سه شنبه 16 مرداد 1397 - 09:29:37

انواع طراحی ناخن جدید

طراحی ناخن 2018
مدل طراحی ناخن 2018

در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب جدیدترین مدل های طراحی ناخن را برای شما گردآوری کرده ایم.



1. طراحی ناخن ساده و رسمی مناسب خانم های کارمند


این مدل ناخن شیک علاوه بر سادکی و شیک بودن طراح های جذابی دارد که به ناخن ها تنوعی دوست داشتنی میبخشد مناسب آن دسته از خانم هاییست که میخواهند همواره ناخن های ساده و مرتب داشته باشند. این مدل طراحی ناخن 2018 مکمل زیبایی میهمانی های شبانه هم خواهد بود.
 


2. طراحی ناخن مینیمالیسیتی

 


طراحی ناخن های ساده همیشه طرفدارن خودش را داشته. افرادی سرسختانه براین اصل که سادگی در زیباییست ایستاده اند و به حق که زیبایی این مدل طراحی ناخن 2018 در کنار همه سادگی آن فریبنده است.



3. فرنچ ناخن آمبره


تکنیک آمبره حسابی جای خودش را در دنیای آرایشگری باز کرده است و اینبار پا به دنیای هیجان انگیز طراحی ناخن گذاشته است. این مدل طراحی ناخن آمبره 2018 تلفیقی از زیبایی فرنچ و بازی رنگ زیبای آمبره است.
 


4. طراحی ناخن فشن


این مدل طراحی ناخن که به طراحی ماه نیمه معروف است امسال بسیار محبوب شده و سلبریتی ها اقبال بینظیری به آن نشان داده اند. اجرای این مدل طراحی ناخن 2018 بسیار راحت است و تنها باید بخشی از پایین ناخن را قبل از لاک زدن پوشاند.

 

5. فرنچ اکلیلی


ایده زیبای فرنچ ناخن را میتوان با طرح های متفاوتی پیاده سازی کرد که در این مدل طراحی ناخن 2018 نوک ناخن با لاک ژلیش اکلیلی پوشانده شده است.



6. کاشت بیبی بومر

 


کاشت بیبی بومر بار دیگر جای خود را بین طرفدارن کاشت و طراحی ناخن باز کرد و امثال یکی از طراحی ناخن بسیار محبوب بود. این مدل کاشت ناخن که از دهه 70 میلادی رایج است سال 2018 را ازان خود کرد.
 


7. طراحی ناخن فید


تکنیک فید کردن یا همان محو کردن در کار های مختلف آرایشی و پیرایشی کابرد فراوانی دارد از فید کردن سایه چشم تا فید کردن مو هنگام کوتاهی، محو کردن رنگ به صورتی که رنگ رفته رفته از پر رنگ به کم رنگ نزدیک شود یکی از برترین طراحی ناخن های 2018 بود
 


8. فرنچ صورتی اکلیلی

 


فرنچ اکلیلی امسال یکی از برنده ای دنیای طراحی ناخن بوده است. این مدل طراحی ناخن جذاب و دخترانه با تکنیک فرنچ انجام شده و نوک ناخن ها به صورت ظریفی با لاک ژلیش صورتی پوشش داده شده است.

 

9. طراحی ناخن سه بعدی


طراحی ناخن برجسته یا سه بعدی کی از بهترین روش هاییست که میتوانید علاوه بر متفاوت کردن ناخن ظاهر خودتان را نیز متمایز کنید. این مدل طراحی ناخن 2018 یک نوع فرنچ ساده است که به زیبایی فقط روی یکی از ناخن با طراحی گل برجسته تزئین شده است.



10. طراحی ناخن با سنگ

 


طراحی ناخن با جواهرات و سنگ ظراهری مجلسی و چشمگیر به ناخن ها میدهد. اگر میخواهید ظاهر رسمی و مجلسی خود را با یک طراحی ناخن تکمیل کنی طراحی ناخن با سنگ و جواهر توصیه ما به شماست. البته این نکته را مد نظر داشته باشید که به هیچ وجه نباید در این کار افراط کنید. این طراحی ناخن 2018 زیبا روی یک فرنچ کلاسیک تعدادی سنگ تزئینی ناخن را به زیبایی چسبانده و جلوه ناخن ها را چند برابر کرده است.



11. طراحی ناخن ژلیش براق

 


استفاده از پودر های براق و اکلیلی در کاشت ناخن کار متداولی است که اکثر ناخن کار های ماهر از آن بهره میبرند. در این تصویر یکی از برترین طراحی ناخن های سال 2018 را شاهد هستید که به صورت زیبایی به صورت یکی در میان ناخن ها را با پودر های براق و الکلیلی تزئین نموده است.

 

12. طراحی ناخن هندسی

 


طراحی ناخن با ایجاد خطوط نامنظم هندسی در سال 2018 جزود یکی از ترند های برتر شد. به نحوی که از این خطوط در طراحی لباس و جواهر و درنهایت طراحی ناخن استفاده فراوانی شده است. این مدل طراحی ناخن با ایجاد فضاهای خالی و تصور حجم دار بودن اشکال تصیر گرافیکی زیبایی را ایجاد میکند.
 


13. طراحی ناخن هولوگرام


این روزها به هر طرف که نگاه کنید وسایل هولوگرام و رنگین کمانی را خواهید دید از هولوگرام برای طرحی کیف و کفش و حتی کاپشن و عینک استفاده میشود و این طراحی ناخن زیبا با الهام از این طرح با پودر کروم به صورت هولوگرام و کهکشانی طراحی شده است.



14. طراحی ناخن پاستلی

 


در آخر یکی از برترین ترند های سال 2018 رنگ های پاستلی هستند. این رنگ ها کاربرد فراوانی در عرصه تولید لوازم تزئینی و لوازم تحریر پیدا کردند و بعد از محبوبیت جهانی وارد دنیای طراحی و مد شدند. طراحی ناخن با لاک های ساده و زیبای پاستلی یکی از زیباترین مدل طراحی های 2018 است.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 16 مرداد 1397 - 16:44:01
لاکش خیلی بده
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: