شنبه 19 خرداد 1397 - 11:25:56

ترکیب 3 مدل رنگ مو عسلی


ترکیب رنگ موی بلوند عسلی
فرمول انواع رنگ مو عسلی

 

رنگ موی عسلی یا همان بلوند عسلی به علت گوناگونی سایه های و پایه رنگ های متفاوت؛ تقریبا به همه نوع رنگ پوستی می آید و خانم هایی که میخواهند موهای خود را روشن کنند میتوانند بدون نگرانی این که رنگ به پوست من میخورد یا خیر رنگ عسلی را انتخاب کنند. این رنگ مو با الهام از شیشه عسلی فریبنده ساخته شده است، با تناژ گرم و سرد و از روشن تا تیره گستره انتخاب وسیعی پیش رویتان قرار میدهد. در این مقاله از سایت آرایشگری رژ لب فرمول سه مدل رنگ موی عسلی از روشن تا تیره را به شما آموزش میدهیم.

 

1. ترکیب رنگ مو عسلی روشن


برای رسیدن به رنگ موی عسلی روشن باید ابتدا در صورت تیره بودن موها را به پایه دکلره 8 یا 9 برسانید و سپس فرمول زیر را روی مو اجرا کنید.
 
یک دوم رنگ بلوند طلایی روشن 9.3 + یک دوم بلوند خیلی روشن 9 + 50 سی سی اکسیدان 3 درصد

 

 

2. ترکیب رنگ مو بلوند عسلی


رنگ موی بلوند عسلی با تناژی به رنگ عسل و زمینه بلوند به تمام رنگ پوست ها به ویژه خانم هایی  که پوست سبزه دارند می آید. برای رسیدن به این رنگ بعد از دکلره و رسیدن به پایه 7 یا 8 ترکیب رنگ زیر را روی مو بگذارید و بعد از نیم ساعت یا رسیدن به رنگ مورد نظر شست و شو دهید.

یک دوم بلوند طلایی روشن شماره 9.3  + یک دوم بلوند روشن شماره 8 + 50 سی سی اکسیدان 3 درصد

 

ترکیب رنگ مو عسلی روشن تا تیره 

 

 

3. ترکیب رنگ مو عسلی تیره


این رنگ مو مناسب خانم هایی است که مایل نیستند رنگ موی خود را خیلی روشن کنند یا نمیخواهد با دکلره کردن شدید به مو آسیب بزنند. ویژگی مثبت رنگ مو عسلی تیره این است که میتوان آن را بدون دکلره و با رنگ مو در طی چند جلسه اجرا کرد تا آسیب کمتری به موها برسد.

یک دوم بلوند طلایی شماره 7.3 + یک دوم بلوند روشن شماره 8 + 50 سی سی اکسیدان 3 درصد

 

 این نکته را در دکلره کردن مو مد نظر داشته باشد که دکلره کردن همیشه از پشت سر انجام میشود و بعد از اینکه مطمئن شدید مواد به صورت یکنواخت روی مو پخش شده یکبار موها را شانه بزنید و بعد به سمت جلوی سر بروید. اگر مویی که دکلره میکنید تیره باشد، برای رسیدن به پایه مدت زمان بیشتری نیاز است و بهتر است که چند مرتبه دکلره روی مو شارژ شود. (2 الی 3 بار) به این ترتیب که مو را شسته دوباره مواد جدید درست کرده و روی مو بزنید. همچنین ضخامت مو نیز روی مدت زمان اثرکردن دکلره تاثر گذار است و هرچه موها نرم و نازک باشد این زمان کاهش میابد. بعد از رسیدن به پایه مورد نظر موها را شست و شو داده و رنساژ عسلی را به مو بزنید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: