سه شنبه 29 مرداد 1398 - 11:45:33

شینیون عروس

 

شینیون عروس کلاسیک
آرایشگاه شینیون ومیکاپ عروس در شیراز

 
 
 

 

 

نکات مورد توجه شینیون عروس


برای انتخاب مدل شینیون عروس باید به نکاتی از قبیل فرم صورت و اجزای آن، مدل لباس عروس و غیره توجه ویژه داشت. علاوه بر این باید به اینکه چه نوع مدل شینیونی در فصل عروسی شما مد می باشد توجه داشته باشید.

زیرا در مواقعی ممکن است یک مدل شینیون متناسب با چهره شخص خاصی باشد اما همان مدل شینیون برای فرد دیگر مناسب نباشد. از نکات مهم شینیون پیدا نبودن سنجاق هایی است که با آن شینیون انجام شده است. می توان گفت شینیونی حرفه ای می باشد که با حداقل تعداد سنجاق انجام شود.

در صورتیکه موهای عروس کوتاه و کم پشت باشد با استفاده از روش های مختلفی مانند اضافه کردن مو و استفاده از پروتز و ... می توان یک شینیون فوق العاده ای را به وجود آورد. این کار تنها توسط افراد حرفه ای امکان پذیر است. 

از دیگر نکات موقع شینیون استفاده از فرم دهنده می باشد. از انوع فرم دهنده مو می توان به مواردی از قبیل ژل و کرم مو، اسپری مو، چسب مو اشاره کرد. بنابراین براساس نوع شینیون و جنس موها و تجربه فرد انجام دهنده شینیون از این محصولات استفاده می شود.

لازم به ذکر است که شینیون موی عروس باید طبق سلیقه و در خواست عروس انجام شود. بنابراین براساس خواسته عروس روش و مواد شینیون انتخاب خواهد شد. برای مثال در صورتیکه عروس خانومی نخواهد براشینگ موهایش سفت و محکم باشد باید از اسپری های فرم دهنده ملایم تری استفاده کرد.

کارآموزان برای اینکه بتوانند روش های زیبایی را به صورت حرفه ای یاد بگیرند باید آموزشگاه آرایشگری معتبر و با سابقه ای را انتخاب کنند.

 

 

جدیدترین مدل شینیون عروس در آرایشگاه عروس سونیا یزدانی با  بهترین پکیج های عروس ارائه می گردد.
 

 

 خدمات گریم و آرایش عروس، شینیون و براشینگ حرفه ای، کوپ و هیرکات های ژورنالی، انواع بافت و اکستنشن مو، کاشت و اکستنشن مژه، میکرو بلیدینگ و پیگمنتیشن، رنگ و لایت های جدید و ژورنالی، نانو کراتین، کاشت ناخن، اپیلاسیون و کلیه خدمات زیبایی  با جدیدترین تکنیک های دنیا  در مکانی شیک و کاملا بهداشتی و پرسنل خوش اخلاق و فضایی دلنشین  در سالن زیبایی سونیا یزدانی ارائه می گردد.

 

 

شیراز- بلوار بعثت- نبش کوچه 37- آرایشگاه عروس سونیا یزدانی

 

 

 

تلفن آرایشگاه سونیا یزدانی

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: