شنبه 04 آذر 1402 - 13:22:49

معرفی مدرس های برتر تاتو

 

بهترین مدرس تاتو غرب تهران

معرفی  بهترین مدرس تاتو شمال تهران

 

 

 

 

معرفی  مدرسین تاتو حرفه ای

مدرس تاتو ابرو در غرب تهران


در این آیتم از سایت رژلب قصد داریم به معرفی سه مدرس تاتو حرفه ای بپردازیم و نمونه کارهای ایشان را در اختیارتان قرار دهیم تا هنگام تصمیم گیری، انتخاب راحت تری داشته باشید.

 


معرفی خانم منیر هنرمند، مدرس تاتو حرفه ای در غرب تهران


خانم هنرمند بیش از 16 سال سابقه کاری مفید در حوزه مراقبت های زیبایی دارند. ایشان به دلیل علاقه بسیاری که به مباحث مراقبت پوستی داشتند، به این شاخه روی آوردند و در حال حاضر در آن مشغول به کار هستند. خانم منیر هنرمند مدیر و موسس آموزشگاه و مرکز تخصصی مراقبت های پوستی و میکروپیگمنتیشن در دو شعبه هستند و به مدیریت در مرکز زیبایی خود می پردازند. در این مرکز زیبایی علاوه بر مراقبت های پوستی و شاخه های تاتو، کلیه لاین های آرایشی آموزش و خدمات رسانی می شود.

 

بهترین مدرس تاتو غرب تهران

 

 

 

 

 

سالن زیبایی منیر هنرمند در سعادت آباد و شهرک ولیعصر غرب تهران

 


تاتو ابرو چیست و معرفی بهترین مدرس تاتو ابرو


تاتو ابرو جهت برطرف کردن نواقص ابرو مانند کم پشتی و عدم قرینه بودن ابروها انجام می شود. تاتو ابرو خود به متدهای گوناگون و جدیدی دسته بندی می شود که از جمله آنها می توان به روش های میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ و فیبروز اشاره کرد. امروزه برخلاف گذشته که تاتو ابرو در عمق پوست انجام می شد و عوارض جدی را به دنبال داشت، روش های ذکر شده در عمق سطحی تری از پوست انجام می شود و به همین دلیل از عوارض کمتری برای پوست برخوردارند.

انجام میکروتلفیقی ابرو توسط بهترین مدرس تاتو


برای انجام میکرو تلفیقی که از دو روش میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ استفاده می شود، قصد داریم خطوط هاشور ابرو را واضح تر ترسیم کنیم تا جلوه زیباتری داشته باشد. در روش تلفیقی ابتدا با روش میکروبلیدینگ خطوط ابرو را در نواحی خالی ترسیم می کنیم. سپس با روش میکروپیگمنتیشن، اقدام به سایه زنی روی نواحی کم پشت می کنیم. برای ایجاد سایه زنی یا میکروشیدینگ، باید سرعت دستگاه کم باشد. برای ایجاد سایه ابرو باید عمق کارتریج کمتر از روش میکروبلیدینگ باشد

 


میکروپیگمنتیشن لب توسط بهترین مدرس تاتو

در مبحث میکروپیگمنتیشن، بافت و ساختار لب با ابروها متفاوت است. همین امر باعث می شود که رنگ پذیری در لب ها کمتر از ابروها باشد. چنانچه خط لب مراجعه کننده قرینه نباشد، از متدهای قرینه سازی برای زیبایی هر چه بیشتر کار استفاده می کنیم. بهتر است میکروپیگمنتیشن لب را از قسمت میانی لب بالا شروع کنیم. اگر قصد بزرگ کردن لب ها را دارید، باید طراحی اولیه را از قبل انجام دهید و خوب قرینه سازی کنید تا در نهایت نتیجه مطلوب حاصل شود. بهترین زاویه قرارگیری دست برای انجام میکروپیگمنتیشن لب، حدود 70 تا 80 درجه است. پوست لب را کمی بکشید تا میزان تسلط روی انجام کار افزایش یابد. پس از اینکه خطوط لب را کامل ایجاد کردیم، اقدام به پر کردن داخل لب ها می کنیم.


از آنجایی که لب دارای عروق خونی بسیاری است، باید کار را خیلی عمیقا انجام ندهیم تا منجر به خونریزی و پارگی عروق نشود. چرا که با خونریزی، رنگدانه های تاتو نیز از لب خارج می شود و کار را با مشکل همراه می سازد. برای پر کردن نواحی داخل لب می توان از تکنیک میکروشیدینگ استفاده کرد. پس از اتمام کار طراحی، مکث رنگ انجام می دهیم تا رنگ پذیری بهتری انجام شود.این کار حتما بایستی پیش متخصص انجام شود.

 

میکروپیگمنتیشن بن مژه توسط بهترین مدرس تاتو منیر هنرمند


مدت مکث بی حسی روی بن مژه باید کمتر از میکروپیگمنتیشن ابرو یا لب باشد. توجه داشته باشید که میکروپیگمنتیشن بن مژه از قسمت خارجی پلک انجام شده و به قسمت داخلی منتهی می شود. این کار باعث می شود لرزش دست شما و همچنین میزان درد مشتری به میزان قابل توجهی کاهش بیابد و اعتماد وی افزایش یابد. دقت داشته باشید که برای کشیدن بن مژه باید زاویه قرارگیری دست شما کمی خوابیده تر و حدود 70 درجه باشد.


در روش بن مژه، دور موتور دستگاه باید متوسط و سرعت دست شما باید خیلی آهسته باشد. با رعایت این نکات می توانید تکنیک بن مژه را در کمترین زمان ممکن با میزان رنگ پذیری بالا انجام دهید. در تکنیک بن مژه برخلاف خط چشم، نباید دنباله در نظر گرفت. خطوط بن مژه بسیار باریک و محو هستند و در واقع لابلای مژه ها به صورت یک هاله خیلی ملایم به چشم می خورند. تکنیک بن مژه برای افرادی که مژه های کم پشت دارند، بسیار مناسب است. همچنین، افرادی که از انجام آرایش روزانه خسته شده اند می توانند با کمک تکنیک بن مژه از مصرف روزانه ریمل و مداد چشم خلاص شوند.

 

بهترین مدرس تاتو چشم

 

 

 

سالن زیبایی منیر هنرمند در سعادت آباد غرب تهران


 

 

 

 

معرفی خانم نسترن خورشیدی، بهترین مدرس تاتو در شمال تهران


خانم خورشیدی از 18 سالگی وارد حوزه تاتو شده اند. ایشان در رشته پیراپزشکی تحصیل کرده اند اما به دلیل علاقه زیادی که به این رشته داشتند، وارد آن شدند. خانم خورشیدی تحصیلات آکادمیک خود را در رشته های تاتو میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ و فیبروز در دانشگاه استانبول گذرانده اند. همچنین، دوره های تکمیلی آموزشی خود را در کشورهای اسپانیا، هلند و ... زیر نظر بهترین اساتید این حوزه گذرانده اند. ایشان حدود 12 سال سابقه کاری مداوم در حوزه تاتو و آرایش دائم دارند.


خانم نسترن خورشیدی کلاس های آموزشی و ورکشاپ های بسیاری را برای علاقه مندان به فراگیری آموزش تاتو و میکروپیگمنتیشن برگزار می کنند. در پایان هر دوره آموزشی، هنرجویان می‌توانند مدرک معتبر دریافت کنند و در بازار کار مشغول به کار شوند. هنرجویان خانم خورشیدی تا یک سال پس از گذراندن دوره های آموزشی می توانند مشاوره رایگان دریافت کنند.

 

بهترین مدرس تاتو شمال تهران


خط لب دائم روی تاتوی قدیمی توسط بهترین مدرس تاتو


قبل از انجام تاتو خط لب باید ابتدا طراحی اولیه را با استفاده از مداد لب انجام دهیم. طراحی را از قسمت میانی بالای لب شروع می کنیم و تمام نواقص آن را برطرف می نماییم. می توان با یک مداد سفید دور خطوط لب را علامت گذاری کرد تا تمام نواقص به خوبی نمایان شوند. تاتو خط لب را با سوزن پنج سر پاور انجام می دهیم.


تاتو خط لب را معمولا دو درجه تیره تر از تاتو رژلب انجام می دهیم. جهت تثبیت تاتو خط لب باید چهار الی پنج دور خط لب را تکرار کنیم. اگر مراجعه کننده دارای سابقه تبخال بود، از وی بخواهید چند ساعت قبل از انجام تاتو داروی تبخال مصرف کند. برای اینکه تاتو خط لب به شکل خطی جلوه نداشته باشد، باید آن را کمی به سمت داخل فید کنید. تاتو خط لب هر چند مدت یکبار نیاز به ترمیم دارد. در جلسه ترمیم می توانید در صورتی که قصد تغییراتی در تاتو خط لب داشتید، آن را اجرا کنید.

 

بهترین مدرس تاتو لب


پاک کردن تاتو با بهترین مدرس تاتو شمال تهران


پاک کردن تاتو در هر نقطه ای از ابرو، چشم یا لب که باشد، بهتر است در سه مرحله انجام شود. به طور کلی دو نوع ریموور اسیدی و غیر اسیدی داریم. جهت استفاده از ریموورهای اسیدی باید آموزش کامل در این مورد ببینیم و نیاز به تجربه و دقت بالایی دارد. در روش تاتو ابرو باید زاویه قرارگیری دست و همچنین عمق وارد کردن به پوست را به گونه ای در نظر بگیریم که باعث خونریزی نشود. اما در روش پاک کردن تاتو درست برخلاف این قضیه صدق می کند. یعنی باید پاک کردن تاتو همراه با خونریزی باشد و رنگ تاتو همراه با خون آبه از پوست خارج شود.


دستگاه پاک کننده تاتو را به صورت ضربه ای روی سطح پوست می زنیم تا خونریزی داشته باشد. پس از این مرحله، با استفاده از پنبه خون را از روی پوست پاک می کنیم و پماد ریموور را روی آن قرار می دهیم. بلافاصله بعد از انجام این کار نباید توقع داشته باشیم که تمام رنگ تاتو از بین برود. در واقع باید چند روز صبر کنید تا پس از استحمام، زخم های به وجود آمده بریزد و همراه با آن رنگ تاتو نیز از بین برد. سپس پوست شروع به کلاژن سازی می کند و رنگ تاتو به مرور زمان محوتر می شود.

 

بهترین مدرس پاک کردن تاتو

 


پس از این که مواد ریموو را از روی پوست برداشتیم، شروع به سوزن زدن به صورت رفت و برگشت می کنیم. در این مرحله باید سوزن زدن را در عمق کمتری از پوست انجام دهیم. سپس دوباره از مواد ریموو روی سطح پوست قرار می دهیم و چند دقیقه صبر کرده و دوباره پاک می کنیم. در مرحله آخر از پاک کردن تاتو باید به صورت پرتابی کار کنیم. یعنی سوزن تاتو را به صورت پرتاپی روی پوست به حرکت در می آوریم.


پاک کردن تاتو نیاز به مراقبت های بعدی دارد. به این معنی که مراجعه کننده هرگز نباید پس از پاک کردن تاتو، زخم های به وجود آمده روی پوست را دست بزند یا آنها را از بین ببرد. از بین بردن زخم ها باعث به وجود آمدن گوشت اضافه می شود. مراجعه کننده باید زود به زود استحمام کند و پس از هر بار شستشو از ترمیم کننده های قوی پوست استفاده نماید.


راهکارهای افزایش ماندگاری میکروبلیدینگ با بهترین مدرس تاتو


راهکارهای مراقبت از میکروبلیدینگ، تاثیر بسیار زیادی روی افزایش ماندگاری آن دارد. میکروبلیدینگ باید در سطح بین لایه های اپیدرم و درم انجام می شود. در روش میکروبلیدینگ، فشار دست نباید خیلی زیاد باشد. چون منجر به بروز خونریزی شده و دوام رنگ تاتو را کاهش می دهد. توجه داشته باشید که هر چقدر خونریزی در روش میکروبلیدینگ بیشتر باشد، به همان میزان رنگ بیشتر پس داده می شود و ماندگاری آن کم می شود.


در روش میکروبلیدینگ، نکات حائز اهمین دیگری نیز وجود دارد که از جمله آن ها می توان به رنگ تاتو، زاویه قرارگیری دست، نوع پوست و ... اشاره کرد. چنانچه پوست مشتری شما چرب باشد، ماندگاری رنگ تاتو در آن کمتر خواهد بود و شما می توانید جهت افزایش دوام آن از روش های تلفیق میکروبلیدینگ با میکروپیگمنتیشن استفاده کنید.

 

بهترین مدرس تاتو میکروبلیدینگ

 


یک مسئله حائز اهمیت دیگر، تشخیص رنگ و رنگدانه های پوستی است. برای پوست چرب پیشنهاد می کنیم از رنگدانه های بر پایه آب استفاده کنید. برای پوست چرب نباید از رنگدانه های بر پایه روغن استفاده کنیم. چون این محصولات میزان چربی پوست را افزایش داده و درصد دوام رنگ تاتو را بسیار کاهش می دهد. زاویه دست در حین انجام میکروبلید نیز بسیار اهمیت دارد. زاویه دست شما باید در روش میکروبلیدینگ، به صورت عمودی باشد.


نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید، مراقبت های بعد از انجام تاتو است. از آنجایی که پوست برای انجام میکروبلیدینگ خراش داده می شود، احتمال ریزش پیگمنت ها در آن بسیار زیاد است. برای جلوگیری از ریزش پیگمنت ها، تا سه روز بعد از انجام تاتو نباید استحمام کرد. سعی کنید حتی تا 72 ساعت صورت خود را نشویید تا به این ترتیب دوام تاتو انجام شده افزایش یابد.
رنگ اصلی تاتو ابرو پس از 21 روز که کلاژن سطح پوست بسته می شود، نمایان می‌گردد. در این بازه زمانی ممکن است گاهی ابروها بیش از حد تیره و گاهی نیز بیش از حد روشن به نظر برسند. در صورتی که پوست شما حساس است، تا سه روز پس از انجام میکروبلیدینگ از پماد ویتامین A برای چرب کردن پوست و افزایش استحکام آن استفاده کنید.


آدرس و شماره تماس بهترین مدرس تاتو در شمال تهران


آدرس خانم نسترن خورشیدی: محدوده نیاوران
شماره تماس خانم خورشیدی: 09196184716

 

 

 

معرفی خانم سمیه عبدالهی، بهترین مدرس تاتو در تهران

 

سمیه عبدالهی مدرس آرایش دائم و مربی رسمی سازمان فنی حرفه ای

 

 

تمامی خدمات کاملا بدون درد و بدون هیچ گونه خونریزی انجام میشود 

به هیچ عنوان تغییر رنگ در میکرو و پیگمنتیشن بوجود نمی آید

با انجام خدمات ابرو و لب بصورت همزمان بن مژه رایگان انجام میشود

قرینه سازی طبق درخواست و سلیقه مشتری قبل از شروع کار

اجرای تکنیک های جدید و به روز روی ابروهایی که تتوی قدیمی دارند

مشاوره  با مشتری قبل از انجام کار

" نکات مثبت در آموزش"

-کلاس ها بصورت خصوصی و تکنفره برای یادگیری بهتر

-یادگیری و تمرین سر کلاس با لوازم مجموعه(مربی تمام ابزار و وسایل رو برای یادگیری و تمرین در سر کلاس رو در اختیار هنر جوها میزاره یعنی لازم نیست هنر جو اول لوازم بخره بعد آموزش رو شروع کنه )

-تایم های آموزش بصورت شناور و بنا به درخواست هنرجو

-مشاوره  حضوری و ارائه فایل های آموزشی کسب و کار بلافاصله بعد از آموزش جهت ورود به بازار کار بصورت ((((((کاملا رایگان ))))))

-پشتیبانی و رفع اشکال نامحدود و بی قید و شرط از هنرجوها

-ارائه جزوه آموزشی جامع و کامل بصورت پرینت شده به هنرجویان( تمام مطالب علاوه بر اینکه سر کلاس گفته میشه در جزوه آموزش هم قید شده)

خدمات:

 

  • ارائه ی جدیدترین تکنیک های

  •   میکروبلیدینگ و پیگمنتیشن و شیدینگ

  •  ابرو(فیبروز ،لیفت بروز،هایپر نچرال،فشن بروز ،میکرونانو،سایه و ..)

  • چشم( خط چشم ،بن مژه،شیدینگ)

  • لب(خط لب،رژلب،فیکانتور،حجیم سازی لب)


تمامی خدمات  کاملا بدون درد با ضمانت رنگ و ماندگاری انجام میشود
خدمات شامل

  • میکرو بلیدینگ و میکرو شیدینگ

  • ( نچرال با ماندگاری بالا)

  • خط چشم و بنمژه

  • خط و رژ لب

  • رفع بد رنگی تتوهای قدیمی

  • کاور تتوهای قدیمی با سبک های جدید نچرال

  • ریمو تتوهای بدرنگ

  • اصلاح عیوب ابرو ،چشم و لب

 



آموزش حرفه ای  شامل:

  • میکرو بلیدینگ و میکروپیگمنتیشن طبق آخرین متد روز دنیا:

  • فیبروز

  • لیفت بروز

  • هایپررئال

  • فشن بروز

  • بولد بروز

  • مجیکال

  •  شیدینگ ابرو ،چشم ، لب

  • خط چشم و بن مژه

  • خط و رژ لب

  • روش های تلفیقی

  • کاور تتوهای قدیمی با سبک های جدی

  • متد های پر طرفدار

  • ترفندهای ماندگاری

  • سبک های پر طرفدار

  • پوست شناسی ،

  • رنگشناسی و ترکیب رنگها

  • طراحی و قرینه سازی ابرو و خط چشم و لب

  • شناخت ابزار حرفه ای

  • با جزوه آموزشی  جامع و کامل

  •  پشتیبانی آنلاین نامحدود

  • تمرین  و تکرار روی پوست مصنوعی و سپس روی مدل زنده زیر نظر مربی


آموزش بازاریابی و نحوه ی راه یابی به بازار کار

آموزش تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی و جذب فالوور

آدرس:سعادت آباد-شهرک ولیعصر

 

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن غرب تهران با مدیریت سرکار خانم سمیه عبدالهی بهترین مدرس آرایش دائم تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

مریم صدوق بهترین مدرس آرایش دائم 

 

مدرس فنی و حرفه ای 15 سال سابقه حرفه ای در لاین زیبایی و صدها هنرجو در ایران 

لاین تخصصی میکروپیگمنتیشن صورت (ابرو،میکرو خطچشم،شیدینگ لب)

اکستنشن تخصصی مژه ،لیفت ولمینت 

عضویت رسمی در آکادمی phibrows اروپا در سال 2017

شرکت در کلاسهای آپدیت و ارتقا سطح در کشور صربستان ،باکو،ترکیه در سال 2019،2022

سالن تخصصی لاینهای میکرو،مژه،ناخن،رنگ ولایت، کراتینه احیا تراپی موهای آسیب دیده

لیفت ولمینت مژه وابرو 

لاین فشیال و پاکسازی پوست با جدیدترین وبروزترین تکنیک و متریال

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: