یکشنبه 06 دی 1394 - 03:21:45

گریم و آرایش

گریم و آرایش

ایده های نو برای آرایش صورت



یکی از بهترین روش هایی که برای برجسته سازی زیبایی صورت به کار می رود آرایش کردن است که همیشه انواع جدید و مدل های جدید برای آن ارائه می شود. البته لازم به ذکر است هر کسی که آرایش کند زیبا نبوده و برای رسیدن به چهره ای زیبا و بی نقص باید اصول آرایشی رعایت شوند. همچنین بسیاری از خانم ها برای بهبود اعتماد به نفس خود و یا نداشتن خودباوری آرایش می کنند. علاوه بر آن آرایش به یک فرد کمک می کند تا استیل شخصیتی خود را بهتر نشان دهد. به همین دلیل در این مقاله چند مدل آرایش ساده معرفی شده است که با کمک ن ها می توان به چهره ای زیبا و بی نقص دست یافت.

• لب های آمبره

 

آرایشگاه عروس غرب تهران



بسیاری از خانم ها اصطلاح آمبره را برای ناخن ها، موها و لباس های آمبره شنیده اند اما در این جا لب های آمبره بررسی می شود تا به کمک آن به لب ها حجم داده و به آن ها کمک کند تا برجسته تر به نظر برسند. البته نگه داری از این مدل رژ کمی دشوار است ولی مطمئنا ارزش آن را دارد.

• ابروهای پر پشت

در گذشته مرسوم بود که خانم ها ابروهای خود را نازک کرده و با استفاده از رنگ های مختلف آن ها را کمرنگ تر می کردند. امروزه یکی از مهم ترین نکاتی که منجر به زیبایی چهره می شود داشتن ابروهای پرپشت است که کاملا طبیعی به نظر برسند. برای این کار هم می توانید از مداد ابرو، سایه و یا رنگ ابرو استفاده کنید.

آرایش دودی رنگی

یکی از آرایش های محبوب در بین خانم ها آرایش دودی است که امروزه خانم ها ترجیح می دهند آرایش دودی آن ها از رنگ های زنده تر دیگری کمک گرفته و با استفاده از آن بتوان چشم ها را برجسته تر نشان داد. آرایش دودی روشن می تواند به رنگ دلخواه شما بوده و هر جا که بخواهید می توانید از آن استفاده کنید.

• سایه با خط مشخص

 

بهترین آرایشگاه



یکی از روش های معمول و محبوب آرایش چشم کشیدن سایه و خط انداختن به کمک آن در زیر ابرو هاست. این مدل آرایش بسیار ساده بوده و با کمک آن می توان به چشم ها حالت زیباتری داد. همچنین یکی از بزرگ ترین مزیت های این آرایش این است که هم برای بیرون از خانه می توان از آن استفاده کردو هم می توان از این مدل آرایش در مناسبت ها و مهمانی مختلفی کمک گرفت.

• لب های آلبالو و گیلاسی

 

گریمور هاجر ناصری



یکی از زیباترین رنگ هایی که می تواند در زمستان به عنوان رنگ رژ مد نظر گرفته شود رنگ تیره آلبالویی و گیلاسی است که همان طور که از اسم آن مشخص است در این نوع رژ رنگ لب ها تیره شده و به رنگ گیلاس در می آیند. به خاطر داشته باشید که صرف نظر از رنگ پوست تان این رنگ رژ روی هر نوع پوستی بسیار زیباست.

 

برای مشاهده فیلم آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

یکشنبه 06 دی 1394 - 18:30:54
عالی بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: