دوشنبه 06 شهریور 1402 - 16:48:32

درمان قطعی جوش

درمان جوش چانه 

درمان جوش روی گونه


جوش فقط در سنین نوجوانی ایجاد نمیشود و تقریبا همه افراد، در بزرگسالی هم جوش زدن را تجربه میکنند. متخصصین پوست روش های متععدی را برای درمان این جوش ها پیشنهاد میدهند که در این مقاله ازسایت آرایشگری رژلب به آنها میپردازیم.

طبق تحقیقات صورت گرفته در دانشگاه آلاباما 51 درصد خانم ها در دهه بیست زندگی و 35 درصد خانم ها دردهه سی زندگی جوش زدن را تجربه میکنند.
به طور معمول اگر وضعیت جوش ها وخیم باشد باید از آنتی بیوتیک خوراکی استفاده شود اما مشکلی که در این بین وجود دارد مقاوم شدن بدن است. بدن شما به مرور در برابر آنتی بیوتیک مقاوم شده و به درمان با آن جواب نمیدهد. از همین جهت محققان به دنبال رهی جایگزین برای درمان با آنتی بیوتیک هستند.

 


درمان جوش با آنتی بیوتیک


اگر در حال حاضر در حال درمان جوش با آنتی بیوتیک هستید و نگران مقاوم شدن بدن به آنتی بیوتیک هستید بهتر است که ب مشورت پزشکتان دوز این دارو را پایین بیاورید.

 


کنترل تغییرات هورمونی برای درمان جوش


تغییرات هورمونی یکی از شایعترین علل جوش زدن در خانم هاست به ویژه در بین خانم هایی که در دوران نوجوانی جوش زدن را تجربه نکرده اند. این مدل جوش که عموما روی خط چانه ظاهر میشود با خوردن قرص های حاوی استروژن میتوانند به تعادل هورمونی بازگردند. اسپیرونولاکتون قرصی است که در اصل برای درمان فشار خون تجویز میشه اما خواص آن برای تنظیم بالانس هورمونی اثبات شده و برای زنانی که از مشکلات هورمونی مانند افزایش سطح تستوسترون خون رنج میبرند،تجویز میشود. این قرص با کاهش تولید تستوسترون تنظیم هورمون را به حالت عادی باز میگرداند. این قرص باید تحت نظر دکتر و با تجویزی پزشک مصرف شود.
 



کنترل مصرف روغن برای درمان جوش


از آنرو که چربی پوست عامل پایه ای جوش زدن است کنترل و کاهش میزان چربی های دریافتی نقش تعیین کننده ای در کاهش جوش دارد. اگر شما به صورت ژنتیکی پوست چرب دارید باید این نکته را مد نظر داشته باشید که ترکیب چربی و باکتری باعث ایجاد جوش میشود. ترکیب باکتری و چربی تبدیل به جوشهای دردناک و چرکی میشود و ترکیب چربی با پوست مرده تبدیل به جوش های سرسیاه میشود.
افزایش سطح انسولین دریافتی که در غلات موجود است در بدن انسان تبدیل به چربی میشود بنابراین برای کاهش چربی خون باید مصرف کربوهیدرات و قند را به شدن کاهش دهید.

 

با چه روشی جوش های صورت را برای همیشه درمان کنیم؟



درمان جوش با پیلینگ پوست


پیلینگ در حقیقت نوعی لایه برداری شیمیایی است که در مطب پزشک و توسط او انجام میشود. مواد لایه برداری شامل اسید میوه است که مانند چسب باکتری و سلول های مرده را از پوست جدا میکند. این نوع درمان را میتوانید هم برای پوست های جوشدار و هم پوست های بدون جوش بکار ببرید.

آموزش دوره های پوست و مو و زیبایی ویژه بیوتی تراپیستها توسط" آقای دکتر جورقانیان"برای بهره مندی ازخدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: