شنبه 20 تیر 1394 - 21:39:37

7 نکته در فر کردن موهای لخت

 

بعضی از موهای لخت به سختی فر شده و یا فرهایشان خیلی زود باز می شوند. با استفاده از نکاتی که در ادامه بیان خواهند شد شما می توانید به موهایی با فرهایی زیبا در طی روز دست یابید.

1.       سعی کنید از نرم کننده ها خیلی کم استفاده کنید. چرا که اگر بیش از اندازه به موهایتان نرم کننده بزنید، آن ها خیلی لغزنده شده و به سختی فر می شوند.

2.       به گیسوان خود موس بزنید. به اندازه توپ تنیس موس روی موهای نم دارتان، از ریشه تا نوک موها بزنید.

3.       وقتی موهایتان خشک شدند، به آن ها اسپری مو زده و آن ها را دور بابلییس بپیچید. این کار را از نوک مو تا بالای آن انجام دهید.

4.       اگر موهای نازکی دارید، درجه بابلیس یا اتوی فرتان را تا 300  درجه و اگر موهای ضخیمی دارید تا 350 درجه تنظیم کنید. موها را پیچیده و برای چند ثانیه نگه دارید. نگران این نباشید که موهایتان بیش از اندازه فر می شوند، چرا که پس از انجام کار می توان آن ها را درست کرد.

5.       برای فر کردن هر قسمت 5 ثانیه صبر کرده و سپس آن را با گیره از بقیه موها جدا کنید. 5 دقیقه صبر کنید و قبل از پایان این 5دقیقه به این قسمت دست نزنید تا فرتان از بین نرود.

6.       وقتی که مویتان کاملا سرد شد، گیره را جدا کرده و آن را به آرامی با انگشت هایتان حالت دهید. با انجام این کار موهایی حجیم تر و زیباتر خواهید داشت.

7.         کار خود را با اسپری مو تمام کنید. به هر قسمت از موهای فر شده اسپری بزنید تا ماندگاری فرهای زیبایتان را تضمین کنید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: