شنبه 08 اسفند 1394 - 09:38:13

آرایش مناسب عکس

آرایش برای عکس گرفتن

بهترین آرایش در مقابل دوربین

آرایش مناسب عکس


در بسیاری مواقع عکس گرفته شده از یک فرد به زیبایی خود وی نیست و این امر سوال برانگیز می شود. از طرفی اکثر خانم ها از عکس گرفتن لذت برده و دوست دارند هنگامی که عکس می گیرند بهترین ظاهر ممکن را داشته باشند. برای به دست آوردن عکسی به زیبایی خود فرد آرایشی که انجام داده می شود و نحوه انجام آن حائز اهمیت بوده و باید مورد توجه قرار گیرد. برای به دست آوردن عکسی زیبا باید آرایش به اصطلاح کمرا فرندلی یا دوربین دوست باشد. این اصطلاح با روش هایی که در این مقاله به دست آمده بیشتر توضیح داده شده و به راحتی به دست می آید.

• قبل از آرایش کردن صورت خود را با یک کلینزر یا پاک کننده مرغوب شسته و از هرگونه آلودگی پاک کنید. این کار علاوه بر بهداشت صورت باعث می شود که حالت چسبندگی که به دلیل کثیفی روی پوست ایجاد می شود از بین رفته و پوست آماده آرایش شود.

• پس از شستن صورت فراموش نکنید که از مرطوب کننده استفاده کرده و پوست خود را آبرسانی کنید. خشک بودن پوست شما باعث می شود که پوست تان کدر به نظر برسد پس لوسیون یا مرطوب کننده را به آرامی روی صورت، گردن و دست های خود بمالید.

• از یک پرایمر مناسب روی صورت استفاده کرده و لایه ای بین آرایش و پوست خود به وجود آورید. این کار باعث می شود که مواد آرایشی باعث بسته شدن منافذ پوست شما نشده و به ماندگاری بیشتر آرایش شما هم کمک می کند. فراموش نکنید که ابتدا صبر کنید که پرایمر جذب پوست تان شده و سپس آرایش خود را انجام دهید.

• در این جا نوبت به استفاده از کانسیلر می رسد. در این مرحله روی هرگونه لک و مشکل پوستی که دارید کانسیلر زده و پوست خود را بی عیب نشان دهید. فراموش نکنید که کانسیلر باید یک درجه تیره تر از کرم زیر سازی شما باشد.

• پس از این که کانسیلر را روی صورت خود زدید، کرم پودر مناسبی روی پوست خود مالیده و فراموش نکنید که در مقابل دوربین بهتر است که از کرم پودر مات استفاده کنید. سپس کرم پودر را خوب روی صورت تان بمالید.

• پس از زدن کانسیلر و کرم زیر سازی نوبت به استفاده از کرم برنزه می رسد. دقت داشته باشید که هر کرمی که انتخاب می کنید نباید براق باشد زیرا استفاده از محصولات براق در نور دوربین بیشتر برق زده و زیبایی چهره را از بین می برد.

• در این مرحله نوبت به استفاده از رژگونه می رسد. برای استفاده از رژگونه آن را روی برجستگی گونه های خود زده و اطمینان داشته باشید که گونه های زیبا در تصاویر بیش از آن چه که تصور می کنید مشخص هستند. البته فراموش نکنید که رژگونه خود را نیز براق انتخاب نکنید.

• پس از این که مراحل فوق را انجام دادید، حتما از پنکک یا پودر صورت استفاده کنید. پودرها و یا پنکک های حاوی مواد معدنی بهترین محصول برای آرایشی زیبا در جلوی دوربین را به شما خواهند داد.

• سپس مژه های خود را با ریمل بلند کرده و حتما مژه های خود را فر کنید. زیرا مژه های بلند و فر خورده چشم های شما را به زیبایی هرچه تمام تر در عکس ها نشان می دهند.

• لب ها را با رژلب مات و یا رژلب های کرمی بپوشانید. از رژ لب هایی که در سرما قرار گرفته اند نیز دوری کنیدزیرا این رژ ها در عکس زیبایی خود را از دست داده و لب ها را هم خشک و بی حال نشان می دهند. در عوض سعی کنید تا قبل از زدن رژ لب روی لب های خود مرطوب کننده بزنید تا در عکس ها لب های نرم و زیبا داشته باشید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 08 اسفند 1394 - 21:23:27
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: