دوشنبه 01 شهریور 1395 - 12:52:28

پاک کردن رنگ موی مشکی

پاک کردن رنگ موی مشکی با دکلره کردن

پاک کردن رنگ مو

رنگ موی مشکی

رنگ مو


رنگ موی مشکی، یکی از رنگ هایی است که پاک کردن آن بسیار دشوار بوده و بسته به این که بخواهید موها را چه میزان روشن کنید، پیچیدگی مراحل آن بیشتر شده و آسیب بیشتری به موها وارد می شود.  این در حالی است که بدون آسیب رساندن به مو و با کمی زمان می توان رنگ موی مشکی را تبدیل به یک رنگ قهوه ای روشن کرد.


پاک کردن رنگ مو
پاک کردن رنگ موی مشکی از بقیه رنگ های روشن کمی سخت تر بوده و برای این کار روش های زیر توصیه می شود:
• شامپو clarifying و شامپوهای ضد شوره
• استفاده از پاک کننده های رنگ مو
• شستشوی موها با دکلره
• دکلره کردن کل سر
هر کدام از این روش ها می بایست با توجه به مهارت فرد انتخاب شده و با انتخاب روش مناسب آسیب دیدن موها باید به حداقل مقدار ممکن برسد. استفاده از شامپوها و پاک کننده های رنگ مو به موها آسیب چندانی نمی رسانند ولی ممکن است باعث خشکی آن ها گردند. دکلره کردن موها نیز ممکن است باعث آسیب دیدن موها شود و به همین دلیل در انجام آن می بایست بسیار دقت کرد.

شستشو با دکلره
شستشوی موها با دکلره روش ملایم تری نسبت به دکلره کردن کل سر است. البته این روش رنگ مو را به طور کامل از بین نبرده و تنها 1 تا 2 درجه روشن تر می کند. به همین دلیل برای روشن کردن کلی موها می بایست از روش دکلره کردن کل سر کمک گرفته شود. اما اگر می خواهید تنها کمی رنگ موی خود را روشن تر و طبیعی تر نشان دهید، می توانید از روش شستشوی با دکلره کمک بگیرید.


برای انجام این روش، باید مواد دکلره کردن را با هم ترکیب کرده و به اندازه 3/1 مواد به آن ها شامپو اضافه کنید. همچنین می توانید کمی اکسیدان به ترکیب خود اضافه کنید. سپس مخلوط به دست آمده را روی موهای خیس بزنید تا خیسی موها مواد را بهتر جذب کند.
اکسیدانی که در این روش می توانید به کار برید، می تواند اکسیدان 10 تا 30 باشد. اگر اکسیدان شما لول بالاتری داشته باشد موها روشن تر شده و در عین حال بیشتر آسیب می بینند. به همین دلیل یک شستشوی با اکسیدان 30 به مدت 15 تا 20 دقیقه کاملا مشابه دکلره کردن کل موهای سر تلقی می شود.


پس از آماده کردن ترکیب لازم برای شستشوی موها، می بایست آن را با کمی آب ترکیب کرده و با کمک دست یا یک فرچه آن را روی موهای خیس زد. انجام این کار باید سریع بوده و پس از 10 تا 40 دقیقه و با توجه به درجه روشنی مد نظر موها شسته شده و شپش روی آن ها از کاندیشنر استفاده کرد.

پاک کردن رنگ مو

دکلره کردن موها

برای پاک کردن رنگ موهای مشکی یکی از روش های موثر استفاده از دکلره کردن موهاست. البته بهتر است پس از استفاده از شامپوی clarifying و ریموور رنگ مو و در صورتی که به نتیجه دلخواه نرسیدید، از روش دکلره کردن استفاده کرد زیرا این روش به موها آسیب می رساند. بنابراین بهتر است از قبل تا جای ممکن رنگ روی موها را پاک کرده و رنگ کمتری روی موها برای دکلره کرد ن باقی بماند.
برای آماده کردن دکلره باید در یک ظرف پودر دکلره و اکسیدان را به نسبت 2:1 با هم ترکیب کرده و پس از تقسیم بندی موها، این ترکیب را از جلوی سر تا پشت سر به سرعت روی کل موها بمالید.
ولوم اکسیدان در این روش باید بین 10 تا 30 باشد. به طور کلی اکسیدان 10، 1 درجه موها را روشن کرده، اکسیدان ،20 2 درجه موها را روشن کرده و اکسیدان 30، 3 تا 4 درجه موها را روشن می کند.
پودر دکلره اکسیدان
تا 1 درجه 10
2 درجه 20
3-4 درجه 30

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

خانم شیما ابراهیمی یکی از بهترین مدرس های رنگ و لایت و احیا در محدوده میرداماد، جهت بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

خیلی مقاله خوبی بود مرسی :) :)
http://anjomanesalonhayezibaei.com/
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: