پنجشنبه 18 مرداد 1397 - 08:51:52

12 مدل طراحی ناخن دخترانه


کلکسیون طراحی ناخن 2018
جدیدترین مدل طراحی ناخن دخترانه

 



1. مدل  طراحی ناخن سفید و صورتی گلدار

 


این طراحی ناخن زیبا با ترکیب رنگ صورتی درخشان و سفید جذابیت بی نظیری به ناخن ها داده است. این مدل طراحی ناخن دخترانه برای فصل بهار و تابستان ایده آل است. برای تنوع و زیبایی بیشتر این مدل طراحی ناخن به خطوط راه راه و گل آبرنگی منقش شده است.



2. مدل طراحی ناخن با لاک پاستلی

 


رنگ های پاستلی در سال 2018 بازار های جهانی را ازان خود کردند و این مدل طراحی ناخن گلدار زیبا با حال و هوای بهاری مناسب میهمانی و جشن هاست که علاوه بر ظاهر شیک زیبایی ملیح و دخترانه ای به ناخن ها میبخشد.
 



3. مدل طراحی ناخن گلدار دخترانه


این مدل طراحی ناخن با الهام از شکوفه های گیلاس درخت های ژاپنی کشیده شده است. سادگی و زیبایی این مدل طراحی ناخن آن را برای افرادی که ناخن های طبیعی با طراحی های ساده میپسندند ایده آل کرده است.

 


4. مدل طراحی ناخن فرنچ ساده و شیک

 


این مدل طراحی ناخن به زیبایی هرچه تمام تر و در عین سادگی روی ناخن ها اجرا شده و یک مدل طراحی ناخن الهام بخش برای افرادی است که مدل طراحی های رسمی و شیک را میپسندند. حتی اگر اهل لاک زدن نباشید حتما این مدل طراحی ناخن نگاه شمارار خیره خواهد کرد.



5. مدل طراحی ناخن سفید و مشکی دخترانه

 


سفید و مشکی، رنگ های متضادی که دنیا را به تعادل رسانده اند و میتوان از ترکیب آنها با گل های زیبا طراحی ناخن دخترانه و زیبایی خلق کرد. اگر عادت به پوشیدن لباس های تیره دارید احتمالا این طراحی ناخن مناسب ترین دیزاین برای همراهی تیپ همیشگی شماست.



6. مدل طراحی ناخن شاد و گلدار دخترانه

 


در این مدل طرحی ناخن با استفاده از الکیل های پولکی و سنگ های تزئین ظریف گل هایی بسیار زیبا را زیر لایه ای از آکریلیک قرار داده اند و این گل ها در کنار رنگ های پاستلی هارمونی زیبایی ایجاد کرده است.

 

 

7. طراحی ناخن دخترانه با لاک زرشکی


 

اگر میخواهید در هر مجلسی بدرخشید و از دانشگاه تا میهمانی نظر ها را به سلیقه خود جلب کنید این مدل طراحی ناخن پیشنهاد ما به شماست. برایاین مدل طراحی ناخن حتما باید از یک متخصص کاشت و طراحی ناخن کمک بگیرید اما نتیجه کاملا ارزش هزینه را خواهد داشت.


 

8. مدل طراحی ناخن دخترانه با لاک آبی نفتی

 

 


حتما بارها ترکیب زیبای آبی و صورتی ملایم یا گلبهی را در کنار هم دیده اید. این ترکیب پرطرفدار از گل های ظروف چینی تا برترین لباس های برند های شماره یک جهان کاربرد دارد و اینبار این ترکیب بینظیر را روی این مدل طراحی اجرا کردیم. طراحی چند گل روی ناخن انگشت حلقه جذابیت بصری خاصی به این طراحی ناخن جدید داده است.
 



9. مدل طراحی ناخن دخترانه ساده و شیک

 


این مدل طراحی ناخن ساده یادآور آخرین روزهای زمستان و شکوفایی اولین گل هاست. برای داشتن ناخنی با حال و هوای بهاری این مدل طراحی ناخن دخترانه را امتحان کنید.

 


10. مدل طراحی ناخن دخترانه گل گلی

 

 

 


این مدل طراحی ناخن مخصوص افرادیست که از طرح های گل گلی روی هر چیزی استقبال میکنند. در این مدل طراحی ناخن زیبا از زمینه مات و طرح کل هایی جذاب و روشن استفاده شده است که هر نگاهی را به سمت خود میکشد.
 


11. مدل طراحی ناخن دخترانه صورتی

 


در سال 2018 کنار هم قرار دادن رنگ ها متضاد در عرصه مد فشن جایگاه بسیار خوبی پیدا و کرد و به ویژه نمونه های زیبایی از آن در صنعت تولید کیف و کف رونمایی شد. اینبار این سبک طراحی جذاب بارنگ های متضاد را میتوانید در این مدل طراحی ناخن دخترانه و جذاب ببینید.
 


12. مدل طراحی ناخن دخترانه سفید

 

 


برگ های استوایی یکی از طراح های گرافیکی محبوب است که از آن در دیزاین های مختلف از کاغذ دیواری و تابلو تا لباس های تابستانی استفاده کرده اند. در این مدل طراحی ناخن برگ های استوایی به صورت برجسته روی ناخن طراحی شده است.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

شنبه 20 مرداد 1397 - 19:56:56
خیلی خوشگل هستن.????????
شنبه 20 مرداد 1397 - 00:50:29
خیلی خوشگلن????????
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: