دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 - 16:05:07

برداشتن کاشت ناخن با بخارآب

دستگاه برداشتن کاشت ناخن با بخارآب

برداشتن کاشت ناخن حرفه ای 

 

 

برداشتن کاشت ناخن با بخارآب

دستگاه برداشتن کاشت ناخن وسیله ایست که دمای استون ناخن را تا 70 درصد و بیشتربالا میبرد. این کار در یک محفظه که میتوانید ناخن هایتان را در آن قرار دهید و بخار محتویات دستگاه کاشت شما را شل و آماده جدا سازی انجام میشود. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب به آموزش برداشتن کاشت ناخن با بخارآب پرداخته ایم.

 

 

امکانات  دستگاه برداشتن کاشت ناخن مدل Gel II Steam

1- جای ناخن برای هر دو دست به صورت همزمان

2- نمایشگر دیجیتال

3- تایمر: دستگاه بعد از اتمام زمان معین بوق میزند

4- اجزای قابل جدا سازی برای رعایت مسائل بهداشتی

 

 

ریموو کردن کاشت ناخن

 

زمان برداشتن کاشت ناخن

من زمان کل پروسه ریموو ناخن را اندازه گرفتم که حدوا 15 تا 18 دقیقه زمان میبرد و این زمان شامل سوهان کشی، پیچیئن در فویل، جدا سازی ناخن ها و بافینگ کردن ناخن هااست.

اما با دستگاه ریمور ناخن تنها کاری که لازم است انجام دهید روشن کردن دستگاهایت و انیکه اجازه بدهید تا دستگاه گرم شود سپس روی کاشت ناخن هارا سوهان بزنید و انگشت هارا در دستگاه قرار دهید و صبر کنید. من واقعا امیدوار بودم که این دستگاه در زمان من صرفه جویی کند اما متوسط زمان مورد نیاز بین 22 تا 25 دقیه بود و برای یک مشتری این زمان به 30 دقیقه رسید. در بیشتر مواقع لازم بود دو نوبت 10 دقیقه ای ناخن را در دستگاه قرار دهم تا کاشت جدا شود و این زمان به شدت به نوع مارک کاشت انجام شده داشت.

یک عمل زمان دیگر در این دستگاه پاکسازی آن است. من بعد از هر بار استفاده قطعات آن را با ضدعفونی کننده بیمارستانی تمیز میکردم که به زمان استفاده از دستگاه اضافه میکرد. در روش قدیمی من پنبه هارا دور میانداختم و به بقیه کار ها میرسیدم.

 

 مواد مصرفی دستگاه برداشتن کاشت ناخن

در تبلیغ این دستگاه گفته میشود که استون مورد استفاده در آن بسیار کم تر از روش سنتی است و در هر ظرف نیاز به 5 میلی لیتر استون است که درمجموع 10 میلی لیتر استون در دستگاه ریمور کاشت ناخن استفاده میشود. این ادعا در امتحان راستی آزمایی درست از آب در نیامد و در روش سنتی با فویل من حدود 6-7 میلی لیتر استون استفاده میکردم.

 

قیمت دستگاه برداشتن کاشت ناخن

قیمت Gel II Steam Remover 169 دلار است که ارزان تر از خرید دو عدد از مدل یک دست آن است. تعداد بسیار زیادی ریموو ناخن نیاز است تا این قیمت پوشش داده شود ولی در عوض هزینه فویل و پنبه از بین میرود. البته فویل و چنبه محصولات بسیار ارزانی هستند.

 

 

نکات دیگر در مورد دستگاه برداشتن کاشت ناخن

در بعضی مواقع پس از استفاده از دستگاه برداشتن ناخن های مشتریان نرم تر و متحرک به نظر میرسیدند که خوب نیست.

برخی از مشتریان از اینکه مجبور بودند به مدت طولانی درحالی که دستشان در دستگاه ریمور است یکجا بنشینند شکایت داشتند.

 

 

آموزش برداشتن کاشت ناخن

در ویدئوی زیر میتوانید طریقه عملکرد دستگاه برداشتن کاشت ناخن با بخار آب را مشاهده کنید. در حالت ایده آل کاشت ناخن شما در عرض 10 دقیقه ریموو میشود اما همانطور که در ویدیوی زیر مشاهده میکنید اکثرا زمان بیشتری برای این کار لازم است.

روش معمول برای جدا سازی و برداشتن کاشت ناخن از بین بردن لایه اولیه با سوهان ناخن و پیچیدن تک تک ناخن ها در پنبه آغشته به استون و گذاشتن آن در فویل است. بعد از حدود 5 تا 10 دقیقه در این روش کاشت ناخن آماده جدا کردن است.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: