شنبه 20 تیر 1394 - 21:06:12

ترفندهای آرایشی با استفاده از رژ لب که هر خانمی باید بداند

آیا می خواهید رژ لب خود را ماندگارتر کنید؟ در اینجا نکاتی آورده شده است که به شما در این امر کمک می کند. همچنین اگر رژ لب مورد علاقه شما تمام شود، با استفاده از این نکات می توانید نهایت استفاده را از آن داشته باشید.

1) پوست مرده لب های خود را جداکرده و به لب های خود کرم لب بزنید، تا همیشه لب هایی نرم و زیبا داشته باشید.

2) اگر از مالیده شدن رژ لب بر روی دندان هایتان خسته شده اید، با یک راه ساده می توانید از آن جلوگیری کنید. برای این کار انگشت وسطی خود را در دهان و بین لب هایتان قرار داده، سپس آن راخارج کنید. ممکن است کمی عجیب به نظر برسد ولی با انجام این روش ساده از مالیده شدن هر نوع رژ لبی بر روی دندان هایتان جلوگیری به عمل آورده اید.

3) اگر رژگونه در دسترس خود ندارید، می توانید از رژ لبتان استفاده کنید. کافی است کمی از رژ لب مورد نظر را روی انگشت خود مالیده و به گونه هایتان بزنید.

4) می توانید از یک سایه تان که پودر شده به عنوان رژ استفاده کنید. به این صورت که  آن را با  وازلین یا بالم لب مخلوط کرده و استفاده کنید.

5) از فرچه های آرایشی خود برای کاربردهای مختلفی استفاده کنید. فرچه کانسیلر شما به شما در به وجود آوردن رنگ های مات کمک کرده و فرچه سایه برای به وجود آوردن تنوع رنگ مناسب است.

6) برای ماندگاری بیشتر رژ لب، یک دستمال کاغذی روی لبتان که از قبل به آن رژ زده اید قرار داده و روی آن پودر پنکک بزنید. این کار به ماندگاری رنگ رژ لب شما کمک می کند.

7) برای از بین بردن لکه های رژ لب از روی لباس، می توانید از اسپری مو استفاده کنید. لباس هایی که با ماشین لباس شویی قابل شستشو هستند جدا کرده و به آن  اسپری بزنید. سپس اجازه دهید چند دقیقه در این وضعیت باقی بماند. لکه از بین رفته و می توانید لباس را با ماشین بشویید.

8) دو بار رژ لبتان را بزنید. یک بار برای از بین بردن چربی های اضافه روی پوست و بار دیگر برای ماندگاری آن این کار را انجام دهید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: