شنبه 10 مهر 1395 - 12:44:34

آرایش پوست گندمی

میکاپ مناسب پوست گندمی

گریم میکاپ 

آرایش مناسب پوست

آرایش


برای بسیاری از خانم های با پوست گندمگون ، که نه پوست خیلی روشن و نه سبزه ای دارند انتخاب میکاپ مناسب و تکنیک های مناسب دشوار است. چرا که بیشتر نکته های آرایشی برای پوست های سفید و یا سبزه است و به ندرت پیش می آید که کسی در مورد پوست گندمی صحبت کند. به علاوه آرایش این نوع پوست ها به یک رنگ بسنده نکرده و نیازمند رنگ های زیادی است. در این مقاله از سایت رژلب به آرایش پوست گندمی  بیشتر پرداخته شده است.

 

آرایش مناسب پوست های گندمی


 آرایش صورت
کرم پودر های مختلفی برای استفاده بر روی پوست گندمی وجود دارد. اما در انتخاب کرم پودر باید رنگی که نزدیک به چهره باشد انتخاب کرده و رنگ خیلی روشن و یا خیلی تیره ای استفاده نشود زیرا این رنگ ها  پوست را خاکستری و بدرنگ می کنند. در صورتی که تجربه کافی برای انجام این کار ندارید هم می توانید از فروشنده و یا فرد متخصصی در این کار استفاده کنید.
بهترین راه برای هماهنگ کردن کرم پودر و رنگ پوست این است که آن را کنار خط فک قرار داده و مناسب بودن رنگ آن چک شود.

 
 

کرم پودر


 به علاوه برای آرایش مناسب نیاز به کانسیلر نیز هست. زیرا کانسیلر لکه ها را پوشانده، تیرگی زیر چشم را رفع کرده و محل زخم و جای جوش ها را می پوشاند. به همین دلیل باید از یک کانسیلر که حداقل دو درجه از رنگ پوست تیره تر است استفاده کرده و عیوب پوست را برطرف کرد.در صورتی که در مورد کرم پودر و یا کانسیلر به نتیجه نرسیده و احساس کردید که رنگ پوست خود را پیدا نمی کنید میتوانید دو رنگ روشن و تیره خریده و از ترکیب آن ها استفاده کنید.

 همچنین برای تثبیت آرایش نیاز به پودر و یا پنکک است. پودر و یا پنکک های آرایشی پوست را مات کرده و باید با توجه به رنگ پوست انتخاب شوند.
 در صورت استفاده از کرم پودر آن را روی گردن هم زده و فراموش نکنید که به خوبی روی سطح پوست پخش کنید.

 

آرایش گونه 
 برای آرایش گونه ها از رنگ های گلبهی و یا رنگ های تیره ای مانند آلویی استفاده کرده و با کمک این رنگ ها پوست خود را درخشان تر نشان دهید.
 برای آرایش گونه ها می توان از تکنیک کانتورینگ هم استفاده کرده و از رژگونه برنز استفاده کرد تا گونه ها برجسته تر به نظر برسند.

 

آرایش چشم 
 برای آرایش چشم های پوست گندمی بهتر است که چشم ها با سایه مسی و یا طلایی آرایش شده و با رنگ چهره تناسب داشته باشند.
 برای کشیدن خط چشم هم می توان از رنگ های سبز، آبی و قهوه ای استفاده کرد. اما از هرچیز براق و شبرنگی باید دوری شود.
 به علاوه استفاده از مژه مصنوعی بلند نیز روی این رنگ پوست توصیه می شود.

 

آرایش لب
برای آرایش لب ها روی پوست های گندمی باید از رنگ هایی مانند بنفش، شاتوتی، آلویی و شرابی استفاده کرد که توناژ تیره و  در عین حال گرمی دارند و با رنگ پوست همخوانی بیشتری دارند.
 در صورتی که از رنگ های روشن و یا براق و شبرنگ لذت می برید هم می توانید از خط لب کمک گرفته و قبل از کشیدن رژلب روشن با یک خط لب مناسب با رژ ابتدا  به لب ها حالت داده و سپس رژ بزنید.
 برای آرایش لب ها می توانید دور لب ها خط کشیده و سپس داخل آن ها را پر کنید. این کار رژلب را ماندگارتر کرده و از ریختن آن هم جلوگیری می کند.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: