سه شنبه 08 خرداد 1397 - 10:14:36

راهنمای برنزه کردن عروس


چگونه برنزه کنیم؟
 آموزش برنزه کردن پوست


ههمه عروس خانم ها به دنبال راهی برای متفاوت تر شدن در روز عروسیشان هستند و در این بین برخی برنزه کردن پوست را انتخاب میکنند. اگر شما هم جزء  آندسته از افردای هستید که در آینده ای نزدیک قصد برنزه کردن پوست خود را دارید بهتر است این مقاله آموزشی از سایت آرایشگری رژلب  را دنبال کنید. 

 

باید های برنزه کردن بدن
 

1. قبلا یکبارامتحان کنید

اگر برایتان امکان دارد حتما یکبار پیش از برنزه کردن پوست و مدتی قبل از عروسی با اسپری برنزه بدنتان را به صورت موقت برنزه کنید تا نتیجه آن را روی پوستتان ببینید. توجه کنید که رنگ اسپری برنزی که انتخاب میکنید مشابه نتیجه نهایی باشد که بعد از اتمام کار خواهید گرفت. با این کار میتوایند هماهنگی رنگ پوستتان با لباس عروستان و وحتی رنگ مویتان را بسنجید و از خراب شدن نتیجه کار درمهمترین روز زندگیتان جلوگیری کرده اید.
پیشنهاد ما این است که اگر قرار است لباس عروس سفید داشته  باشید پوستتان را خیلی تیره نکنید،  بهتر است  رنگ های ملایم تر و برنزی  را انتخاب کنید.

 

2. از لباس عروستان عکس بگیرید

حتما از قبل عکس لباس عروستان را به متخصص برنزه  کردنی که پیشش میروید نشان دهید. این کار باعث میشود او دید درستی از اینکه پوست شما نیاز به چند درجه تیره شدن دارد داده و همچنین میتواند شما را در زمینه انتخاب بهترین دستگاه و پوزیشن آفتاب گرفتن یا سولار شدن راهنمایی کند تا با توجه به اینکه کدام قسمت لباس شما باز است تمرکز بیشتری در برنزه شدن آن نقاط ایجاد شود.

 

3. از قبل آرایش و مدل مویتان را با رنگ پوستتان هماهنگ کنید

اگر تصمصم دارید برای روز عروسیتان برنزه کنید حتما از قبل این نکته را به میکاپ آرتیستتان گوشزد کنید تا آرایش مناسب با رنگ پوستتان را انتخاب کند. حتی میتوانید یکی دو روز قبل از روز عروسی بخشی از آرایش ر امتحان کنید تا مطمئن شوید با رنگ پوستتان هماهنگ است. اگر قرار است موهایتان را شینیون بسته کنید از قبل به این نکته توجه کنید و گردنتان را هم برنزه کنید

 

4. در صورت استفاده از اسپری برنزه یا  اتوبرنز به این نکات توجه کنید

بهتر است حد اقل دو رو ز پیش از عروسی از اتو برنز یا اسپری برنز استفاده کنید و دو مرتبه یکبار روز قبل از عروسی و یکبار صبح عروسی دوش بگیرید تا مطمئن شوید هیچ رد واضحی از برنز کردن روی پوستتان باقی نمانده است.

 

 

مهمترین نکات برنزه کردن 


نباید های برنزه کردن بدن

1. از دوش آب گرم بپرهیزید

سعی کنید  بلافاصله بعد از برنزه کردن از آب گرم برای شسشوی بدن استفاده نکنید. اگر از اتوبرنز یا کرم برنزه استفاده کرده اید دو مرتبه دوش گرفتن با آب خنگ رنگ برنزه را روی پوستتان ثابت و صاف میکند و باعث میشود که رنگ به لباس شما سرایت نکند.

 

2. از مواد شوینده زیاد بپرهیزید

استفاده از مواد شوینده پوست قوی بلافاصله بعد از برنزه کردن میتواند ظاهر پوست شما را خراب کند سعی کنید تا حد امکان از شویندهای ملایم استفاده کنید.

 

3. پوست را با ملایمت خشک کنید

موقع خشک کردن پوستتان دقت کنید که بعد از برنزه کردن پوست بسیار حساس میشود. بنابر این موقع خشک کردن به جای کشیدن حوله روی پوست از حرکات ضربه ای برای خشک کردن پوستتان استفاده کنید.

 

4. استفاده از لوسیون بدن یا روغن

در چند روزابتدایی برنزه کردن از دئودوارنت و ادکلن استفاده نکنید. در چند روز اول  از کرم بدن بدون روغنتان استفاده کنید یا از کرم هایی که برای افزایش ماندگاری برنزه طراحی شده اند.

 

5. زیر پوش

همیشه وقتی برای برنزه کردن میروید یک لباس مشکی گشاد همراه خود ببرید تا بتوانید بعد از برنزه کردن آن را بدون زیرپوش بپوشید. اگر از اتوبرنز استفاده میکنید، انداختن کیف دوشی میتواند روی پوستتان خط بیندازد. بهترین کار این است که کیف دستی همراه خود ببرید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: