پنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 - 08:09:06

بهترین طراحی ناخن مراسم مت گالا 2018

برترین طراحی ناخن 2018

بهترین طراحی ناخن 




 طراحی ناخن ٢٠١٨

بهترین طراحی ناخن مراسم مت گالا 2018 که امسال با تم کلیسای کاتولیم برگزار شده بود. مراسم مت گالا کاستوم پارتی سالانه ایست که توسط موزه متروپولیتن نیوویرک و با یک تم خاص برگزار میشود. شرکت کنندگان در این مراسم که افراد مشهور و سلبریتی ها هستند با لباس شب هایی در غالب تم مورد نظر در این مراسم شرکت میکنند و از  این مراسم برای بخش توسعه هنری موزه متروپولیتن استفاده میشود.
در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، بهترین طراحی ناخن مراسم مت گالای 2108 را معرفی میکنیم.

 

3مدل طراحی ناخن جدید

 

 

نیکی میناژ، خواننده مشهور،  طراحی ناخن با ترکیبی از آمبره مشکی و قرمز و از نقاشی های معاصر الهام گرفته ، ستفاده کرده، این طراحی ناخن زیبا عنصر مکملی در کنار نوع لباسش بود

 

الا پورنل ، این ستاره فیلم  مالیفیسنت ناخن هایش را با رنگ مشکی تیره ای با الهام از فرشته تاریکی طراحی کرده بود. او برای رسیدن به این رنگ طراحی ناخن از دو کوت (لایه) لاک و یک لایه برق ناخن مارک شنل استفاده کرده بود.

 

کندال جنر، زیر این دستکش های توری زیبا، جنر از یک مانیکور براق صورتی بسیار ملایم استفاده کرده.

 

 

3 مدل دیزاین ناخن 

 

 

جنیفر لوپز،  پایبندی به ظاهر کلاسیک و رنگ شرابی ناخن های دستش را با طراحی ناخن های پایش هماهنگ کرده. طراحی این ظاهر فوق العاده کسی جز تام باچیک نیست

 

بلیک لیولی ، این ناخن های فوق العاده شاه بلوطی متالیک توسط نیل آرتیست مشهور کمپان d Elle طراحی شده که تکمیل کننده لباس کاستوم خیره کننده بلیک بر روی فرش قرمز مت گالا بود

 

آریانا گرانده ، این خواننده مشهور پاپ سمبلیک ترین بین شرکت کنندگان در مراسم امسال داشت. طراحی ناخن آریانا ها با تم نقاشی های دیوار کلیسای کاتولیک با کناره های الهام گرفته شده از تالار های کلیسا تکمیل شده بود.

 

 

عکس طراحی ناخن 2018

 

 

 بلا حدید، به نظر میرسد که هنرمند طراح ناخن این سوپر مدل ناخن های او را با طلای خالص طراحی کرده است. این مانیکور جذاب و درخشنده در کنار لباس کاملا سیاه بلا تضاد زیبایی ایجاد کرده بود. 

 

جی جی حدید، نیل آرتیست جیجی ناخن های او را درون یک کریستال طلایی کوچک که با خطوط باریک سبز، قرمز و طلایی تزئین شده بودن طراحی کرده بود که با لباس بی نظیر او از مار ورساچی هماهنگی فوق العاده ای داشت.

 

کاردی بی، ناخن های ملکه کاردی  محسور کننده ترین ناخن را در مت گالای امسال داشت که با جزئیات فراوانش تکمیل کننده ظاهر فرشته گون او در مراسم بود. تک تک ناخن ها با جواهرات کوچک تزئین شده بودند که برق و تلالو آنها نگاه ها را به خود خیره میکرد

 

 

مدل طراحی ناخن

 

 

امیلیا کلارک ، ستاره سریال مشهور بازی تاج و تخت املیا کلارک ناخنی ساده و در عین زیبا را برای این مراسم انتخاب کرده بود. رنگ لاک او صورتی کمرنگ بود که با یک صلیب طلایی کوچک تزئین شده بودند.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: