جمعه 29 تیر 1397 - 09:16:43

پاکسازی 8 مرحله ای پوست عروس

 

آماده سازی پوست یک ماه مانده به عروسی

پاسازی پوست عروس

 

مدت ها دوندگی برای آماده سازی مقدمات عروسی از رزورو کردن تالار و خرید جهیزیه گرفته تا انتخاب لباس عروس و آرایشگاه عروس خانم و آقا داماد را حسابی از پا در می آورد. اما عروس ها نباید میان همه فشار و استرس و شلوغی رسیدگی به پوست و موی خود را فراموش کنند تا برای روز عروسی در زیباترین حالت خود باشند. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب پاکسازی و آماده سازی 12 مرحله پوست و مو را آموزش داده ایم.

 

مراحل آماده سازی پوست قبل از مراسم عروسی

1 پاکسازی پوست

یک ماه قبل از روز موعود هر شب صورت را با شوینده مناسب پوست بشویید، از تونر استفاده کنید و دست آخر یک لایه کرم آبرسان بزنید. این کار را فراموش نکنید. انجام مداوم این کار به مدت یک ماه منافذ باز پوستی را میبندد و خطوط و مشکلات پوستی را محو میکند. پوست پس از یکماه به درخشان ترین و روشن ترین حالت خود میرسد. به جز این سه، حتما هر روز از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

 

2 لایه برداری

لایه برداری بهترین راه برای خلاص شدن از سلول های مرده پوستی است. با لایه برداری منظم و لطیف علاوه بر از بین رفتن چرک و آلودگی و پاک شدن منافذ باز پوست، جوش های سر سیاه هم کنده شده به مرور از بین میرود. صورت خود را دو تا سه بار  در هفته بشویید سپس با استفاده از یک اسکراب پوست خانگی به صورت ملایم پوست را لایه برداری کنید. مقداری آرد گندم را با آرد برنج و چند قاشق ماست ترکیب کنید و به آرامی روی پوست ماساژ دهید.

 

3 فیشیال صورت

این کار را باید حدود 6 ماه قبل از عروسی آغاز کنید. دو هفته قبل از عروسی مجددا یک جلسه فیشیال دیگر را مد نظر قرار دهید و از تکنسین فیشیال بخواهید که قبل از هرکاری مواد را ابتدا روی قسمتی از پوست دست امتحان کند.  به علاوه میتوانید از 6 ماه قبل از عروسی ماهی یکبار خدمات اسپای مو دریافت کنید. میتوانید به جای مواد شیمیایی از ماسک موهای طبیعی و با مواد موجود در منزل مو ها را شاداب و درخشان کنید.

 

4. خدمات پوستی پزشکی

اگر لکه ها و مشکلات پوستی زیادی دارید بهتر است که از خدمات کلینیک های زیبایی معتبر مثل میکرودرم یا لیزر برای از بین بردن جای لک و مشکلات پوستی استفاده کنید. اگر جای زخمی روی صورت و پوست دارید که میخواهید تا روز عروسی از بین برود سریعترین راه استفاده از خدمات پوستی مثل بلافروپلاستی یا میکرونیدلینگ است.

همچنین میتوانید برای درمان مشکلات پوستی جزئی در منزل از ماسک های پوره توت فرنگی و ماسک سیب زمینی رنده شده دو الی سه مرتبه در هفته استفاده کنید.

 

 

5. زیبایی دست و پا

هر شب قبل از خواب دست و پای خود را با روغن زیتون ماساژ دهید. در حمام از سنگ پا استفاده کنید و با استفاده از سوهان و پولیش ناخن زوائد دور ناخن را حذف کنید. به صورت ماهانه خدمات مانیکور و پدیکور دریافت کنید. پارافین تراپی یکی از راه های درمان پوست خشک کف پا و دست و افزایش لطافت پوست است که میتوانید در مراکز زیبایی از آن استفاده کنید.

 

6. از بین بردن موهای زائد

حتما چند روز قبل از عروسی به آرایشگاه مراجعه کنید و با مواد مطمئن بدون آسیب زدن به پوست، موهای زائد را از ببرید و صورت را اصلاح کنید. اگر به بند و وکس حساسیت دارید میتوانید موی صورت را بیرنگ کرده یا با کرم موبر اصلاح کنید.

 

مراحل آماده سازی عروس قبل از عروسی

 

7. باشگاه

توصیه ما این است که حداقل یک تا 2 ماه قبل از شروع عروسی به باشگاه بروید و برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن  از مربی شخصی استفاده کنید به این ترتیب احتمال آسیب دیدگی کم شده و نتیجه مد نظر شما با سرعت بیشتری حاصل میشود. اگر به دنبال کاهش وزن هستید 6 تا 4 ماه زودتر تمرینات و رژیم خود را آغاز کنید.

 

8. رژیم غذایی

برای سم زدایی بدن به مقدار کافی آب بنوشید. روزانه بین 8 تا 10 لیوان آب برای بدن هر شخص بالغ نیاز است. برای افزایش سوخت ساز بدن و بهبود کار کرد دستگاه هاضمه مقداری لیمو در آب بریزید. رژیمی سرشار میوه و سبزیجات تازه و پروتئین در پیش بگیرید.

از خوردن تنقلات مضر مانند چیپس، پفک، شکلات، بستنی و نوشابه تا حد امکان پرهیز کنید. این خوراکی ها میتوانند منجر به مشکلات پوستی اعم از جوش شود. در رژیم غذایی مواد حاوی آنتی اکسیدان و مواد معدنی بگنجانید. اگر مشکلی در تغذیه و رژیم غذایی خود دارید با پزشک مشورت کنید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: