شنبه 22 خرداد 1395 - 14:49:19

آرایش لب آمبره

آرایش لب

8 مدل آرایش لب آمبره

آرایش لب آمبره


چند سالی است که آرایش آمبره یکی از پر طرفدارترین آرایش های ممکن روی ناخن ها، آرایش چشم، آرایش لب ها و رنگ مو آمبره شده است. در این نوع آرایش از دو یا چند رنگ مختلف استفاده شده و با سایه روشن نشان دادن این رنگ ها، زیبایی آرایش تضمین می شود.در این مقاله نیز به بررسی آرایش لب آمبره پرداخته شده است که بسیاری از افراد مشهور نیز از این نوع آرایش استفاده می کنند.
 

آرایش لب آمبره به سبک کره ای ها

آرایش لب آمبره


آسیایی ها و به خصوص کره ای ها به آرایش آمبره خود شناخته می شوند. در این نوع آرایش معصومیت و ظرافت یک خانم بیشتر نشان داده شده و صرف نظر از رنگ های به کار برده شده در آرایش، زیبایی آن تضمین می شود.
آرایش لب آمبره در بین کره ای ها یک آرایش ملایم و ظریف است که لب ها را حالت داده و با استفاده از یک رنگ صورتی در مرکز لب ها به زیبایی آن ها می افزاید.

 

آرایش لب آمبره


کره ای ها در سبک دیگری از آرایش لب آمبره ، آن ها لب های پایین را به یک رنگ روشن مانند نارنجی در آورده و لب های بالا را کمرنگ تر آرایش می کنند.

 

آرایش لب آمبره جیگری

آرایش لب آمبره


استفاده از رنگ جیگری و یا آلویی روی لب ها برای آرایش طول روز و به خصوص در آب و هوای سرد مناسب بوده و به همان اندازه برای آرایش شب هم مناسب است. به علاوه رنگ جیگری برای هر رنگ پوستی مناسب بوده و صرف نظر از رنگ پوست تان می توانید این رنگ را روی لب های خود امتحان کنید.در آرایش لب آمبره جیگری می توان لب ها را تیره کرده و مرکز آن ها را به رنگ روشن تری در آورده و با برق  لب به درخشش بیشتر آن ها کمک کرد.

 

آرایش لب آمبره قرمز

آرایش لب آمبره


مهم ترین نکته برای به دست آوردن یک آمبره مشکی قرمز این است که قبل از زدن رژ لب دور لب ها را با استفاده از یک مداد مشکی به رنگ تیره ای در آورده و پس از زدن رژلب قرمز این رنگ ها را روی لب با یکدیگر ترکیب کنید. در این

حالت قسمت بیرونی لب ها مشخص تر بوده و چهره را جذاب تر نشان می دهند.مدل دیگری از آرایش لب آمبره قرمز  این است که در مرکز لب ها از رنگ قرمز استفاده کرده و گوشه های لب را کمی تیره تر کنید تا حالت سایه روشنی به وجود آید.

در صورتی که موهای قرمزی دارید می تواند آرایش لب های خود را با استفاده از یک رژ لب قرمز روشن در مرکز لب ها و تنها کمی سایه روشن کردن کناره های لب آرایش کنید.

 

چند نکته و ترفند برای آرایش لب آمبره

در صورتی که تصمیم به آرایش لب آمبره  گرفته اید و به دنبال روشی برای انجام این کار هستید می توانید از نکات زیر استفاده کنید.

• بقیه آرایش خود را ساده نگه دارید

آرایش لب آمبره


اگر می خواهید زیبایی شما و آرایش تان تحسین همه را برانگیزد می توانید لب های خود را به صورت آمبره آرایش کنید و فراموش نکنید که در صورتی که آرایش چشم های خود را غلیظ انجام دهید لب ها از مرکز توجه خارج می شوند.

 

• استفاده از مداد لب

آرایش لب آمبره


مداد لب و کشیدن خط لب نه تنها به لب ها حالت می دهد بلکه یک بیس مات برای آرایش لب ها ایجاد کرده و به ماندگاری آن ها نیز کمک می کند.

 

• آماده کردن لب ها با استفاده از یک رژ لب به رنگ نود

آرایش لب آمبره


در صورتی که می خواهید آرایش شما تثبیت شود، قبل از زدن رژ لب، روی لب ها از کرم پودر استفاده کرده و سپس روی آن ها رژ لب خود را بمالید.

 

برای مشاهده فیلم آموزش آرایش لب هفت رنگ اینجا کلیک کنید.

فیلم آموزش آرایش لب هفت رنگ

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: