پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395 - 16:11:39

آرایش افراد مسن

نکاتی آرایشی برای خانم های بالای 50 سال

آرایش افراد مسن

میکاپ

50 سالگی برای بسیاری از خانم ها سن هولناکی است زیرا در این سن چروک های روی پوست خود را بیشتر نشان داده و داشتن خطوط چهره امری طبیعی به نظر می رسد. این در حالی است که هیچ خانمی نمی خواهد زیبایی و جوانی خود را از دست داده و به همین دلیل بسیاری از خانم ها به دنبال روش هایی برای به مخفی کردن این چین و چروک ها هستند.
در 50 سالگی مراقبت از پوست می بایست به دقت انجام شده و مانند هر سن دیگری می بایست سلامت پوست را حفظ کرد در غیر این صورت صرف نظر از میزان آرایش که استفاده کنید، چهره ای خسته و میانسال خواهید داشت.


روتین های مراقبت از پوست
در مراقبت از پوست پاک کردن صورت از آلودگی ها، امر مهمی است. به همین دلیل به جای صابون معمولی می بایست از یک کلینزر مناسب کمک گرفته و در حین پاک کردن صورت آن را لایه برداری کنید.
دقت داشته باشید که همیشه پوست خود را مرطوب نگه داشته و در بیرون از خانه از ضد آفتاب با spf 30 استفاده کنید. زیرا خشک شدن پوست چروک ها را بیشتر نشان داده و اشعه های خورشید نیز چروک های بیشتری روی پوست شما تولید می کنند.
برای یکسان کردن توناژ پوست خود هم از تونر مناسبی استفاده کنید.
 

میکاپ مناسب خانم های بالای 50 سال
انجام یک آرایش بی نقص برای خانم های بالای 50 سال به هر چه بهتر پوشاندن چروک ها و نقوص چهره بستگی دارد.
به همین دلیل قبل از هرکاری از مرطوب کننده استفاده کنید.
 

کرم پودر
در انتخاب کرم پودر از انواع مایع آن استفاده کرده و با استفاده از یک اسفنج آن را روی پوست خود به خوبی پخش کنید. در این سن بروز لکه هایی روی پوست کاملا طبیعی است و به همین دلیل کرم پودر برای پوشاندن لکه ها می بایست به کار رود.

کانسیلر

کانسیلر

برای طبیعی تر نشان دادن چهره کافیست از یک کانسیلر مناسب استفاده کرده و خطوط چهره را به خوبی بپوشانید.

 

رژگونه کرمی

 

رژگونه کرمی


در سنین بالاتر بهتر است به جای رژگونه پودری از انواع کرمی آن روی برجستگی گونه ها استفاده شود تا گونه ها به صورت کاملا طبیعی به نظر برسند.

 

پنکک یا پودر

پنکک 

در صورتی که روی صورت خود خطوط چهره زیادی داشته و یا چروک هایی دارید، از پودر استفاده نکنید. زیرا پودرهای تثبیت کننده آرایش در بین خطوط چهره شما قرار گرفته و چروک های شما را بیشتر نشان می دهند.


سایه چشم

سایه چشم

برای آرایش چشم ها قبل از هر کاری از پرایمر استفاده کرده و خطوط چهره را از بین ببرید. پرایمر به ماندگاری آرایش هم کمک می کند بنابراین آن را روی پلک ها و تا زیر استخوان ابرو بمالید. روی پلک ها از رنگ های کمی تیره و روی استخوان ابرو از سایه های روشن تر استفاده کنید. در آرایش معمولی خود از رنگ های خیلی روشن استفاده نکنید.

 

خط چشم

خط چشم

برای زیبایی بیشتر چشم ها از سایه های تیره تری استفاده کرده و بالا و پایین پلک های خود را خط چشم بزنید. این کار به چشم های شما حالت بهتری داده و شما را جوان تر نشان می دهد.

ریمل

ریمل

در این سن مژه ها زیبایی خود را کمی از دست می دهند به همین دلیل بهتر است آن ها را فر کرده و یا از مژه مصنوعی استفاده کنید. سپس ریمل خود را به کار برده و زیبایی چشم ها را بیشتر نشان دهید. فراموش نکنید که برای کمتر نشان دادن چروک های زیر چشم از زدن ریمل روی مژه های پایینی خودداری کنید.

ابروها

ابرو

برای زیبایی بیشتر آرایش خود، ابروهایتان را با مداد پر تر کرده و اگر ابروهای نازکی دارید آن ها را ضخیم تر نشان دهید.

 

لب ها

خط لب

خط لب باعث می شود که رژ لب شما به دلیل خطوط اطراف لب و یا خشکی لب ها نریزد پس خط لب را فراموش نکنید. به علاوه از رنگ های ملایم و کمرنگ تری استفاده کنید تا چروک های اطراف دهان شما کمتر به چشم آیند.

 

فیلم آرایش خانم های میانسال

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395 - 18:13:55
فوق العاده بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: