شنبه 20 تیر 1394 - 10:52:13

نکاتی برای ماندگاری بیشتر آرایش

با توجه به فصل تابستان و گرمای هوا، بسیاری از خانم ها نگران آب شدن زیر سازی، به هم ریختن رژ لب و پاک شدن سایه چشم های خود هستند. اگر شما هم با چنین نگرانی هایی روبرو هستید، می توانید از نکات زیر برای دوام آرایش خود استفاده کنید.

1.جداسازی پوست های مرده به خصوص در پوست های چرب: اگر در تابستان پوست شما چرب و لغزنده می شود، طبیعی است که آرایش شما در طی روز خراب شود.برای حل این مشکل سعی کنید لایه های مرده پوست خود را جدا کنید تا آرایشتان در جای خود ثابت باقی بماند.

2.آرایش خود را با یک کرم مرطوب کننده خوب آغاز کنید: بهتر است قبل از انجام عملیات زیر سازی از مرطوب کننده استفاده کنید تا پو ستتان آمادگی لازم برای آرایش را داشته باشد. اگر پوست شما چرب است از مرطوب کننده مخصوص پوست های چرب و برای پوست های خشک از یک مرطوب کننده آبرسان استفاده کنید. همچنین برای محافظت بهتر از پوستتان از محصولاتی که دارای  SPF هستند استفاده کنید.

3. قبل از استفاده از کانسیلر و انجام عملیات زیرسازی از کرم پودر استفاده کنید: به عنوان اولین قدم در انجام آرایش، کرم پودر با مخفی کردن لکه ها وکک ومک ها باعث می شود تا پوستی یکنواخت داشته باشید. همچنین با استفاده از یک  کرم پودر اسپری مانند می توانید از آرایش خود در هوای گرم و مرطوب تابستان محافظت کرده و به تازه نشان دادن آن کمک کنید.

4. به دنبال محصولات با ماندگاری بالا و ضد آب باشید: چه برای سرکار و چه برای مسافرت اغلب آرایشی ترجیح داده می شود که در جای خود ثابت باقی بماند. برای این منظور می توانید از ریمل ضد آب، رژگونه با ماندگاری بالا و رژ ضد آب استفاده کنید تا در طی روز مجبور به تمدید آرایش خود نباشید.

5.از پنکک مناسب برای ماندگاری آرایشتان استفاده کنید: به عنوان خاتمه کار نیز به گونه ای از پنکک استفاده کنید که ظاهری طبیعی و زیبا به شما ببخشد.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: