پنجشنبه 25 دی 1399 - 11:32:44

رنگ و مش جدید + 25 مدل عکس

عکس جدیدترین مدل رنگ و مش

انواع مدل های رنگ مو

 

رنگ و مش جدید و عکس مدل های آن

 

 

اکثر خانم ها با شروع فصل و سال جدید علاوه بر تغییرات اساسی در محیط خانه به دنبال تحول و تیپ جدید و متفاوت در استایل خود نیز هستند. برای داشتن ظاهر جذاب و منحصر به فرد مهم ترین چیز تغییر رنگ موها است. رنگ و مش زیبا و جذاب باعث می شود فرد خوش تیپ و شیک پوش تر به نظر برسد. به همین منظور در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، رنگ و مش جدید + 25 مدل عکس  برای شما جمع آوری شده است که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد.
از روی عکس 25 مدل رنگ و مش جدید راحت تر می توانید، یک مدل رنگ و مش جدید و خاص، رنگ مو فانتزی، رنگ مو روشن یا رنگ مو تیره و کلاسیک را برای خود انتخاب کنید.

 

 

 

1. رنگ و مش مدل بلیاژ

 

بلیاژ یا بالیاژ یکی از متدهای رنگ و مش است که در آن از تلفیق دو روش هایلایت و آمبره استفاده می‌شود. بلیاژ یکی از جدیدترین سبک های رنگ مو است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد و جلوه زیبایی به چهره می دهد. روش بلیاژ که به آن رنگ و مش در هوای آزاد نیز گفته می شود، می توان از انواع رنگ موهای روشن و تیره استفاده کرد.

 

 

خانم باران واعظی متخصص در آموزش و خدمات رنگ و لایت، احیا و صافی مو در غرب تهران سعادت آباد

 

 

2. رنگ و مش مدل آمبره تیره و فانتزی

 

آمبره یکی از بهترین روش ها برای افرادی است که تمایل به رنگ کردن موها از ریشه ندارند و می خواهند ریشه موهایشان به رنگ طبیعی باشد تا آسیب نبیند. شما می توانید موها را به صورت آمبره رنگ و مش کنید و از رنگ مو فانتزی برای جذابیت بیشتر استفاده کنید. ترکیب رنگ مو مشکی یا طبیعی با رنگ مو فانتزی بسیار خیره کننده است.

 

 

 

 

3. رنگ و مش دودی طلایی

 

رنگ و مش دودی طلایی یکی از رنگ موهای بسیار جذاب و پرطرفدار است. در این تکنیک می توان پایه موها را دودی و لایت ها را به رنگ طلایی موادگذاری کرد. مدل رنگ و مش دودی طلایی برای افراد با تناژ پوستی گرم بسیار مناسب است.

 

 

4. رنگ و مش مدل یاسی بنفش

 

یک مدل رنگ و مش آمبره دیگر برای افرادی که تمایل به رنگ کردن موها از ریشه ندارند و می خواهند موها فرم طبیعی خود را حفظ کند. برای این مدل رنگ مو می توان ابتدا رنگ و مش به روش آمبره را انجام داده و از ترکیب رنگ مو طبیعی با یاسی و بنفش برای تکنیک آمبره استفاده  کرد. رنگ مو بنفش و یاسی از جمله رنگ موهای فانتزی هستند که پس از چند بار شستشو محو می شوند و دوباره باید نسبت به ترمیم رنگ و مش اقدام کرد. پس اگر به دنبال رنگ موهای دائمی هستید و تمایلی به انجام ترمیم رنگ و مش هر ماه را ندارید، توصیه می کنیم از رنگ موهای نیمه دائمی یا دائمی استفاده نمایید.

 

 

5. رنگ و مش مدل هایلایت

 

هایلایت یکی از پرطرفدارترین مدل های رنگ و مش است که جلوه بسیار زیبایی به چهره می دهد. برای انجام هایلایت از فویل یا سوییت مش استفاده می شود. در برخی موارد نیز مانند گذشته از مش کلاهی برای انجام هایلایت مو استفاده می شود. در هر صورت، این مدل رنگ و مش بسیار جذاب است و می توان آن را با ترکیب رنگ مو متنوعی انجام داد. از جمله ترکیب رنگ موهایی که با روش هایلایت مو هماهنگی دارند می توان به همین پایه رنگ مو شکلاتی و لایت کاراملی اشاره کرد.

 

 

6. مدل رنگ و مش ماهگونی و قرمز آتشین

 

طرفداران رنگ مو تناژ قرمز و بنفش می توانند از این مدل رنگ و مش پیروی کنند و شاهد جذابیت بیش از پیش خود باشند. در این مدل رنگ مو از رنگ ماهگونی برای پایه مو و از رنگ قرمز آتشین برای هایلایت ها استفاده شده است. هایلایت ها با درصد کمتری انجام شده اند تا جلوه رنگ مو ماهگونی خیره کننده تر باشد.

 

 

7. رنگ و مش به روش آمبره نسکافه ای

 

رنگ مو نسکافه ای یکی از آن دسته رنگ موهای پرطرفدار و شیک است که ترکیب آن با متدهای رنگ و مش مانند آمبره بسیار محشر می شود. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، می توان از تلفیق تناژهای مختلف رنگ مو نسکافه ای برای جذابیت بیشتر کار استفاده کرد.

 

 

8. رنگ و مش به روش بالیاژ فانتزی

 

رنگ مو آبی کلاسیک که مد سال 2020 هم بوده است، یکی از جذاب ترین ترکیب رنگ موهایی است که می توان روی تکنیک بالیاژ پیاده سازی کرد. حتی می توان از چند رنگ مو فانتزی آبی استفاده کرد تا جذابیت کار بیشتر شود. این مدل رنگ و مش برای افرادی که دارای رنگ پوست روشن هستند بسیار مناسب است.

 

 

9. رنگ و مش آمبره دودی خاکستری تیره

 

اخیرا رنگ مو خاکستری بسیار ترند شده است و افراد زیادی حتی دخترخانم های جوان نیز از این رنگ مو استفاده می کنند. یکی از جدیترین متدهای استفاده از رنگ مو خاکستری این است که از ترکیب رنگ مو دودی به شکل تکنیک آمبره استفاده کنیم. این رنگ و مش بسیار شیک و مناسب خاص پسندان است.

 

 

10. رنگ و مش بلوند پلاتینیومی

 

رنگ و مش بلوند پلاتینیومی همیشه مد است و زیبایی خاص خودش را دارد. این رنگ مو بیشتر متناسب افرادی است که پوست صورت روشن دارند. بهتر است رنگ ابروها را چند درجه از رنگ مو تیره تر در نظر بگیرید تا چهره بیش از حد روشن و رنگ پریده به نظر نرسد.

 

 

 

11. رنگ و مش آمبره بلوند استخوانی

 

اگر می خواهید از جدیدترین تکنیک های رنگ و مش استفاده کنید و همزمان موهای بلوند و خیلی روشن هم داشته باشید، پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ و مش آمبره بلوند به رنگ استخوانی است. در این تکنیک موها در ریشه کمی تیره تر بوده و هر چه به سمت ساقه و نوک موها نزدیک می شویم، موها روشن تر می شود. می توان از انواع تناژهای رنگی استخوانی برای تکنیک آمبره استفاده کرد.

 

 

12. رنگ و مش بنفش خاکستری

 

آمبره بنفش خاکستری نیز یک گزینه دیگر برای افرادی است که تمایل به پیروی از مد دارند. به طور کلی، اخیرا رنگ موهای فانتزی بسیار ترند شده اند که رنگ مو بنفش و خاکستری از جمله جذاب ترین و پرطرفدارترین ها هستند. تکنیک آمبره بهترین گزینه برای استفاده از رنگ موهای فانتزی است. علاوه بر این، نیازی به رنگ کردن ریشه مو و آسیب رسیدن به موها نیز نخواهد داشت.

 

 

13. رنگ و مش مدل بالیاژ خیلی روشن

 

یکی از بهترین گزینه ها برای رنگ مو تابستانی، همین تکنیک بالیاژ با رنگ مو خیلی روشن است. در این روش می توان پایه موها را به رنگ دودی تیره در آورد و برای تکنیک بالیاژ از انواع رنگ های بلوند خیلی روشن مانند بیسکوییتی، پلاتینیوم، دودی خیلی روشن و ... استفاده کرد.

 

14. رنگ و مش آمبره دودی

 

آمبره تکنیک رنگ و مش بسیار جذابی است که در آن ریشه موها به رنگ طبیعی یا تیره بوده و هر چه به سمت پایین موها نزدیک تر می شویم، موها رنگ روشن تری به خود می گیرند. یکی از حرفه ای ترین و شیک ترین رنگ موهایی که می توان در این تکنیک استفاده کرد، دودی است. شما می توانید بسته به سلیقه خود از سه تناژ مخالف رنگ مو دودی استفاده نمایید.

 

 

15. رنگ و مش رنگین کمانی

 

یکی دیگر از ترندهایی که اخیرا خیلی باب شده، استفاده از رنگ و مش رنگین کمانی است. در این متد پایه موها باید خیلی روشن باشد تا انواع رنگ موهای فانتزی روشن را به راحتی روی آن پیاده سازی کنیم. برای تکنیک رنگ مو رنگین کمانی می توان از انواع رنگ موهای فانتزی که هارمونی مشابهی دارند استفاده کرد. ترکیب رنگ مو پاستلی برای تکنیک رنگ مو رنگین کمانی بسیار جذاب و دخترانه است.

 

 

16. رنگ و مش ترکیبی

 

علاقه مندان به ترکیب دو یا چند ترکیب رنگ مختلف می توانند از این متد بهره مند شوند. تکنیک اصلی این متد هایلایت است و در آن از چند رنگ مو با هارمونی هماهنگ استفاده شده است.

 

 

 

17. رنگ و مش نسکافه ای

 

مدل دیگری از رنگ و مش نسکافه ای پرطرفدار را مشاهده می کنید که در آن از تکنیک هایلایت استفاده شده است.

 

 

 

18. رنگ و مش مسی

 

رنگ و مش مسی از جمله ترکیب رنگ موهایی است که سازگاری بالایی با چهره افراد دارای پوست گرم دارد. برای این تکنیک می توانید از پایه رنگ مو شکلاتی استفاده کنید و برای هایلایت از دو یا چند رنگ مو مسی با تناژهای مختلف کمک بگیرید.

 

 

19. رنگ و مش شاه بلوطی

 

یکی دیگر از ترکیب رنگ های تیره و جذاب، رنگ و مش به رنگ شاه بلوطی است که نمونه آن را در تصویر مشاهده می کنید.

 

 

20. بالیاژ بلوند عروسکی

 

دخترخانم های زیبایی که تمایل به تغییر رنگ موهای خود دارند و نمی خواهند ریشه موهایشان آسیب ببیند، می توانند از بالیاژ بلوند عروسکی استفاده کنند.

 

 

 

21. رنگ و مش بنفش آمیتیس

 

رنگ مو بنفش آمیتیس نیز یکی دیگر از مدل های رنگ و مش جذاب و خیره کننده است که امروزه طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان دارد.

 

 

 

22. رنگ و مش بالیاژ مسی

 

برای اینکه تغییری در سبک رنگ و مش مسی ایجاد کنید، می توانید از تکنیک بالیاژ استفاده نمایید.

 

 

23. رنگ و مش صورتی

 

نظرتان در مورد یک رنگ مو فانتزی آن هم به رنگ صورتی چیست؟ این مدل رنگ و مش با افراد دارای پوست گرم بسیار متناسب است و جلوه چهره را از این رو به آن رو می کند.

 

 

24. رنگ و مش هایلایت کاراملی

 

افراد دارای پوست گرم بهترین گزینه برای انجام رنگ و مش هایلایت به رنگ کاراملی هستند. برای پایه رنگ مو می توان از رنگ کاراملی تیره و برای هایلایت ها از رنگ کاراملی روشن استفاده کرد.

 

 

25. آمبره نسکافه ای روشن

 

آمبره نسکافه ای روشن نیز یکی دیگر از تکنیک های رنگ و مش جذاب و پرطرفدار است که نمونه ای از آن را در تصویر مشاهده می کنید.

 

 

همچنین در رژلب بخوانید:

رنگ مو و همه چیز درباره آن

رنگ مو و 21 مدل ترکیب رنگ مو جدید

رنگ مو بدون دکلره با عکس

 

 

خانم باران واعظی متخصص در آموزش و خدمات رنگ و لایت، احیا و صافی مو در غرب تهران سعادت آباد

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (6)

جمعه 24 مرداد 1399 - 17:46:24
رای این فرمول ترکیبی به رنگ موی کرم کاراملی روشن به میزان 50 میل ، رنگ موی بلوند روشن به میزان 25 میل را همراه با اکسیدان شماره یک به میزان 180 میل ترکیب نمایید. همانند همه فرمول های ترکیب رنگ مو، توجه داشته باشید که برند همه رنگ موها و ترجیحا اکسیدان باید یکی باشد.
جمعه 24 مرداد 1399 - 17:44:55
چنانچه تمایل به تغییر رنگ موی طبیعی به رنگ دودی را دارید، کافیست رنگ های بژ متوسط و بژ روشن را به میزان 40 و 30 میل به همراه 30 میل از رنگ موی زیتونی و 20 میل از رنگ موی دودی شماره 6 و 4 سانت واریاسیون نقره ای و اکسیدان شماره 1 ترکیب کرده و مورد استفاده قرار دهید.
جمعه 24 مرداد 1399 - 17:43:09
مرسی از شما دوست خوب که سایت رژلب را دنبال می کنید
جمعه 24 مرداد 1399 - 17:31:33
سلام ببخشید رنگ موی دودی را میتونم بدون دکلره روی موها بذارم؟
جمعه 24 مرداد 1399 - 17:23:35
سلام فرمول رنگ مو کاراملی رو می خواستم بدون دکلره باشه بهتره
جمعه 24 مرداد 1399 - 17:14:30
مرسی از مطلب خوبتون :)
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: