دوشنبه 11 مهر 1401 - 14:37:06

آمبره،سامبره،بلیاژ

رنگ مو آمبره با ابزار دیسک

رنگ مو سامبره با ابزار فانل

 

در سالهای اخیر متاسفانه  آرایشگران در ایران با خودکفایی مشتریان مواجه شده اند به راحتی رنگ های ترکیب شده را از فروشگاه ها  خریداری می نمایند و به وسیله دسترسی آسان به اینترنت و یاد گیری آسان آرایشگری در منزل  کارهای آرایشی خود را انجام میدهند  به همین جهت خیلی  از سالن ها زیبایی با رکود مواجه شده اند.در این مقاله خانم انوشه شفیعی مدیریت گروه هنری اسطوره توضیحاتی درباره ی جدیدترین روش رنگ مو آمبره می دهند.
برای سلب خودکفایی مشتریان ابزارهای مخصوص رنگ مو آمبره به همراه تکنیک ها میتوانیم جذب مشتری  را بالا ببریم.

 

رنگ مو آمبره با ابزار دیسک


به وسیله ابزار دیسک میتوانیم به راحتی تکنیک های آمبره ،سامبره...را انجام دهیم و مطمئن  باشیم مشتریان از دیدن این روش و سبک نوین جذب شده و سالن های زیبایی مملو از مشتری خواهد شد.
تکنیک جدیدی برای رنگ مو آمبره در کشورهای دیگر ابداع شده که باید مشتری سر را از گردن خم کرده و موها از پشت گردن روی میز قرار میگیرد ورنگ مو آمبره انجام میگردد. ولی معایبی را در بر دارد زیرا ممکن است همزمان چند مشتری خواهان رنگ مو آمبره باشند و این روش به تعداد زیادی میز نیاز دارد خصوصا  اینکه گردن مشتری مدت زیادی به عقب خم بوده و بسیار سخت رنگ مو انجام میشود.

 

تکنیک رنگ مو آمبره با ابزار دیسک


مشتریان رنگ و مش بسیار کمتر به سالن های آرایش مراجعه مینمایند به راحتی در فروشگاه ها رنگ موهای ترکیبی را تهیه و در منزل استفاده مینمایند این کار باعث آسیب دیدگی بسیاری در پوست سر و موها میشود زیرا رنگ و مش یک کار تکنیکی و تخصصی است و باید کاملا به این کار عالم بود. ابزار خاص میتواند علاوه بر اینکه کار ارایشگران  را راحت تر میکند مشتریان را وادار مینماید موهایشان را بدست متخصص بسپارند و ما کمتر ببینیم که موها سوخته و به خاطر عدم اگاهی و دانش آرایشی دچار آسیب میشوند.

 

ابزار فانل برای آمبره کردن موهای بلند

 


 

موارد آموزشی در کلاس کار با مواد :

آموزش رنگ مو آمبره با تکنیک های متفاوت و آموزش جدیدترین تکنیک رنگ موآمبره و سامبره توسط دیسک
آموزش انواع صافی مو
المنت ریباندینگ ژاپنی
رنگ مو فانتزی کهکشانی
جدیدترین تکنیک ترمیم ریشه مو بدون آسیب دیدگی حتی با اکسیدان سه
رنگ مو بالیاژ ورنگ مو بلیاژ
کراتین مو و بوتاکس مو

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

چهارشنبه 12 اسفند 1394 - 23:30:01
خانم آنا برای دریافت اطلاعات با شماره 09123209333 تماس بگیرید.
چهارشنبه 12 اسفند 1394 - 20:06:44
سلام باید ازکجا این ابزاررو بگیریم
واقعا که کارتون عالی بود..من خودم همین تکنیک رو که تازه هم تو خارج مد شده بود رو 7 میلیون پول دادم تازه مثل شما هم اموزش ندادن...شما هم خوب انتقال میدید هم به جرات میتونم بگم که نفر اولی هستید که این اموزش رو یاد میدید
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: