شنبه 10 بهمن 1394 - 20:47:14

ماندگاری ریمل

مژه های بلند و فر خورده

4 روش حرفه ای برای ماندگاری ریمل



اگر می خواهید در آرایش خود از ریمل استفاده کنید ولی نگران ریختن آن هستید و از طرفی وقت چندانی هم برای آرایش کردن ندارید، می توانید از روش های موجود در این مقاله استفاده کنید. همه خانم ها دوست دارند مژه های بلند، فرخورده و زیبایی داشته باشند ولی متاسفانه همه خانم ها از این موهبت بهره نبرده  و برای داشتن چنین مژه هایی باید بیشتر تلاش کنند. این تصور وجود دارد که برای این امر، حتما باید از ریمل های گران قیمت چشم استفاده کرد. این در حالیست که حتی گران قیمت ترین ریمل ها هم اگر به درستی استفاده نشوند، به سرعت ریخته و منظره نازیبایی به وجود می آورند.
در این مقاله در مورد این موضوع بیشتر صحبت شده و با ارایه روش هایی به طولانی تر کردن ماندگاری ریمل روی مژه چشم ها پرداخته می شود.

  نکات طلایی

• به ریمل خود چند قطره محلول نمک و یا چند قطره، قطره چشم اضافه کنید تا هم عمر ریمل خود را اضافه کرده و هم ماندگاری آن روی مژه هایتان را تضمین کنید.
• اضافه کردن محلول نمک و یا قطره چشم، ریمل را مرطوب و رقیق تر کرده و باعث ماندگاری بیشتر آن می گردد.

1. نکته اول ماندگاری ریمل

• هیچ گاه سر ریمل خود را بالا و پایین نبرده و سپس روی مژه ها نزنید، زیرا این کار هوا را به داخل محفظه ریمل شما می برد.
• همچنین این کار باعث می شود که هم ریمل شما زودتر خشک شده و عمر محدودتری داشته باشد و زودتر هم روی مژه های شما خشک شده و بریزد.

2. نکته دوم ماندگاری ریمل

 • بهتر است برای دوام بیشتر ریمل ابتدا مژه های پایین راریمل زده و سپس روی مژه های بالایی خود ریمل بزنید.
• اگر می خواهید ظاهر زیبایی داشته باشید و آرایش چشم هایتان مشخص نباشد، بهتر است روی مژگان پایینی خود ریمل نزده و تنها به مژه های بالایی بسنده کنید.

3. نکته سوم ماندگاری ریمل

 • پس از آن که روی مژه ها به اندازه دلخواه خود ریمل زدید، باید برای اطمینان بیشتر از ماندگاری ریمل به مژه های خود که در اطراف چشم ها هستند نیز  به سمت بیرون ریمل بزنید.
• با این کار می توانید به سادگی مژه های خود را بلند تر نشان داده و چشم های خود را درشت تر و زیباتر نشان دهید.
• زدن یک لایه بیشتر ریمل به قسمت خارجی مژه ها، علاوه ب موارد گفته شده باعث می شود که چشم ها کشیده تر شده و فاصله آن ها از هم دورتر به نظر بیاید.

4. نکته چهارم ماندگاری ریمل

 • در نگهداری ریمل خود نیز نیاز به دقت بیشتری دارید، فراموش نکنید که همیشه در ریمل خود را محکم بسته و هر بار پس از مصرف از محکم بودن در آن اطمینان حاصل کنید.
• بهتر است ریمل خود را در محیط خنک و تیره ای نگه دارید به گونه ای که نور آفتاب به آن نخورد. قرار دادن ریمل در محیط خنک و تاریک باعث می شود که ریمل خشک نشود.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: