب رنگ موی رزگلد


این رنگ جزء رنگ های فانتزی است و توانسته توجه بسیاری از دختر خانم های جوان را به خود جلب کند. برای به دست آوردن این رنگ مو می توانید رنگ مو مسی صورتی به همراه رنگ مو عسلی شماره 7 و پودر صورتی به اندازه یک قاشق را با هم ترکیب کنید. لازم به ذکر است که هر چقدر مقدار پودر صورتی بیشتر باشد، رنگ مو بیشتر به سمت  تناژ صورتی  می رود.

 

رنگ مو رزگلد یکی از اولین انتخاب های افراد علاقه مند به رنگ موهای فانتزی است. این رنگ مو از ترکیب با رنگ مو مسی به دست می آید و برای افراد با تناژ پوستی گرم بسیار مناسب است. نمونه رنگ مو رزگلد توسط خانم لیلا فرزانه را در تصویر مشاهده می کنید.

 


ترکیب رنگ مو بلوند عسلی


توجه داشته باشید که برای این رنگ مو، پایه موها باید به 9 و10برسد. برای ترکیب رنگ موی بلوند عسلی، ابتدا رنگ موی عسلی شماره 8 را به  همراه رنگ کاپوچینو شماره 8 و تنباکویی شماره 9  مخلوط می کنیم و در ادامه به اندازه یک نخود رنگ مو قرمز و به همان اندازه بنفش می ریزیم. دقت کنید که بهتر است مارک رنگ موها باهم یکی باشد تا در ترکیب رنگ مو به دست آمده مشکلی به وجود نیاید.

 

یکی دیگر از نمونه کارهای سالن زیبایی کیمیا که ترکیب رنگ مو بلوند عسلی را نشان می دهد.

 


ترکیب رنگ موی بیسکوییتی


برای رنگ موی بیسکوبیتی ابتدا باید پایه رنگ مو را به 10 برسانید. برای ترکیب رنگ مو نیز می توانید از بژSLBهمراه با رنگ موی بیسکوبیتی 6.65 به همراه کاراملی شماره CA8 و کمی واریاسیون بنفش و نقره ای استفاده کنید.

 

رنگ مو بیسکوییتی همیشه یک انتخاب هوشمندانه و جذاب برای افراد با تناژ پوستی گرم است. این رنگ موی جذاب که در تصویر مشاهده می کنید، توسط خانم خانم مجنونی انجام شده است.

 


ترکیب رنگ مسی روشن


برای رنگ مو مسی روشن، ابتدا باید موها را به پایه 9 و 8 برسانید. برای ترکیب رنگ نیز می توانید از رنگ موی بیسکوبیتی شماره 7 و با رنگ موی مسی شماره7 همراه با عسلی شماره 7 و پودر هلویی به اندازه یک قاشق استفاده کنید. سپس به میزان کافی اکسیدان شماره 2 ترکیب کرده و روی سر قرار دهید.

 

رنگ مو مسی روشن یک ترکیب رنگ مو گرم و جذاب است که چهره را جوان و بانشاط جلوه می دهد. این نمونه رنگ مو نیز توسط خانم مرجان جهان آبادی انجام شده است.

 

 

 


در مطلبی که پیش رو دارید، به آموزش 21 مدل ترکیب رنگ مو پرداختیم که امیدواریم مورد پسندتان واقع شود. چنانچه هر گونه سوالی درباره ترکیب رنگ مو داشتید، آن را برای ما کامنت کنید تا کارشناسان رنگ و مش ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (14)

جمعه 13 تیر 1399 - 20:03:04
ممنون از شما کاربران گرامی وب سایت رژلب
چهارشنبه 11 تیر 1399 - 12:39:50
ممنون عالیه
سه شنبه 18 تیر 1398 - 01:01:09
عالیییی
سه شنبه 21 خرداد 1398 - 10:13:38
خیلی خوب بود مرسی
چهارشنبه 15 خرداد 1398 - 21:23:23
خیلی عالی بود دستتون درد نکنه
چهارشنبه 15 خرداد 1398 - 20:42:25
خیلی عااالی
سه شنبه 14 خرداد 1398 - 02:29:46
عاااالی بودمرسی
سه شنبه 14 خرداد 1398 - 02:27:43
واقعاعالی بودمرسی خسته نباشید
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: