چهارشنبه 06 اردیبهشت 1402 - 13:36:32

مصاحبه با مدرس کوپ حرفه ای

مدرس کوپ

مدرس کوتاهی مو

برای مدل موی خود در سال 2022 چه ایده ای دارید؟ اگر اخیرا از مدل موهای همیشگی و تکراری خود هسته شده اید و به دنبال ایده های جدید هستید، ما در ادامه پیشنهاداتی برای شما داریم. برای این که بهترین نتیجه را از کوتاهی مو بگیرید، قبل از مراجعه به آرایشگاه  و صحبت با مدرس کوپ حتما در مورد مدل موی مد نظرتان اطمینان حاصل نمایید. ویژگی های ظاهری خود را بشناسید و مدل مویتان را متناسب با آن انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر چانه بلندی دارید، می توانید مدل موی باب متوسط را برای خود انتخاب کنید تا طول آن عادی تر به نظر برسد. در ادامه مطلب انواع مدل کوتاهی مو، جدیدترین مدل های کوپ که توسط مدرس کوتاهی مو انجام می شود، خواهیم پرداخت تا انتخاب راحت تری داشته باشید. با وب سایت رژلب همراه باشید.

 

فهرست مطالب:

 عوامل مهم در انتخاب مدل کوتاهی مو

 بهترین مدل کوتاهی مو

 انواع مدل موهای زنانه برای کوتاهی مو

 انواع کوپ های ترکیبی

 معرفی بهترین مرس کوپ

 

 

مدرس کوپ

 

عوامل مهم در انتخاب مدل کوتاهی مو

شاید کوتاهی مو از نظر شما موضوع چندان پیچیده ای نباشد؛ اما خوب است بدانید که عوامل بسیاری در انجام صحیح آن دخیل هستند. عواملی همچون سن، فصل، جنس مو، فرم صورت و ... از جمله این موارد هستند. به عنوان مثال بهتر است در فصل تابستان که شدت گرما و میزان تعریق بیشتر می باشد، می تواند مدل موی کوتاه را انتخاب کنید تا علاوه بر صرفه جویی در زمان شستشوی موها، احساس راحتی بیشتری کنید. فرم صورت نیز می تواند بسیار مفید واقع شود؛ به عنوان مثال این که صورت شما گرد باشد یا کشیده، در انتخاب مدل کوتاهی مو بسیار حائز اهمیت است.

 

مدل کوتاهی مو برای صورت گرد

می توان گفت تقریبا اکثر مدل موها برای فرم صورت گرد مناسب هستند. اگر موهای پر حجمی دارید، به شما توصیه می کنیم مدل هایی را انتخاب کنید که حالت خرد داشته باشد و اندکی از حجم موهای شما توسط آن گرفته شده باشد. این مدل مو به شما کمک می کند تا مقداری از گردی صورت تان کاسته شود.

مدل کوتاهی مو برای صورت کشیده

اگر صورت کشیده ای دارید و پیشانی شما بلند است، توصیه می کنیم مدل مویی را انتخاب کنید که روی پیشانی ریخته و از بلندی آن بکاهد. مدل موی چتری یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. اگر دارای گردن بلندی هستید، بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که قسمت جلوی مو بلندتر از پشت آن باشد. این مدل مو باعث می شود گردن شما کوتاه تر به نظر برسد. در مقابل، اگر دارای گردن کوتاهی هستید، مدل موی کوتاه برای شما بسیار مناسب خواهد بود. به این دلیل که میزان بیشتری از گردن تان مشخص خواهد شد.

 

 

مدرس کوتاهی مو

 

بهترین مدل کوتاهی مو

کوتاهی مو قدرت زیادی به ما میدهد، باعث بالا رفتن اعتماد به نفس میشود. قیچی، سبک های جدید روی موهای ما ایجاد میکند و باعث ایجاد استایل جدیدی در ما میشود. یکی از سختی های زندگی داشتن موهای فر است هیچکدام از ما دوست نداریم هنگام شانه زدن موها درد بکشیم. بنابراین در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب، میخواهیم درباره ی بهترین مدل کوتاهی مو برای انواع موها صحبت کنیم. 

 

بهترین مدل کوتاهی مو برای موهای پرپشت

بسیاری از افراد، از بدو تولد،  دارای موهای پرپشت و ضخیم هستند. داشتن موهای پرپشت باعث احساس سنگینی روی سر میشود و حتی اگر بعضی مواقع کوتاه نشود ممکن است حالت خیلی نامنظم و زشتی پیدا کند. هنگامی که موهای خود را کوتاه کنید، موهایتان به بهترین حالت نشان داده میشود . در بسیاری مواقع یک نوک گیری ساده در دیگر مدل موها ممکن است یک تغییر بزرگ به حساب بیاد اما در موهای پرپشت زیاد این تغییر نشان داده نمیشود. نوک گیری و کمی خالی کردن حجم موها باعث سبکی سر میشود اما اگر فکر میکنید این تنها مدل انتخابی برای شماست سخت در اشتباهید. با مراجعه به مدرس کوپ معرفی شده در انتهای مقاله میتوانید از خدمات ایشان بهره مند شوید

 

بهترین مدل کوتاهی مو برای موهای نازک و معمولی

یک مدل کوتاهی مو زیبا و حرفه ای میتواند کم پشت بودن موها و نازکی تارهای مو را مخفی کند. سعی کنید اندازه کوتاهی موهایتان تا روی شانه ها باشد، میتوان گفت این یک نوع ترفند کوتاهی مو به حساب می آید که موها را پرپشت و زیاد نشان دهد. سعی کنید مدل کوتاهی مو ها نامنظم و یا به اصطلاح وحشی باشد. هر چه شاخه های رویی مو درهم و نامنظم باشد مو پرپشت تر نشان داده میشود. با مراجعه به مدرس کوپ معرفی شده در انتهای مقاله میتوانید از خدمات ایشان بهره مند شوید

 

بهترین مدل کوتاهی مو برای موهای فر

خانم هایی که موهای فر دارند در جریان این موضوع هستند که شاخه های مو دارای اندازه فر های نامنظم هستند و اگر به درستی کوتاه نشوند باعث نامنظمی موها میشوند. اما نگران نباشید در انتخاب مدل کوتاهی مو، برای موهای فر شما دچار محدودیت  نیستید، میتوانید از مدل کوتاه مو پیکسی که پشت و جلوی ان از بغل موها کوتاه تر است استفاده کنیم. شاید فکر کنید شاید این مدلکوتاهی مو مناسب نباشد ولی برای موهای موج دار یک گزینه عالی است. اما این نکته را در نظر داشته باشید که بلند بودن این نوع مو برای نشان دادن فر بودنش گزینه بهتری است. با مراجعه به مدرس کوپ معرفی شده در انتهای مقاله میتوانید از خدمات ایشان بهره مند شوید

حالا با دانستن نکات ساده در مورد بهترین مدل کوتاهی مو برای انواع موها، به راحتی میتوانید با توجه به نوع مو خود یک مدل کوتاهی مو بینظیر انجام دهید.

 

 

مدرس کوتاهی مو

 

انواع مدل موهای زنانه برای کوتاهی مو

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با نام های مدل موهای زنانه که توسط مدرس کوتاهی مو انجام میشود را آشنا کنیم. این مدل های هر یک با توجه به جنس مو، فرم صورت، موقعیت جغرافیایی و ... انتخاب می شوند.

 

 مدل کوتاهی مو قارچی: این مدل از نوع کوتاه است و بیشتر برای دختران مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل فانتزی برای افراد با صورت کشیده و گردن بلند مناسب است و اگر دارای صورت چاق و توپر هستید و همچنین گردن تان کوتاه است، به شما توصیه می کنیم از این مدل مو برای کوتاهی موهایتان استفاده نکنید.
 مدل کوتاهی مو ساده: مدل موی ساده معمولا هیچ فرم خاصی ندارد و قسمت جلوی مو با قسمت پشت آن از اندازه یکسانی برخوردار می باشد.
 مدل کوتاهی مو آلمانی: یکی از مدل موهای کوتاه پرطرفدار، آلمانی است که معمولا قسمت دور آن با ماشین زده می شود.
 کوتاهی مو خرد: این مدل را میتوانید با مراجعه به بهترین مدرس کوپ از این مدل بهره مند شوید.
 مدل کوتاهی مو آناناسی: مدل موی آناناسی را می توان در دسته مدل موهای خرد قرار داد. این مدل در قسمت جلوی سر بسیار خرد شده و با کمی پوش روی سر قرار می گیرد.
 مدل کوتاهی مو چتری: یکی از پرطرفدارترین مدل موها در بین خانم های جوان، چتری است که معمولا بیشتر به افراد دارای پیشانی بلند توصیه می شود.
 کوتاهی مو ساسون: این مدل مو از نام طراح برجسته کوتاهی مو، آقای ویدال ساسون گرفته شده است که خود ایشان طراح این مدل بوده اند.
 مدل کوتاهی مو پیکسی: در این مدل موی کوتاه زنانه، قسمت جلوی مو دارای اندازه بلندتری نسبت به قسمت پشت موها می باشد.
 مدل کوتاهی مو آبشاری: مدل موی آبشاری نوعی مدل موی بلند است که قد آن تا پایین شانه ها ادامه دارد و معمولا به صورت حالت دار مدل داده می شود.
 کوتاهی مو آندرکات: موها در این نوع کوتاهی، حدود 2 تا 3 سانت قد خواهند داشت!

برای انجام این مدل های کوتاهی می توانید به بهترین مدرس کوتاهی مو مراجعه نمایید.

 

 

مدرس کوپ

 

انواع کوپ های ترکیبی

در ادامه با انواع کوپ های ترکیبی که توسط بهترین مدرس کوپ ارائه می شود را مطالعه میفرمایید:

 

کوتاهی مو ژورنالی با قیچی های 8 کاره vern

آموزش کوتاهی مو توسط مدرس کوتاهی مو با قیچی و تکنیک Tai chi

آموزش کوتاهی مو توسط مدرس کوتاهی مو با قیچی وتکنیک Carve  بدون استفاده از تیغ و آسیب به پولک مو

آموزش  پیتاژهای تخصصی به منظور پر حجم نمایان کردن مو با روش  Dry Cut  و کم حجم کردن ریشه در موهای فر

از بین بردن موخوره با سیستم Micro cut  بدون کوتاهی قد مو این روش مناسب موهای آسیب دیده از رنگ و لایت نیز می باشد .

آموزش کوتاهی مو توسط مدرس کوتاهی مو با استفاده از Mozer  با توجه به مدل انتخابی  و نیاز مشتری 

 

 

معرفی بهترین مرس کوپ

اگر به دنبال یک رنگ و مش کار حرفه ای هستید،  خانم .....مدرس و کارشناس کاربامواد،  کراتین مو و نفر سوم مسابقات CMC کشور روسیه، با آموزش های کامل و جامع  رنگ مو در کنار هنرجویان می باشند. ایشان دوره های فوق تخصصی رنگ مو را زیر نظر اساتیدی از کشور های اسپانیا، ایتالیا، آلمان، ژاپن گذرانده اند،  را به شما معرفی میکنیم. آموزش و خدمات انواع رنگ و لایت کار با سایبرها، المنت و انواع تراپی ها،  شامپو استرایت، بوتاکس مو و انواع فرها،  بصورت تخصصی توسط خانم برومندی انجام می شود.
 همچنین، کلیه موارد فوق با ضمانت، پشتیبانی و ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای میباشد.

مطالب مرتبط

 فیلم آموزش 5 مدل کوتاهی مو

6 تکنیک برای کوتاهی مو به شیوه ای بی نقص

 

ویدئوهای مرتبط

کوتاهی موهای بلند

آموزش کوتاهی مو

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (14)

جمعه 13 خرداد 1401 - 22:41:36
سلام خانم خوبی اموزش مجازی دارین برای کوتاهی ورنگ.
سه شنبه 10 خرداد 1401 - 10:58:52
من پیش خانم برومندی موهامو کوتاه کردم واقعا حرفه ای هستند ایشون
سه شنبه 10 خرداد 1401 - 09:44:16
ساناز جان کارشون عالیه مخصوصا کوپشون حرف نداره
آموزش کوتاهی بیشتر بذارید لطفا
آموزش کوتاهی بیشتر بذارید لطفا
سرکار خانم پاسبانی عزیزم بابت زحمات و اموزش بسیار حرفه ای تون ازتون تشکر میکنم
بهترین هارو براتون ارزو دارم????????????
سلام خانم پاسبانی عزیز واقعا کارتون عالییییییییییییییییی ، من با آموزش هایی که از شما گرفتم تونستم به صورت خیلی حرفه ایی تر وارد بازار کار بشم
واقعا از تمام زحمات شما ممنونم
همین جا به همه دوستان توصیه میکنم از کلاس های آموزشی شما استفاده کنند.
با سلام و خسته نباشید خدمت خانوم پاسبانی.... کارتون عالی بود به شما افتخار می کنم <3
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: