سه شنبه 24 فروردین 1395 - 18:49:44

کرم زیرساز

یافتن کرم مناسب زیرسازی صورت

کرم مناسب هر پوستی 

کرم آرایشی

کرم زیرساز
 

 

اگرازآن دسته خانم هایی هستید که همیشه در پیدا کردن کرم زیر ساز صورت خود مشکل داشته و رنگ مناسب خود را به زحمت پیدا می کنید، می توانید با بهره گیری از این مقاله  سایت رژلب  ،این مشکل را به سادگی حل کنید. در این مقاله در مورد پوست و تفاوت های آن در فصول مختلف سال بحث شده و نشان داده می شود که چگونه پوست هر فرد در هر فصل نیاز به چه رنگ هایی برای زیرسازی دارد.



رنگ پوست

به طور معمول در خرید کرم پودر همه ترجیح می دهند که رنگ کرم پوست آن ها را زیباتر نشان دهد و به گونه ای به نظر برسد که گویی آرایشی ندارید. اما چطور چنین چیزی ممکن است؟

پیدا کردن رنگ کرم زیرساز مناسب

کرم زیرساز گریم
 

برای پیدا کردن رنگ مناسب کرم زیرساز  بهتر است از سه رنگ که رنگ پوست تان نزدیک تر است شروع کنید. مطابق تصویر سه رنگ مختلف و نزدیک رنگ پوست تان را در سه ردیف روی پوست و زیر چشم ها زده و 1 یا 2 دقیقه قبل از مالیدن آن ها روی پوست صبر کنید. پس از این که این سه رنگ را در جهت های مختلف روی پوست مالیدید، رنگ مناسب کرم زیرساز را پیدا خواهید کرد.
علاوه بر آن فراموش نکنید که هرگز از رنگ های روشن تر از پوست خود استفاده نکنید، ممکن است برخی این گونه ترجیح دهند ولی در نظر داشته باشید که این رنگ های روشن تر خیلی واضح بوده و زیبایی چهره را تحت تاثیرقرار می دهند.
برای تست کردن محصولات می توانید از تستر آن ها استفاده کرده و برای ترکیب آن ها از انگشت حلقه و یا انگشت وسط خود کمک بگیرید. به این صورت که کرم زیرساز را از مرکز صورت به سمت خارج آن بمالید.

ترکیب کرم ها برای به دست آوردن رنگ دلخواه کرم زیرساز



رنگ کرم زیرساز

اگر نمی توانید رنگ دلخواه کرم زیرساز خود را در بین برندهای مختلف پیدا کنید، می توانید کرم روشن و تیره تر از پوست خود را انتخاب کرده و آن ها را با هم ترکیب کنید.

سپس کرم به دست آمده را روی پوست مالیده و نتیجه را مشاهده کنید. در صورتی که از نتیجه به دست آمده رضیت نداشتید کافیست رنگ های دیگری را امتحان کرده و با یکدیگر ترکیب کنید.
دقت داشته باشید که اگر از رنگ های تیره تری روی صورت استفاده می کنید روی گردن نیز باید همان رنگ ها را زده و همیشه گردن را کمی تیره تر از صورت نشان دهید.

پنکک


پنکک صورت 

 

پنکک به کرم پودر کمک می کند تا بهتر روی پوست خوابیده و حالت طبیعی تری به آن می دهد. دقت داشته باشید که یک آرایش بی نقص با تمیز بودن صورت شروع شده و با خوابیدن روی صورت پایان می پذیرد. بنابراین قبل از آرایش صورت را شسته و از مرطوب کننده استفاده کرده و سپس روی آن پرایمر به کار ببرید.
پس از به کار بردن کرم پودر نیز حتما از پنکک استفاده کرده و برای ماندگاری بیشترآن ،از پودرهای آرایشی نیز می توانید استفاده کنید. کافیست پودر را روی صورت پخش کرده و سپس اضافات آن را با فرچه آرایشی مخصوص خود بگیرید.


کرم آرایشی

اگر پوست صورت شما خشک است، قبل از شروع  مرطوب کننده را فراموش نکنید.

از آن جایی که کرم پودرها رنگ های متفاوتی دارند و انتخاب در بین این رنگ های ممکن است پیچیده به نظر برسد، کافیست از رنگ های نزدیک پوست خود شروع کرده و با کمک آزمون و خطا کرم پودر مناسب خود را پیدا کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: