یکشنبه 10 تیر 1397 - 08:30:29

آموزش آرایش لب آمبره در 6 مرحله

 

آموزش آمبره کردن لب

آموزش تصویری آرایش لب آمبره

 

آمبره به معنی استفاده از دو رنگ برای رسیدن به یک ترکیب رنگ سایه دار است. استفاده از تکنیک آمبره در رنگ مو، طراحی ناخن و آرایش لب در چند سال اخیر محبوب شده است. آرایش لب آمبره بسیار زیباست و به راحتی میتوایند با  رژ لب های مختلفتان این تکنیک را روی لب اجرا کنید.در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب روش آرایش لب آمبره را آموزش داده ایم.

 

وسایل مورد نیاز برای آرایش لب آمبره

دستمال کاغذی

خط لب قرمز

رژ لب قرمز

رژ لب نارنجی

کانسیلر

براش لب

هایلایتر  یا سایه چشم براق

بالم لب

برق لب

 

روش اجرای آرایش لب آمبره

 

آموزش تصویری آرایش لب آمبره

 مرحله 1

ابتدا لب را با بالم لب به خوبی مرطوب کنید. اگر روی لبتان پوسته پوسته و ترک خورده است ابتدا با استفاده از یک لایه بردار ملایم مخصوص لب پوسته ها را جدا کنید. سپس مقداری کانسیلر به اطراف لب بزنید تا تیرگی  رنگدانه های اطراف لب را یکدست کند.

 

مرحله 2

مداد لب قرمز کمنگ را بردارید و یک خط لب محو روی خط لب طبیعی بکشید تا محدوده لب را مشخص کنید. ترجیحا از یک مداد مات استفاده کنید. بعد از کشیدن خط لب با همان مداد لب بالایی را کاملا رنگ کنید.

 

آموزش تصویری آرایش لب

مرحله 3

از یک رژ قرمز استفاده کنید و نواحی که به آن مداد قرمز زده اید را با آن بپوشانید برای محو کردن رژ میتواند از یک قلموی رژ لب استفاده کنید. سپس با همان کانسیلری که در اطراف لب از آن استفاده کردید مرکز لب پایین را روشن کنید.

 

مرحله 4

لبتان را به آرامی به دستمال کاغذی فشار دهید با این کار مواد اضافی از روی لب ها برداشته میشود.

 

آموزش مرحله به مرحله آمبره کردن لب

 

مرحله 5

حالا رژ نارنجی را به مرکز لب بالا و پایین بزنید. این رژ باید دقیقا روی کانسیلر زده شود. روی رژ یک لایه نازک برق لب بزنید و سپس با استفاده از قلموی لب خط مابین رز قرمز و نارنجی را به خوبی ترکیب کرده و محو کنید.

 

مرحله 6

اکنون هایلایتر یا سایه چشم براق را به قسمت پایین مرکز لب بزنید. انجام این مرحله دلخواه است و اگر نمیخواهید درخشش بیشتری به لب اضافه کنید میتوانید این مرحله را انجام ندهید.  استفاده از هایلایتر لب را برجسته تر و جذاب تر نشان میدهد.

 

 

مدل آرایش لب

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 18 تیر 1397 - 09:18:25
خیلی زیبا شده
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: