شنبه 07 شهریور 1394 - 11:25:03

8 دلیل انتخاب مدل موهای کوتاه

 



اکثر خانم ها به طور غریزی موهای بلند را ترجیح می دهند. زیرا موهای بلند به سادگی حالت گرفته و به مدل های مختلف در می آید. همچنین بسیاری از خانم ها از مو های کوتاه وحشت دارند زیرا بلند کردن آن سخت بوده و گاهی اوقات مدلی که موها کوتاه می شوند، سن را بالاتر نشان می دهد.
موهای کوتاه هم برای آقایان و هم برای خانم ها  می تواند بسیار زیبا به نظر برسد. از طرفی با موهای کوتاه در هر مهمانی می توان هر لباسی را بدون دغدغه شینیون کردن موها پوشید. یک مدل مناسب کوتاهی می تواند چهره را بازتر نشان داده و  در عین حال زیبا به نظر برسد.
اخیرا مشاهده می شود که بسیاری از ستارگان هالیوودی نیز موهای کوتاه را ترجیح داده و شاهد این هستیم که روزانه عده زیادی از آن ها موهای خود را به مدل های مختلف از باب تا پیکسی کوتاه می کنند. شاید دلیل این کار این باشد که طبق آخرین تحقیقات اکثر خانم های موفق موهای کوتاه دارند. پس اگر به دنبال یک تغییر بوده ولی در به وجود آوردن دو دل هستید، می توانید از مقاله زیر کمک بگیرید.
1. موهای کوتاه برای همه چهره ها مناسب است.
رمز موفقیت در داشتن یک مدل موی مناسب در نظر گرفتن نوع چهره است. اگر شما نوع چهره، نوع مو و سبک زندگی خود را در نظر بگیرید، می توانید بهترین مدل مویی ممکن را داشته باشید. سبک زندگی نیز اهمیت زیادی دارد، به طورمثال آیا شما هر روز موهای خود را با سشوار حالت می دهید و یا تنها به شانه کردن آن اکتفا می کنید. مدل های کوتاهی مختلفی وجود دارد که اگر مناسب سبک زندگی و چهره شما باشند، موهای شما را زیباتر از همیشه می کنند.
2. نیاز به تغییر
اگر مدت های زیادی است که یک مدل موی مشخص را داشته و به دنبال ایجاد تغییر در آن هستید، می توانید موهای خود را کوتاه کنید و یا در مورد آن فکر کنید تا به این صورت تغییر لازم را در زندگی خود پدید آورید. طبق آمار بسیاری از افراد پس از کوتاه کردن موهایشان از مدل موهای جدید خود احساس رضایت پیدا می کنند.
3. تصمیم گیری در مورد کوتاهی موها کاملا شخصی است
موهای ما همه جا با ما هستند، پس همه ما نیاز داریم که حس خوبی نسبت به موهایمان داشته باشیم. بسیاری از افراد برای ایجاد یک تغییر بزرگ از خانواده، دوستان و یا حتی از طریق شبکه های اجتماعی از دیگران نظر می خواهند. اما فراموش نکنید که تنها کسی که باید نسبت به خود و موهایش احساس خوبی داشته باشد، شما هستید. البته می توانید در انتخاب مدل از آرایشگر خود نیز کمک بگیرید.
4. انتخاب آرایشگر مناسب
هیچ کس نمی خواهد که مدل موهایش بد به نظر برسد پس سعی کنید که آرایشگری را پیدا کنید که مهارت کافی داشته و مطمئن هستید به بهترین شکل ممکن موهای شما را کوتاه می کند. پس از این انتخاب با آرایشگر خود صحبت کرده، به او عکس هایی از مدل مویی که می خواهید نشان داده و مطمئن شوید که متوجه منظور شما شده است.
5. موهای کوتاه نیاز به مراقبت کمتری دارند
افرادی که موهای کوتاه دارند می توانند دیر به دیر به سالن های زیبایی مراجعه کنند زیرا موهای آن ها نیاز به اصلاح کمتری دارد. به خصوص اگر آرایشگر شما خبره باشد، به گونه ای موها بلند می شوند که حتی در هنگام بلند شدن نیز نیاز به اصلاح مجدد نداشته و زیبا به نظر برسند. البته اگر می خواهید موهای کوتاه خود را حفظ کنید، برخی از مدل های مو مانند مدل پیکسی هر چند وقت یک بار باید کوتاه شوند تا زیبایی خود را از دست ندهند.
6. موهای کوتاه می توانند زنانه یا مردانه باشند
بسته به نوع صورت موهای کوتاه می توانند حس زنانگی و یا مردانگی بیشتری انتقال دهند. اما بیشتر خانم ها ترجیح می دهند مدل موهایشان آن ها را ظریف و زیبا نشان دهد.
7. موهای کوتاه می توانند به زیبایی موهای بلند باشند
اگر برنامه خاصی در پیش رو دارید و نگران این هستید که موهای کوتاه را نمی توان حالت داد، نیازی به نگرانی نداشته و می توانید با مدل های مختلفی از به هم ریخته تا صاف موهای خود را حالت دهید و همچنان یکی از زیباترین افراد در مجلس باشید. به خصوص وقتی که به موهای کوتاه عادت کنید، خود شما روش های جدیدی برای حالت دادن به آن پیدا می کنید.
8. توجه به هایلایت موها
قوانین زیادی در داشتن موهای کوتاه نیست ولی باید این امر را در نظر بگیرید که هایلایت کردن موهای کوتاه رسیدگی بیشتری می خواهد. زیرا موها کوتاه هستند و بلند شدن هایلایت آن ها با کمی بلند شدن موها ممکن نازیبا به نظر برسد. برای دست یابی به نتیجه بهتر می توانید موهای خود را به رنگ های تیره تری در آورده و یا از آرایشگر خود بخواهید کمی رنگ های فانتزی با رنگ موی شما مخلوط کند. یکی از مزیت های موهای کوتاه این است که اگر رنگ مو خراب شد، موها سریع بلند شده و آن رنگ از بین می رود.

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: